siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
da|||ne...

... opis bloga ...

*malo o meni , malo o skoli , prijateljstvu , glazbi i tako... po malo o svemu... yesbiti ce puno slikica i svega toga... smijehhehe ... da vam odma kazem da necete moci skidati slike jer sam to zabranila... sori... *

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

evo kolko vas je bilo od 18.01.2008.

Free Website Counter
SonyStyle.com Coupon


trenutno vas je tu:





Make an Online Now Count



kak ti se svidja moj blog?
cool .... super je!
tak - tak
isse nemrem ga gledat...
pollcode.com free polls



malo o meni
zovem se:nika
zivim u:zagrebu
imam godina: 13 soon 14
idem u razred:7
inace sam:pametna, luda, iskrena, pouzdana, smotana ponekad, znetizeljna jako i tako to...
slusam: rock: muse, peter bjorn and john, yeah yeah yeahs, the used, plain white t's i tako to...
volim: glazbu, dobre filmove, frendove, blog, mob, starke, dobre knjige ( kao npr. sumrak, mladi mjesec i pomrcina ) , visit na kompu, i tak to...
ne volim:dosadu, umisljene ljude, rano se dizat, kad me tjeraju sa kompa, kelj i poriluk, nerodnjake, dosadu, kad nema nikog na msnu i tak to...
najdraze boje:tamno ljubicasta, crna i siva
najljepse ime:ehhh nije mi moje ime... ella mi je naj ime...
naj frendice:ella i luce
*ne pijem ne pusim...
kaj jos ocete znat pitajte me...*

malo slikica....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ovo vam je moj banner...
zaljepite ga na svoj blog ( ak hocete ) di vam srce zeli!

posjeti i komaj



zabavite se...

Blog.hr

blog expert

moj i majin blog

anjica!

*ivana* - cura obozava rihannu ona je najveci fan...

mala marchanka

alwaysandforever - cura obozava tree hill...

!maja! - preodlicna cura, preodlican blog- ma sve 5

nika- moja imanjakinja hehe

ivana

laura - cura obozava pussycat dolls

black bitch

smile.... its free - odlican blog! obavezno posjetite

mala plavusa

elich

martina

sabina

Image Hosted by ImageShack.us


cokoladica design


Was it so wrong to love you
That you had to hurt me so bad????


Love is like war
Easy to start
Hard to end
Impossible to forget


Photobucket

You weren't supposed
To mean that much to me
And I wasn't supposed to fall in love with you....


Sometimes you don't relize
How much you care for someone
Until they stop caring for you

Prižit ću ti ruku kad osjetiš samoću,
Pružit ću ti zagrljaj kad osjetiš hladnoću,
Za svaku tvoju bol pronaci cu lijek,
Onaj pravi prijatelj bit cu ti zauvijek.


Photobucket

I kada poželiš plakati,
ti se nasmij...
I kada osjećaš da se lomiš,
ti pogledaj visoko...
I kad vidiš da ti sreća dolazi,
ti stavi život na kocku...
I kada vidiš da gaze po tebi,
ti se digni s poda...
I kada vidiš da ljubav odlazi,
ti je pusti da ide...
Život te neće maziti...
Ne dopusti da budeš lutka,
ne dopusti da ljudi kažu
da si bila kukavica
jer to bi bilo kao da se
nisi ni rodila...
Digni glavu visoko,
nasmij se tuzi,
suzama prkosno pogledaj gore...
I što god te u životu čeka,
ti budi svoj...
SAMO ĆEŠ TAKO
POSTATI ČOVJEK...


~ŠKOLSKA PJESMARICA~

ISPRAVLJANJE JEDINICE-igra bez
granica
POKLONJENA DVOJKA-srce nije
kamen
ZAKLJUČNA PETICA-ti si
najbolje
DAN BEZ ŠKOLE-čarobno jutro
LOV NA DVOJKU-ne odustajem
ŠALABAHTER-blago onom ko te ima
PREPISIVANJE ZADAĆE-iz dana
u dan
LJETNI PRAZNICI-nostalgija
OGDOVARANJE PRED PLOČOM-
samo šuti
UČENJE ZA TEST-tisuću i jedna
noć
VELIKI ODMOR-to je vrijedilo
čekati
ISPRIČNICA-imam sve al
tebe ne
PROLAZAK NA POPRAVNOM-virujen
u te
KRAJ ŠK.GODINE-miljama daleko
JEDINICA-put bez povratka
DVOJKA-obračun s ocem
TRICA-imati i nemati
ČETVORKA-istinite laži
PETICA-san ljetne noći
ŠKOLSKO DVORIŠTE-jurski
park
SJEDNICA-ali baba i 40
razbojnika
DEŽURNI-zvonar crkve Notre Dame


CCharming
RRealistic
AAmorous
ZZonked
YYoung
GGood
IInfluential
RResponsible
LLovable

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

subota, 26.01.2008.

x... never give up ...x

evo naslov posta kaze moju poruku....
evo sada neke novosti...
pa ovako...
bila sam vec na 2 natjecanja....
iz hrvatskog i matematike...
jos me u srijedu ceka kemija...
nemojte mislit da sam neka streberica zbog toga jer nisam....
dobro mi je kaj ne moram u skolu kad imam natjecanje a i dan prije dobim slobodno........
hrvatski je bilo skolsko...
3 sam.... je! nije bilo tesko nego je bilo zeznuto ako kuzite kaj hocu rec...
npr. zadatak veli poredaj nezavisno slozene recenice prvo sastavnu..... do zakljucne rednim brojevima...
a ja dobro poredala samo sam poredala glavnim a ne rednim ( nisam stavila tocke ) i ode 4 boda...
i tako je to bilo zeznuto...
onda matematika....
to je bilo opcinsko...........
kod nas u skoli uvjek ide ista skvadra pa se mi svi znamo...
zapravo mi je bilo bas super....
mislim zadaci su bili jako teski al nema veze.....
kad smo isli ja sam se tak prepala jednog malog pekinezera...
uopce ga nisam vidla.... nisam ocekivala ono uopce...
jos sam se nekaj zapricala sa luce i to...
ono ja vrisnula a svi se moji poceli smijat... ono pekinezer...roflroflrofl
tako... skoro svi koji su se natjecali su odma otisli doma...
a mi ostali svi cekat rezultate do 3! zujo
ostala nasa ekipa i jos jedno 20 ljudi...
bilo bas cool... gledali smo filmove... mogli bit na kompu i to....
upoznala sam se sa dosta ljudi i tako...
mislim ipak smo cekali oko 3 sata lol....
a tam kod njih u kniznicu nekak uso šišmiš! lud
i poceo tam letit a mi svi ono wtf???? kaj sismis tam radi????!!!!!! lud
i tako to je dobro proslo...
sad bumo vidli kak ce bit na kemiji....

a sada malo drugih stvari....

cula sam da je mozzilla ( valjda sam tocno napisala , ispravite me ak nisam zujo )
brzi i pametniji interenet preglednik...
a ivani cim ga je instalirala nisu radili dizajni.... bang
ja sam si ga htjela instalirat al sad se bojim da se to i meni ne dogodi...

pa ako mozda znate zasto se to njoj dogodilo ili kako se to meze popraviti javite se! blabla

a evo sada anketica u vezi toga...

imate li mozzillu ( neznam dal sam tocno napisala )
da , sve mi je ok , nis mi se nije poremetilo
ne
da, nesto mi se poremetilo
  
pollcode.com free polls


pa vi recite...

eto sada po tradiciji spot i stihovi:

avril - so much for my happy ending



So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

Let's talk this over
It's not like we're dead
Was it something I did?
Was it something You said?
Don't leave me hanging
In a city so dead
Held up so high
On such a breakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
And all of the memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

You've got your dumb friends
I know what they say
They tell you I'm difficult
But so are they
But they don't know me
Do they even know you?
All the things you hide from me
All the shit that you do [CD version]
All the stuff that you do [radio edited version]

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus]

It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall
And letting me know we were done

[Chorus x2]

[x2]
Oh oh, oh oh, oh oh...
So much for my happy ending

Oh oh, oh oh, oh oh...


a sada naravno slikice...
ako ste mozda procitali obozavam ljubicastu! cerek
i naravno slikica never give up...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

pa evo to bi bilo to...
pisat cu postove subotom najvise...
tad cu vam i komat najcesce...
mozda me nece neko vrijeme bit jer sam dobila zabranu za komp do Uskrsa! lud
a kaj je najbolje nisma nis napravila...

pozz mah

p.s. nema novog posta dok nema 100 komicha... a moze i vise...
hehe finoyes blabla