zeko zeko zecic

omiš....

pozdrav svima!!!

Unatoč kiši meni je ovaj dan bio FENOMENALAN.*
Bila sam kod svoje rodice - Marine(OMIŠ)
Onda smo "MALO" bile kod njene susjede ivane ( koja je sad nažalost u depri......no) nije na meni da pričam koji je razlog (a i nebi to bilo u redu od mene..he.) uglavnom, ivana puno te pozravljam....sve će bit 5!!!,vidit ćeš. A sad nam je u planu da pokušamo s ( znaš već s kim...heheh......thumbup).
E onda smo malo šetale po gradu i onim dosadnim lokvama..al dobro,nije nam to smetalo...smokin.bilo je super - komentirale smo svakog lika koji je proša pokraj nas....aaaa.......smijeh...Kad smo opšetale cijeli grad otošli smo u Ines (mala LEGENDA si....kiss) Ta cura vam je skroz otkačena.baš je cool....kod nje smo malo "furale" po msn-u. tj. ona i marina su se dopisivale s nekim likovima....a ja i ivana smo morale obaviti jedan razgovor preko moba - tako da smo i mi bile zaokupljene......ali ipak je njima dvjeme bilo "luđe",ali dobro....headbang. uglavnom Ines također ima malu mačkicu u stanu - mogu reći da je slatka,ali nije me nikako puštala na miru.....htjela se igrati s menom ( ali ja naravno nisam htjela...),onda se penjala i izvodila kojekakve gluposti - ali to je ipak životinja....


Image and video hosting by TinyPic



Smijale smo se,ludovale.....mogu samo reći da je bilo ODLIČNO:*
Da nije bilo ines ne bi bilo tako zanimljivo.....stvarno, cura je fenomenalna....svaka čast.......sad znam da se škaklješ.pazi me se idući put...........ehehe.....naughty. Zatim smo ponivno išle do ivane - tu je već atmosfera "pala"...sve tri smo legle na kauče i slušale neke tužne pisme koje su odma pokvarile atmosferu.......ali nije bilo toliko loše...ja i ines smo bile "glavne".... cijelo vrijeme smo jedna drugu škakljale,zezale...zamalo da nismo porazbijali kuću....to je bio pravi urnebes.ali je bilo zabavno....to je jedino bilo bitno......zujo


Onda smo se malo smirile,pa smo se ponovno gađale jastucima.....
ajme... a zaboravila sam vam reći da sam (kad smo bile u parku) "upoznala" jednog lika ( mislim ja ga već znam 2 godine),ali se nismo dugo vidili,tako da me je skroz zaboravio, jer koako on kaže:" ne sićan se ja pola toga." ( ines znaš o čemu govorin..),e pa lik i nije toliko loš,ali se skroz prominio....od "srama" nije moga dignit pogled na mene..( zna on vrlo dobro zašto..hehehe...),zacrvenio se ko paprika..... i tako.....nije bilo loše.....


i došlo je vrijeme kad sam i ja trebala kući.....
i tako,došla ja doma i odlučila malo piskarat...
eto ljudi moji to su vam ttttttttti novi događaji.
pusa do idućeg posta.
ž

ostavljkajte komentareeeeeeeeee.............yes wave




Image and video hosting by TinyPic


27.03.2008. u 20:48 | 32 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

100 je suza u mojim očima bilo,
100 je želja koji mi život nije ispunio...
malo je ljubavi koje osjećaju svi
a još manje prijatelj kao što si ti!!!***



Lijepo je znati da postojiš u mom životu...
Nije bitno ni koliko,ni otkad,ni zašto...
lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati
da si tu...***

Daleko si od očiju,al od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje,ti si...
Nisi ni zvijezda ni bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno VOLIM!***










Image and video hosting by TinyPic



Voljeti znači prihvaćati stvari koje nebi htio,
i davati one koje ti najviše znače...***


Ti si malo mače što po srcu grebe,
volim taj ožiljak jer je od tebe.
Uz taj ožiljak jedno ime piše,
to je tvoje ime i volim ga NAJVIŠE!***


Ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću,
ljubav je vatra u mom srcu koja gori samo za tebe,
ljubav je nešto riječima neopisivo,šaljem ti svoje srce,
to je ljubav,čuvaj ga!***


VICEVI***

Korekcije
- Zašto je Salome napravila korekcije
da bi bila žena u muškom tijelu?
Zato što je veliki domoljub, a Slovenija
premala da bi imala i muškarce i žene!*


Mujo na ispitu
-Mujo treći put bio na ispitu i pao.
Kad su ga pitali što se dogodilo,rekao je:
"Ništa,ista komisija,ista pitanja!"


Žablji bataci
-"Konobaru, imate li žablje batake?"
-"Nemam,ovako hodam zbog reume!"


Gospodarski napredak
-Zašto Kina napreduje strahovitom brzinom
svake godine?
-Zato što ima najmanje plavuša od
svih zemalja!



MUDROSTI***

"Ideale nekog društva
najbolje ćete prosuditi po
njihovim reklamama."


"Hrabrost,zbog svoje sljepoće,
ne vidi ni opasnosti, a ni nezgode!"


"Razgovor i čokolada su sve što
žene žele od muškarca." (Mel Gibson)


"Vjera u sebe,najveća je
tajna moje ljepote." (Kirsten Dunst)


"Super junakinju ne čine
velike grudi,kratke hlače i pištolj!" (Sigourney Weaver)***







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

kad su spuštaju okovi tuge i jada,
znaj bit ću tvoja utjeha i nada,
kada nestane jednom naših ludosti i smija,
znaj ja ću uvijek biti tvoja PRIJA...


Kad sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim,da te mazim,da te cijele noći pazim,
da te čuvam od svih zala,jer te volim,
srećo moja mala!!!*


...jedan savjet...čuvaj se...
...jedna molba...ne mijenjaj se...
jedna želja...ne zaboravi me...
jedna laž...ne volim te...
...jedna istina...nedostaješ mi...*