jedna u letu poludjela ptica... :)

četvrtak, 10.03.2005.

Tko je najvažnija osoba u vašem životu i zašto? *

**moram se vratit na stari dizajn, fali mi..možda će mi uzet net..aha.a pa šta ću im..možda neće..imam samo jedan mali problem; ja bi sutra van, a ne bi u školu. a ak ne odem u školu, neću smjet ni van..aaaaa, velikog li problema! Pozdrav…aha.ne.još mi se ne ide.
e da, jeste probali parfem colour me purple? Kakav je?
Boli me sve..a čini se da sam stvarno bolesna.
Ne da mi kompjuter da komentiram..da. ne da. Tak..čitam postove. Al ne komentiram. A tak bi komentirala puno, ko u početku moje blog karijere :D. BLOG KARIJERAAAA!! Hhhaha.(baš pokušavam sjetit se čije sam blogove prve počela čitat..al ne ide mi najbolje..baš ne)

……aaaaaaaaaaAAAAAAaaaaaAAAAAaaaaaaaaaaaaa….. .. . .sam i preplašen bez ičije pomoći, želiš se sakriti, al nema mjesta… dalje pjesma..—
kako je teško napisat dobar stih koji dobro zvučiiiiiiiiiii.-……ma…………………..

a konačno da vratim i taj stari dizajn..bljak ovo, bljak, bljak, bljaaaaaak, ak netko od vas ima takav…a nemojte se ljutit…okej?
Ddddddddddddddaaaaaaaa, u kući sam stalno i ne izlazim van. Bolesno. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh. Pola postova sam skoro izbrisala. Poprilično. Ionak…baš mislim kak će bit zanimljivo čitat ovaj blog za koje 3 godine.(imat ću 22..aaaaa!) Hm..sigurna sam. Ak ne obrišem sve.

Baš gledam (na karti) kak ne znam uopće onaj dio hrvatske-tamo gore..zagorje i to, varaždin…nisam nikad bila tamo..i ne poznam nikog od tamo.al nikog baš.
Zagreb i okolica..okej mi je. Donekle. Ma sviđa mi se Zagreb, jedva čekam da živim tamo. –pitam se baš hoće li mi falit ovo sve..mislim da neće.ne znam, vidjet ćemo :D
Dalmacija..sviđa mi se. iako, tamo sam bila ljeti uvijek pa i ne znam jel bi mi se sviđalo inače. Pretpostavljam da bi. Al nekak mi se više sviđaju oni mali gradovi nego veliki. Dubrovnik npr. mi se ne sviđa ni malo. Al ne zam zašto..stvarno. ono…najljepši grad. Nije. Meni je split. To mi je nekak…vau. Ma sviđa mi se jako.
Pa istra..lijepo. e tu sam bila na većini mjesta..osim u puli (u prolazu )..i tak. Malo vidjela arenu..uglavnom, ništa posebno. Bila sam skoro u svim mjestima na sjevernoj strani (ak je to sj :D.D., umag, poreč..) i lijepo mi je. Onak..ok skroz. I kvarner..uglavnom je ok. Ništa loše.. e da..još slavonija..pa ok, šta da kažem..imam tamo puno rodbine pa sam bila prisiljena provodit vrijeme :D.D., al ok je..isto. obožavam kak ljudi tamo pričaju, oni imaju meni super naglasak..a super, mislim onak kak treba. (da, nemam ništa protiv ljudi koji ne pričaju tak, al ono…o ukusima se ne raspravlja..) i dalmatinci..joj, što je meni to predivno za slušat..melem za uši :D :D …i da. I sad..baš mislim gdje bi ja htjela živjet jednog dana.. a ne znam. Htjela bi imat stan ( malo veći,,,ma, veeeeelik) u zagrbu..pa neki stančić u splitu..blizu mora skroz s velikom terasmom, pa u svom gradu i dalje imat kuću…aaaah, da. I možda negdje neku kućicu, al stvarno kućicu. Za odmor..na nekom selu..al ne selo s ljudima..zapravo, ne selo uopće. Negdje na planini..al bez čudnih životinja. Ahaaaaaaaa, imat ću sve to.Da. Šta kažete na to, koji je vama najdraži kraj lijepe nam hrvatske? :D ha?

Ma.. a sad bi htjela živjet u gradu od nekih 50 000 ljudi..dovoljno da se ne znaju svi međusobno..i da u tom gradu budu svaki mjesec veeeliki(al stvarno veliki) koncerti na koji bi dolazili ljudi od svud..ili neke super slušaone—al isto tako....i tak. I da nema nikakvih zakona, ni policije, ni satova….ja mrzim satove!…i da se preko ljeta svaki dan prikazuju filmovi, kino na otvorenom..s veeeeelikim ekranom. Još bi htjela da ljude ne zanima ništa jedne o drugima, i da ne znaju svi sve..gggggggrrrrrr. i ak već mora postojat neka policija, da to onda budu ljudi od 18 godina, al neki normalni.. Hhhaaaa, ma ovo vjerojatno ne bi uspjelo :D

« ljubav je kučka koja laje na ceo svijet….a.a.a.a..a.a..a.a…. . .. . . .. . .. .
daj mi snage, ovo lude srce vodi me u pakao.. « obožavam ovo slušat.
Ma uvijek mi se nekak poklopi da slušam njih kad pišem blog..eto.

ljubičaste granice!!!!!!!!!!
Super! Super! Super! Super! Super! Super! Je.
Sveučilišna smotra fakulteta. Joj. Ma, sjećam se prošle godine kad je to bilo. Isuuse. Kak je brzo prošla godina dana.
Znate ono—kiselo grožđe i slatki limun? Pa šta vi mislite o tome?


Jaaaaa znaaaaaam da je sunce znak koji dolazi s juga…..jaaaaaaaa znaaaaaaaaaaaaam…………………………………………….. . . . . . .. . . . .. . .. . . .. . . . .. ..



Čekam sad prijateljicu da mi dođe. Dobila sam od mame naredbu da pospremim sobu prije nego ona dođe!! Kao..kako me nije sram tog nereda. Ne razumijem. Znate ono kad vidite nekog ko stalno šuti i ni s kim ne priča i pomislite ( možda ) da se srami, povučen dečko/ cura? E da..pa ja poznam jednu takvu osobu..stalno šuti i ni s kim ne priča..s većinom..al uopće nije ovakva osoba kakvu sam opisala. Suprotno baš. al ne znam šta sam htjela reći dalje.. vani je sunce, suuuuuuuunce! Pa možda se otopi snijeg..možda, samo moje nade!

Edo Maajka… šta mislite o njemu? :D

---nije ni srce crvena fasada. . .. . ---

ALI VANI JE SUNCE!! SUNCEEEEE!!
Imate tu u postu par pitanja, pa odgovorite..i ja sad idem sebi stavit svoj blog da bude ko i prije.eto. i sredit malo box 2.

A poludjela sam. Dokazano = jučer sam gledala prijatelje na kvadrat.
Joj..a bojali su namještaj sa svim onim bojama koje imaju taaaaako dobar miris..i sprejevi neki…mmmmm…i krečili su….valjda. a da, jesu, al najbolje su mi farbe one…ja bi ušla u tu sobu i udisala to sve cijeli dan..može i dva. Može i tri.
Al recite sad da to nije savršeno….je!
Pozdrav!!

- 16:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #