< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

PA OVAJ.........TU NEMA NIKAJ ZANIMLJIVO DIVIM SE LJUDIMA KOJI OVO ČITAJU SVAKA VAM ČAST

OVO MORATE POSJETIT!!!!!!!!1
http://www.crushcalculator.com/content/love/918161363

BROJAĆ POSTAVLJEN: 1.04.2006 U 18:04

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters






*HUGS* TOTAL!
give bruna-laura more *HUGS*

Get hugs of your own


Linkovi

29.05.2006., ponedjeljak

evo nakon dugog ne pisanja odlučila sam vas informirati malo o svom dosadnom životu...ovo ce biti jedaaaan brzinski post!!!!!

ne znam tocno sto bi vam mogla pisati osim da je danas lauri bio rođendan i da je dobila sve ono što je htijela osim mobitela koji ce malo kasniti!!
......................i nešto posebno zbog cega je bila u bedu i kad se ostvarilo bila je fakat sretna!!!!................

ovako vam je danas meni proteko dan:

prvo sam se digla i u zadnjih 5 minuta spremala za školu kada sam došla prvi sat kemija...pa rađe me ubi nego da idem na taj sjebani predmet...al dobro cijeli sat sam se smijala skecu koji je vec ujutro malo popio pa imao neke provale al taj je rođen pijan tak da........ak ovo čitaš nemoj se ljutit na mene...nakon toga smo imali zem.....pisali smo i ajde necu dobit jedan sigurna pa i to je pomak u mojem školovanju...nakon škole sam trebala ic u bolnicu al me stara nije mogla vodit a meni se neda tam vucarat....i odlucili smo ic u m5 nekima poznatiji kao revan(nemojte se smijat!!!!!!ne zalaze tam sam dedeki ima i mlađe populacije ono oko 50 pa na dalje) otišle smo kod laure i tam navodno ucile fiziku a zapravo smo sliusale kitica i jele neke... ma neznam narucile smo svasta iz baskjere ...onda smo isle kod moje zubarice i tam me jeb......u mozak poludila sam!!!!
i sad ide najbolji dio...idemo mi prema m5 i uđemo unutra i snimimo situaciju a tam škec i vanja...mi onak........doooobro okrenemo se i mislimo si kam cemo na kavu al nas je dubinovicka uspjela nagovorit da uđemo unutra...ajde ja i laura i ja smo progovorile par rijeci sa skecom i sa VANJOM STO VAM JE SVJETSKO CUDO!!!!!!!OVO BI TREBALO UC U GINESOVU KNJIGU ZBOG 5 RECENICA A DA SE NISMO OPET POSVAĐALI !!!! I TAK SVE DO SAD...PRIZNAT cu da mi je bilo zabavno!!!

i poruka za jednu ossobu tj dvije da je meni dosta tog njihovog navlacenja...mislim nemem ja kaj pravo govorit al nek svako zaborave kaj je bilo i ak misle ponovo bit zajedno da krenu skroz ispocetka kao da onih 6 mj. nije bilo!!!!!!
ja cu razgovarat sa svima makar oni bili posvađani!!!!!!



moram se pohvaliti da sam naooookon nakon dugo vremena dobila i pod nano a sad još moram izabrat mob koji hocu i.....:)