lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by LuDaChA

Opis bloga

Free Web Site Counters

utorak, 26.06.2007.

Pa...zar opet post?!hehe!(PROČITAJ TE)

Ey ljudi...evo ja opet pišem post!(Pokušavam koristiti slova na tipkovnici:šđčćž,pa ako bude greški!)...heh...ali neznam o čemu da pišem!
Za početak ću da kažem...svi oni koji mi ostave preko 15komentara...na ovaj post...dobit ce 20komentara od mene...i idu u linkiće... naravno oni koji nisu u mojim linkicima!Mislim da se isplati
ostaviti 15komentara!A sada post...
Ovako,u subotu sam išla kod Jasmine...trebali smo se kupati kod nje u bazenu..ali nismo,odnosno,oni jesu ali ja nisam jer imam glupe gljivice(poslije cu vam objasniti šta su gljivice,ako neznate)...i ako se budem kupala raznosim ih po tjelu...tako da sam ja samo njih gledala...i sjedila...a oni su uživali!!!hehe...!Blago njima!heheheheheh....
Onda kada su se oni iskupali...ja i moja sestra smo otišle kuci...kada smo došle kući spemila sam se i sa drugaricom išla u grad...u gradu je bila neka košarka tamo smo malo bili gledali i nstavili šetati...
pslije toga smo otišli kući...pa ona po drugaricu na trening...Onda smo sjedile u ulici...i zezale se i bio je tu još neko...ali neje važno...hehe...neću ništa reći!(tada smo sjedile do 00:30)
Nedjelja je običan dan...opet smo sjdile...i tako!!!Ponedjeljak također...ali za danas neznam...dan mi je počeo OK!...a za dalje neznam!heh!
A sada o gljivicama!
Ovako kada sam se vratila sa mora!Na ruci mi je izašlo prvo nesto kao plik(to je izađe kada se na nesto opečeš),a onda sve veće i veće...tako mi se proširivalo oko toga po čitavoj ruci...na početku nisam znala šta je to...govorili su mi da me je meduza opekla...da imam opekotine od sunca...itd...
Onda sam otišla u ljekarnu i pitala da mi kazu šta je to i da mi daju nešto za to!Oni su mi dali...neku kremu kao za opekotine od sunca...neka riblja mast...fuj bljak....poslije toga je moja mama otišla i dali su joj kremu za gljivice...ali sto je najgore od svega to mi je počelo i po licu...ali evo sada od te kreme me prolazi...i sve je super!
Eto dosta od mene...idem pusa...i pozz do sledeceg posta...koji ce sigurno biti ubrzo!Komaj te mi
i najmanje svako od vas neka ostavi po 15 komentara...i bit ce uzvraceno i uz to jos 5 više!!!i idete u linkiće!
Evo i chat:

Get your own Chat Box! Go Large!



|Komentiraj 125| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.