jedna u letu poludjela ptica... :)

petak, 07.01.2005.

Slagala sam ladice sad i našla novčanik od ljeta i u njemu hrpetinu papira, gluposti svakakvih. I nađem jedan papir.. bilo je to negdje u sedmom mjesecu možda, bili smo vani frendica, ja, Z., i ne znam tko, netko još.. Bili smo poprilično veseli :) , i malo smo se slikali pa šarali po rukama i svašta... i onda smo, ne znam ni ja zašto..., odlučili svatko svakom napisat neko pisamce...heh...kao hvala na...i sad na čemu. I sad sam našla to što sam ja njemu pisala. ( moj bivši dečko, za neupućene :) ) Pa evo ...

Hvala što si uz mene svaki put kad povraćam, hvala što mi nosiš vodu s jedinog mjesta koje radi dok ležim na travi kod klupice ( da, sjećam se tog, hehe ), što me pratiš kući, što mi daješ svoje frutke, hvala ti za travu :DD i hvala što mi tražiš majice kad idem kući...hvala ti što postojiš...

ok, ne glasi točno tako, izostavila sam par riječi, ali otprilike...
Ma ni ne znam šta sam pisala to.. Neka, nema veze.

Ne znam šta više da pišem... nisam otišla van.. Rekla sam da neću i sad me frendica zove i ja već uzmem robu i dem se obući i onda ipak nisam... A pa super je to, prvi put da sam napravila tak nešto..hahha. Baš sam ponosna na sebe, uspijela sam ne otići van!!
Pisat ću kasnije najvjerojatnije opet nešto, idem sad okolo malo... Pozdrav!

- 21:35 - Komentari (34) - Isprintaj - #