jedna u letu poludjela ptica... :)

nedjelja, 06.03.2005.

došla sam kući sad,,wpooooow! super je bilo..ja ne mogu vjerovat , al čak sam slkakala na teške glupodtti....super je bilo.jako. i tak...konc..lollobrigida,,,i još neki... ida skida čizmice...neki dečko joj ljubi stopala...ajd ok :D... i tak..deru se svi-ida, i8da...ida ode i ljubi ljude okolo...ah, odobih i ja pusu...:D...ona druga cura s njom....ne znam joj ime...malo je ostala nezamijećena...al ok..ko da ima veze...sve u svemu, dobro..stajala sam u prvom redu tak da imam opet puno modrica...ahhhhh. lollobrigida...sramim se malo :DDDDDD
resimo da je okej sve bilo..ma super..al dogodilo mi se nešt bljak...kupile piće i trčimo da stignemo sok još kupit i meni iz kaputa ispadne boca -omna mala - vodtka---a jebiga. i razbila se na sredini ceste...jebiga. htjela sam se rasplakat :D----uglavnom...jako dobra večer..sad sam došla soma prije minutu i trebala bi se umit ići jer sam sva po licu pošarana...duga priča :DDDD...ovo je bilo dobro. pusa!

- 03:19 - Komentari (7) - Isprintaj - #