< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by LuDaChA

Opis bloga

Free Web Site Counters

petak, 03.08.2007.

Novi postek!

Heh...evo mene...
Da malo pisem...nesto mi se pise post a sta da pisem neznam!
Proslu nedjelju moja prijateljica Jasmina otisla na more,a sada u nedjelju se vratila!
Jedva sam cekala da dodje...i danas idem kod nje!
Pa prije nego sto odem kod nje da napisem post!
E,jucer sam igrala nogomet(fudbal)kako hocete!Bilo je super!Prvo smo cekali da decki igraju...pa smo onda mi sa njima...ma bilo je super!heheh...neznam koji je rezulatat bio...
a i nije vazno...vazno je da mene sada misici bole....!!!headbang
Kada bih ja vama sada pisala o svojim danima vani...ja bih imala pisati i pisati...a i ima nesto sto necu da kazem!!!
Cek...idem po mob. da vam napisem dvije porukice sto sam dobila...
Evo mee...tu sam...
*************************************************
Evo prva
Kad se ponoc spusti prekrije prozor tvoj
po nebeskoj pomracini poljubac ti saljem svoj.
Nek poljubac stigne gdje nemogu ja...
nek ti tiho sapne da te VOLIM ja!

Sad druga
pogledaj na sat i sve ce ti biti jasno.
Niko nikog ne trazi ovako kasno.
To rade samo oni kojima je do nekoga stalo.
Zasto to radim razmisli malo!?
*************************************************
Eto sta vise da pisem neznam!
Ajde evo par slikica!
Ovu sam vec jednom stavila ali nema veze!
Friendster Layouts hosted images

Friendster Layouts


Images for your blog codes

Images for your blog


Evo dosta su dvije...
Idem nadam se da cu dobiti bar 1000 komentara!
Sledeci post pisem kada mi se bude dalo da pisem...
bye,bye!Komentiraj te mi!
kisskiss

|Komentiraj 301| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.