< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (29)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

O svemu i svačemu; a najviše o ekipi iz MARKUŠEVCA koja je zakon. I naravno o frendovima i frendicama.....


Free Music

Free Music



Free Music







O meni
Ime: Josipa
Prezime: Batan
Nadimci: Pepica, mala, malena, jopi, jopa, beba.....
Rođena: 23.11.1991.g.
Starost: 15.god.
Prebivalište: Markuševačka republika......adresa nebitna.....
Obitelj: mama, tata, buraz.....
Kućni ljubimac: pas....Bobi....
Škola: Prva ekonomska škola....
Hobi: folklor....
Volim: sladoled....frendove....mamu i tatu....svog psa....folklor.....tamburice.....mjesec i zvijezde....more.....smiješak na licu drage osobe.....iskrenost....motore......feta sir.....more.....čitanje(određenih knjiga).....sebe.....
Nevolim: laž.....mahune....bahatost......kašnjenje..
...gužvu.....forsiranje.....pohlepu.....mljackanje.......rat.....oružje...
...svađu.....umišljene osobe.....površnost......


MSN: pepica16@gmail.com
malena_zg91@hotmail.com




Create yours at BlingyBlob.com!



Volim te na 100 jezika

English - I love you
Afrikaans - Ek het jou lief
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (to male)
Arabic - Ana behibek (to female)
Armenian - Yes kez sirumen
Bambara - M'bi fe
Bengali - Ami tomake bhalobashi
Belarusian - Ya tabe kahayu
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah
Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a
Catalan - T'estimo
Cherokee - Tsi ge yu i
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Corsican - Ti tengu caru (to male)
Creol - Mi aime jou
Croatian - Volim te
Czech - Miluji te
Danish - Jeg Elsker Dig
Dutch - Ik hou van jou
Elvish - Amin mela lle
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Frisian - Ik hâld fan dy
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiian - Aloha Au Ia`oe
Hebrew - Ani ohevet otekh (to female)
Hebrew - Ani ohev otkha (to male)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Negligevapse
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naanu ninna preetisuttene
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda
Konkani - Tu magel moga cho
Korean - Sarang Heyo
Latin - Te amo
Latvian - Es tevi miilu
Lebanese - Bahibak
Lithuanian - Tave myliu
Luxembourgeois - Ech hun dech gäer
Macedonian - Te Sakam
Malay - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu
Malayalam - Njan Ninne Premikunnu
Mandarin Chinese - Wo ai ni
Marathi - Me tula prem karto
Mohawk - Kanbhik
Moroccan - Ana moajaba bik
Nahuatl - Ni mits neki
Navaho - Ayor anosh'ni
Norwegian - Jeg Elsker Deg
Pandacan - Syota na kita!!
Pangasinan - Inaru Taka
Papiamento - Mi ta stimabo
Persian - Doo-set daaram
Pig Latin - Iay ovlay ouyay
Polish - Kocham Ciebie
Portuguese - Eu te amo
Romanian - Te iubesc
Russian - Ya tebya liubliu
Scot Gaelic - Tha gradh agam ort
Serbian - Volim te
Setswana - Ke a go rata
Sign Language - ,,,/
Sindhi - Maa tokhe pyar kendo ahyan
Sioux - Techihhila
Slovak - Lu`bim ta
Slovenian - Ljubim te
Spanish - Te quiero / Te amo
Swahili - Ninapenda wewe
Swedish - Jag alskar dig
Swiss-German - Ich lieb Di
Surinam - Mi lobi joe
Tagalog - Mahal kita
Taiwanese - Wa ga ei li
Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe
Tamil - Nan unnai kathalikaraen
Telugu - Nenu ninnu premistunnanu
Thai - Chan rak khun (to male)
Thai - Phom rak khun (to female)
Turkish - Seni Seviyorum
Ukrainian - Ya tebe kahayu
Urdu - mai aap say pyaar karta hoo
Vietnamese - Anh ye^u em (to female)
Vietnamese - Em ye^u anh (to male)
Welsh - 'Rwy'n dy garu di
Yiddish - Ikh hob dikh
Yoruba - Mo ni fe


Evo vam nešto da vam nebude dosadno......
1.Poljubac u ruku - PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz - POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo - ČEŽNJA
4. Poljubac u rame - POHLEPA
5. Poljubac u vrat - STRAST
6. Poljubac u usta - LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića - IMA JU PRAVO POLJUBITI
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu - ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću - KAZNA OD 10 PUSICA
10. Prije ljubljenja - ZABRANJENO PUŠENJE
11. Ako se sjedi - DJEVOJKA SJEDI NA KOLJENU MLADIĆA
12. Ako se leži - DJEVOJKINA GLAVA LEŽI U RUCI MLADIĆA
13. Tapšanje na rastanku - SANJAJ ME
14. Poljubac zatvorenih očiju - ISKRENA LJUBAV
15. Stisak ruke - ŽELIM BITI SAMO S TOBOM
16. Stati na nogu - IZJAVA LJUBAVI
17. Čeprkati po kosi - NE MOGU BEZ TEBE
18. Nakašljucati se - VOLIM TE
19. Staviti kažiprst u usta - ZAGRLI ME
21. Staviti palac u usta - POLJUBI ME
22. Igrati se prstenom - SANJALA SAM TE
23. Gledati u oči - VOLIM TE, VOLIM TE
24. Šaka kao odgovor - DA
25. Čelo kao odgovor - NE
26. Pucketati prstima - DANAS DOBRO IZGLEDAŠ
27. Uzme li djevojka nešto mladiću - NA RASPOLAGANJU
28. Grickati usne - LJUBOMORA
29. Štipanje - ŽELIM TI NEŠTO REĆI
30. Šmrcanje - SASTANAK U ISTO VRIJEME
31. Stati na pete - VOLIM SAMO TEBE
32. Tuče li mladić djevojku - ŽELI DA BUDE NJEGOVA
33. Plaziti jezikom - POLJUBI ME ODMAH
34. Poljubac od 60 pusica - NIJE DOZVOLJEN
35. Lagani poljubac - PRIJATELJSTVO
36. Prije ljubljenja - GLEDAJ U OČI
37. Ne smije se iskorištavati - LJUBAV DJEVOJKE
38. Djevojku ne pitaj za poljubac - ODMAH POSTUPAJ
39. Milovanje tijela djevojke - SAMO UZ DOZVOLU
40. Mladić ima pravo poljubiti - DJEVOJKU OD 13 GODINA
41. Poljubac jezikom - DOZVOLJEN
42. Gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - LJUBOMORA
43. Puhne li mladić djevojci dim u lice - ŽELI SEX
44. Pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - LJUBAV
45. Pokloni li mladić djevojci zakon mladih - LJUBAV
46. Tko posjeduje zakon mladih- DAJE GA DRUGIMA



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Get your own Poll!


cerekLady
smijehIva
zujoValić
thumbupBruno
finoBožena
cerekSeline-Iva, Lady


A-auti, obožavam aute, pogotovo Audi TT, da i uglavnom....
-Antonio......frend s mora........."Tomislav"......
B-buraz.....
-Bobi.....najbolji pas na svijetu......
-Božena....moja mlađa sestrična.........luda baba 100 u 16......."mi vodozemci smo uvijek čisti"
C-cikla.....obožavam ju.....
Č-Češka.....bila sam 2 puta....i bilo mi je prejebeno.....
-Četka.....cura s mora.....fakar je super.....
D-Dalmoš.....ajd malo nis dugosmijehsmijeh....mislim da ne trebam ništa više reći.....
E-ekonomska....moja škola....sljedeće 3 godine....+ova sadašnja god.
F-folklor...moja zanimacija od 1. razreda osnovne....
-Frane....Krmačo.....Šta je kurvo........lud je i netreba mu niko da bi mu bilo zabavno....ak kužite kaj hoću reći........
G-gluma....kad sam bila mala htjela sam biti glumica.....mogu svašta dobro odglumit....
H-hugo.....kad sam bila mala stalno sam ga gledala.....
I-Iva......moja frendica....oduvijek....s njom sam puno gluposti zbavljala.....i to se ne zaboravlja tak lako....
-Imić...............................
J-Josipa....moje ime....sviđa mi se........
K-Kikina..smokin....mislim....kaj da ti drugo velim nego THE BEST........
L-Lady...cura koja me fakat zna oraspoložiti kad treba.....
Lj-ljubavcerekcerekcerekcerekcerekcerek.....ajoj.....nebu dobro ak sad počnem pričati o tome....mislim i ovak vi već sve znate...
M-mama.....ipak ona zna sve o meni i uvijek je tu da mi pomogne ako se stvori neki problem...
N-Nidžo....frend s mora....predobar.....
Nj-nježnost.....ja sam jako osječajna osoba i treba mi puno nježnosti......
O-oči.....smeđe osvajaju....plave zavode....zelene zaluđuju....
P-Puntarić, predobar frend, zajebant onak totalan....
-parfemi.....nemam više kaj reći.....
-Packa.....luda baba.......ide samnom u školu.......zajebancija non-stop....
R-Rondo, kafić u kojem sam ostavila svoju mladost.....šala mala.......
-Robi......moja davna ljubav.......
S-sladoled, volim ga jest tj, lizat a pogotovo na moru, obožavam stračatelu...
Š-šuma....nevolim ići po šumi sama...jer se bojim.....a pogotovo ti nejdem u šumu po noći....
-Šišo.......lud do bola.....Glupača......Kuja...................
-Škoki.......a kaj da vam velim kad ga vidite sve vam odma može bit jasno....
T-Tadej......najbolji bratić koji postoji.......
U-uvijek za.....ja sam osoba koja je UVIJEK za zajebanciju.....i gluposti....
V-Valentina...smijehpartysmijeh.....prejebena cura.....odlična frendica...i puno mi znači....
Z-zmije.....mrzim ih.....brrr....bljak....
Ž-životinje....obožavam životinje, osim kukaca.....

Moji frendovi

Ekipa s kvarta...

Lady:
Najbolja cura na svijetuthumbup, mogu joj sve reći i s njom mogu razgovarati o svemu. Ima 15 godina a neki put se ponaša totalno odraslo, uvijek je vesela i sve gleda kroz smijehsmijeh a to mi se kod nje jako sviđa....jest da neki put ja znam pretjerat a i ona pa se malo počupamo al sve se to riješi.......
Krc:
Super dečkosmokin, odlično igra biljar, al naravno samo kad mu ja govorim kam da pukne lopticu....ipak sam ja njegova menađerica....smijeh. Voli se zajebavati al kad treba ozbiljan je.
Iva
Odlična cura...uvijek za zajebanciju.....s njom sam od malih nogu i nikad mi ne dosadi.....s njom sam sve radila....al baš sve....smijehsmijeh.......jako mi je velika potpora oko svega i uvijek mi želi najbolje a ja ju zbog tog JAKO volim....kiss
Teo
Jako dobar dečko.....s njim sam praktički odrasla....svaki dan smo išli skupa doma i s njim sam si i nakon osnovne ostala super čak možda i bolja nego prije......i da svaki put kad me vidi mi mora dat pusu u obraz....a on je jako čudan....neki put to napravi bez da mu kažem a neki put mu je bed......zujozujo
Bruno
Brunček moj......volim ga zezat da je bio najmlađi u razredu...mislim je....ima motor i taj mu je motor nedavno zadal velike probleme al je sad kolko tolko dobro.....s njim mogu normalno pričati o svemu i to mi se jako sviđa.....
Punta
a mišić moj......stvarno ODLIČAN frend.......njega mogu prca a on se neće naljutiti ko neki jer zna da je to sve zafrkancija.........uvijek mi da pusu.....kisskiss........puno mi znači i da nema njega markuševec nebi bil to kaj je danas.....
Ivona i Irena
Fora butre.....uvijek za zajebanciju........kraj njih ti nemre bit dosadno ni da hoćeš.........uvijek zabave ekipu.......i nije ih briga jel če neko mislit da su lude il glupe il šta već.........sviđa mi se kaj su iskrene..to volim kod ljudi a one to jesu..........samo što me kod Irene živcira kaj se ja stalno trudim ostavit joj poruku kod klavira i onda ona il kasni il uopće ne dođe a ja se izlažem opasnosti.........smijehsmijeh
Imić
Jako čudan lik......mislim ok je........zgodan je to moram priznat....tj. ima dobro tijelo........ima neke svoje tikove al inače je ok dečko.......frajer kaj da drugo velim...........
Ostali
Cik, Loza, Luksa, Tea, Antonija, Jojo, Valićka, Skinsi, Brco, Tola(ja pijem da zaboravi....ja bljujem po autobusu....partypartysmijehparty), Ivona, Gračanke, Willy, Znka, Bety, Kety, Dino, Grba, Zvonča, Ružica.....itd. ljudi sorrite ak sam nekog zaboravila a sigurno jesam.....


Ekipa iz Škole
Valentina:Tina....Mala....Ševa....
Cura koju sam upoznala na početku 9.mj., mislim idem s njom u razred. Cura je genijalna, totalno otkvačena, uglavnom ludazujo,dead, Totalno sam se zbližila s njom i u potpunosti me shvaća; .....dobro nije bitno, važno je to da je ona moja mala minijatura....
MihaelaMiha..Jurićka....
Što si u kavu stavila............smijehsmijeh......ma zajebavam se.........luda cura.....totalno opiČena.........uvijek je iskrena i nema dlake na jeziku..........ak nešto hoće reći ništa je nemože spriječiti.......sviđa mi se način na koji razmišlja...........fancy sura.........kisskiss
Anita=Any...
Opčena do bola.........ima tak neke provale i izreke da ni sam Bog nezna od kud ih izvuče........s njom sam si super još od prvog...al prvog dana kad smo se skupa zbedirale i upale u krivi razred.........aj caramba........
MonikaMony.....
Luda baba sto u šestnaest..........voli šarat po klupi ili rezat gumicu il igrat se s nečim al nevoli povjest.........al dobra je ona......uvijek će ti pomoć i jako se brine o nekim ljudima.........zna se o kom govorim.......
Marija
Ona je vam je jedna jako mirna djevojčica.........da moš mislit............uvijek kad mi je dosadno znam kome je još........Mariji.........i onda je i ona zbavljamo gluposti....tipa potočkamo cijeli stol il gađamo Martina.........
Paola
Naša janjevka.........ma šalim se.......sura je super.....boli ju briga za cijeli svijet oan ima svoju briju i ne pere ju ni pol posto ša će tko reći ili misliti......to mi se kod nje sviđa.......
MarijaPrga.....
Mrzi kad ju se zove Marija......podivlja na to......a ona je cijela divlja bolje rečeno ona je vražje djete........ma šalim se.....cool butra..........ima neke svoje šprehe i po tom je posebna......ma carica......
Mirela
A jadna..........buraz joj klamericom probušio uši........katastrofa......i onda ju još Martin u školi maltretira.......al ta cura stvarno nema sreće....praktički na svakom satu tjelesnog ona il dobi nogom....il loptom....il strunjačom......a šta da ti kažem vide se posljedice......smijehsmijeh
Martin-Mrki....kuja.....
A luđak........obožava prcat profesore u mozak.......i obožava postavljat glupa pitanja.......ja kad sam ga prvi put vidla misla sam lik došo direkt iz Vrapća al navikneš se.........
Denis-Kefa
Lud do bola........šta drugo reć......frajer je mrcina......prema curamo je dobar al ak si dečko i zamjeriš mu se neće ti bit lako......vjeruj mi......al voli žicat...........al zna s kartama......mali ima brze ruke.....mislim što se trikova tiče.....fakat zna pre jebene trikove.....
Matija-Šiba......
Voli žicat.......al fakat........a dobar je on........zajebant...........ima neke dobre fore al neke su ono.......katastrofa.......nrp. što me gledaš tako mrsko da imam proljev sad bi te poprsko.......al dobro....nema veze proći če i to........
Valentin-Puki
A luđak.......stalno nekej radi.....il rješava križaljku....al igra križić kružić i nikad nije miran na satu a skoro svi ga profesori vole........ne kužim.......al nema veze....a dobar je on......
Tomislav-Vuksa
Car.....Ciglar........lik je fakat legenda........cool..........boli ga briga za profesore......za općenito ljude....on zuji po svom i ko mu kaj može........tip je fakat orginalan........
Krešimir- Krešo, Vokić
Je kad sam njega upoznala ja nisam mogla vjerovat..........taj čovjek je čak perverzniji od mene........nemoguće..........joj.......al malo dosadi s tim svojim igricama........tipa proljeća.........
Zvonimir-Zvonko....Bevanda.... Beba....
Luđak 100 u 16......nikad neznaš kaj će u kojem momentu provalit.........uvijek je za zajebanciju i kraj njega ti nemre bit dosadno......
Marko-Petrović
A CAR........kaj da ti drugo velim.........taj lik je nevjerovatan........taj se može smijati 25 sat dnevno......al fakat..........luđak.........


Ekipa s mora
Matea..Četka....Čefka
Luda baba 100 u 16...........mislim u pozitivnom smislu..........Četka kara tampon....hihihi......ima dečke u svakoj županiji.........al kolko sam skučila Nina fakat voli.........cerekcerekcerek
Nino
Lud........lud.....lud.........a kaj da ti drugo velim........voli Četku.......to se po njemu vidi.........kak ju gleda........kak ju pazi...........itd...cerekcerekcerek.........simpa dečko.........uvijek za zajebanciju........
Žućo....Kukuruz....
Isto ko i svoj buraz.......lud......lud......lud............al jako dobar..........voli se zajebavat.........
Smokva...
Lud.....al 100%........voli gurat ljude u vodu..........uvijek mu je vruće..........i uvijek se DOBRO nasmije kad čuje Girija kak glumi Antu Đapića.........
Giri
Opičen do bola............totalno skine Antu Đapića...........
Frane....Charli.....
ima ko cigaru...........uvijek kad dođe na rivu prvo šta pita je.........ima ko cigaru........al dobar je on dečko.........
Frane.....kuja......glupača....
On je mani tak smiješan...............sav je mali, štrkljav.......mislim bar je bio prošlo ljeto......vidjet ćemo kak će biti ove god........
Patricija....Packa.....Pa3sha.....
Luda baba......al fakat je žena carica.........s njom ti nemre bit dosadno ni da hoćeš.........uvijek će neš il provalit il će past il nešto tipa tog al ugl. nasmijat ćeš se.......
Nidžo
.......muška kurvo........a dobar je nidžo......on je fakat frend.......od njega možeš očekivati da ak ti treba pomoć da će ti pomoći........al fakat..........
Megy
........žena je carica.........već smo se prvi dan skompale i cijelo ljeto smo se družile.........
Dado
Dado je fakat super lik.....a nemoj....hoda s Ivom i zbog nje se doselio u Zagreb tj. doselit će se...fakat je dobar prema njoj....i fakat ju pazi....razuman je i s njim se može normalno razgovarati....uvijek je za zajebanciju al kad treba bit ozbiljan; ozbiljan je....fakat je srce od čovjeka.....smijehpartysmokin....da i obožava piti bambus a mi znamo i zbog čega....a i zgodan je....hm cure prste k sebi on je Ivin....
Antonio
Od Franea bratić......zgodan bratić....cerekcerek......"jel ti ćaća lipo reka da ne pucaš o te petarde......mučiš a...." Fak je lik zajebant.....i za svakog ima neki svoj nadimak.....tak sam ja postala patuljčica....i komarac....vozi motor al je bio umro onda ga je oživio al je imo neki čudan način paljenja.....i onda mu je pukla guma tak da sad motor spava.....Obožava pjesmu "Nemoj se udavati" i "Avantura".........Da i cure.....prste k sebi....smijeh
Ana
Ana inače ne ljetuje u Selinama al ovo ljeto je došla kod ive na mjesec dana....i našla svoju ljubav.....Žućo.....luda je.....prvi put se napila ovo ljeto i plakala se je je misla da će ju žućo ostavit....i nije znala pišati....sportski je tip cure....i obožava plesati...
Sanjo
Mali je genijalac....ove godine je pao s rive skup s biciklom i 3 dana nije išo kod doktora.....a rana mu je veća od njega samog.....on je tam najmlađi i fakat ga svi paze......smijeh
Tomić
General......lik je za zajebanciju uvijek.....pazi na kućicu i kad se desi neko sranje najrađe bi ubio sve koji su blizu njega.....al dobar je on......razuman je.....i nije ko neki da mu se ništa neda dokazati neko se s njim fakat može razgovarati......i onda se smiri....zujoblabla
Kevin
Dino.....lik je zajebant i po.....nikad neznaš kad će neku glupost provalit a kad je provali 100% će te trbuh bolit....mislim od smijanja.....smijeh
Vinkulja
Matija.....dečko iz Vinkovca.....lik je zajebant i sve to stoji al daj ne gledaj tolko curana u šupak...ok?....
al dobar je on.....smijeh
Luka
Lik iz Dubrave.....fakat je lud.....on je ko svećenik, kad ti treba razgovor o bilo čemu on je tu i saslušat će te.....smijeh
Megy
Ja sam do sad misla da je to fakat super cura no ovo ljeto se ispostavilo da je takva kurva da je to prestrašno....totalno sam se razočarala.....ko i svi ostali u društvu.....bang
Lori
Kad sam curu upoznala misla sam da je katastrofa al sam zapravo skužila da je cura stvarno super....s njom ti nikak nemre bit dosadno.....al fakat nemre.....smijeh
Tina
Ok cura....malo čudna al ok....upocava se svim dečkima....al dobro baš joj ne uspjeva.....headbang
Tyra
Cura s Hawaya.....opičena do bola....zna sve cajke koje postoje......al kad priča miješa engleski, srpski i hrvatski......al fakat je žena carica....smijehsmijeh
Škoki
Iskreno ja smješnijeg lika nisam upoznala.....smiješan je o ovak a da ga vidite kad se napije.......živi lom....smijehsmijehsmijeh
Dario
Meni je iskreno taj dečko jako čudan....al ok....nije se baš družio s nama ove godine....partysmokin
Sertić
Isto ko i Dario.....nije se družio s nama ovu godinu nego se družio sa Komok i Fliskom...smokin
Antonio
Tog dečka sam upoznala isto ove godine.......iz Velike Gorice......njega sam viđala prije u Angelu..birc do moje škole i sad ga sretnem na moru i naisam znala od kud mi je poznat.....al smo skužili....smijehparty

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Luka, Frane, Škoki...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Kevin..

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Mafija..
Hrvoje, Antonio, Škoki, Tomić, Luka, Frane...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Frane...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Imić,

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
joj Tadej....Tadej...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Frane...cerek

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Dado...cerek

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Glupača-Kuja-Šišo...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Antonio..cerek

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Vinkulja, Luka, Kevin..

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Frane...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Dado i Frane...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Nino...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Žućo

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Frane, Hrvoje i Antonio....

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Nino i glupača...

četvrtak, 30.08.2007.

Sve po malo.....

Ej ljudi.......evo mene opet...........a moram iskoristit sad ove zadnje dane dok škola ne počne onda baš neću moći pisat..........Isuse Bože........ŠKOLAheadbangbangpuknucucrytuzannono...........mislim sve je to super......vidjet ću svoju ekipu.......ići čemo na kave.........al škola......učenje..........još k tome dobivam novu rasku..........a Miha je pitala našu staru rasku kakva je ona i ona je odgovorila ovo:

pa neznam samo ću ti reć da ta žena meni uopće nije po volji......uopće mi se ne sviđa kak postupa s djecom
.............MOLIM?!?!........NEĆU, JA OĆU ONU NAŠU RASKU........ta žena je dobra ko kruh........a pitaj Boga kakva je ova.........da ugl. jučer sam bila vani i u rondu smo sjedile Kikina, Ivana i ja.......i došle su Iva i Lady.........i ja sam rekla Ivi daju je Tyra pozdravila....i ona je sam rekla hvala......i onda su Ivana i Lady otišle na wc i Iva je rekla Kikini nek upali bluetooth........i nije rekla kaj joj šalje sam je rekla da je muzika...........i kad je Kikina otvorila sam mi je pokazala da piše
za Josipu
........ ja onak gledam ok...i kikina pusti a kad ono......
Jasmin Stavros.....Nemoj se udavati.....
...............i ja onak hvala al ja ti tu pjesmu imam već otkad........i onda je ona rekla a jebiga.......i tad sam joj ispričala kak je meni Janjiš pustio tu pjesmu par dana prije Antonija.....i ja sam rekla da je pjesma katastrofa a od kad je bilo ono s Antonijem svaki dan ju slušam..........cereksretansmijeh...............e ljudi........sanjala sam more.............sanjala sam da sam bila na rivi sa Četkom, Ivom, Packom i ja.......i prvo sam ja rekla...
Meni se liže....
.....onda Iva.......onda Četka......onda Packa..........i kak je polako dolazila ostala ekipa........tj. što nas je više bilo to smo se mi jače derale...........nakraju nam je svako iz društvo donio nešto........ili lizalicu il sladoled...........kak super kaj ne...........smijehsmijehfinofinofinofinosmijeh



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.