jedna u letu poludjela ptica... :)

ponedjeljak, 07.03.2005.

Netko nije u školi! :D :D

Čitam knjige neke..kažu da seks pomaže u razvoju inteligencije :D , nisam znala. Al okej..

Ja bi kolač neki..nemam ga. a ne ide mi se nikud kupit…

-još deset minuta… idem spavat, probudi me u 5…aha. Probudi se! Još 5 min…u sedam- probudi se. Evo, još malo. Pola osam je, diži se. Ajoj!

Idem sobu pospremit. Papire složit.

Tv? Mogla bi..ne znam. Dosadno.

Učit? Aha… kako je grozno kad moraš skoro sve predmete naučit..

Baš me zanima jesu stavili one slike od maturanata..mislim, nije da hoću sebe gledat :D..al zanima me to..da.

Idem.. joj..kako sam umorna.

Svi imaju gripu. Je ne bi gripu. Ne. I neću.

Woooooooooooow. Glupača. Mrzim budale. Mrzim. Mrzim. Mrzim takvo ponašanje. Ona je odrasla. Ona je super kul jer ona sluša pank, woowoowowo.w! da. Ona me pita zašto je došla x. Sa mnom. Ona ne sluša pank. Smiješno. Glupo. Ne znam šta. Ipak smiješno……..da..kao što sam rekla, mrzim budale. HAHAHAHA!

Mene nekak od piva (koliko mi se čini ) najviše boli glava drugi dan. možda mi ne odgovara baš…možda. Ma od svega ak previše ima :D. Vas?

Hahahahhahahaaaaaaaaaaaaaa! Aahhahhaaaaaaaaaaaa! Pa. Jel moguće da se čovjek izgubi u svom gradu koji usput ima 15-ak tisuća ljudi? E pa, meni se je to dogodilo.malo. Ma..

Converse…. . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . power. . .. . . .. . . .. . . . . … . . .. . . . . . .. . . . . . . . . . .free your feet and your mind will follow. . .. . . . . .. . . . . .. . . . . .. .. . . .. . . . . . . . . . . .play . .. . . . .. . . . . .. . . .. . . active beauty..svijet prednosti.. . .. . .. . .. . .. .. . . .. . .. .. . .. . .. . .. . .. . . .. . dm.. . .. .. . . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . siemens….. .. . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .dolomiti…. . .. . . .. . .. . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . .. . . . . . .. . .. .. . . . . . .. . . . . . . ljepilo magnetin… .. . . . . . . . neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ahaaaaaaaaaaaaaaa.

Slušat muziku ipak je bolje nego učit :D …

- 09:40 - Komentari (20) - Isprintaj - #