zeko zeko zecic

JA......

EEEEj bog ljudi!!!!!! nemogu ja dugo bez vas....wink




Šta se tiče ljubavi sve je 5! zadovoljna sam jako(kao šta san već i rekla),samo mogu reć da se situacija kreće na BOLJE!!!cerek


A ova blesava škola..........tuzan. sutra nam je kontrolni iz matematike,zadaćnica iz hrvatskog i ispituje budala fiziku!!!!!!!!!! ljudi upomoć!!!!!!!!!!!!!!!!bang. nikako se riješit ove škole.......kad će ta srednja??????:nono. ovo je pakao...al srećom danas sam (malo) vježbala matku pa će valjda rezultati biti dobri...a za fiziku? izmislit ću neki izgovor da nisan spremna i točka!! lako se ja izvučen,hehe...yes. za hrvatski? hm... eeeeee tu nema izgovora...ma nije to tako teško..dat ću sve od sebe i što mogu nego trudit se još dok mogu..(dok ne počne srednja)........ a mama kao i obično uvijek govori:"izdrži još malo! samo uči,uči!!!". kao da je nama lako učiti...... još kad prorade HORMONI,hm,a što da pričam, vjerojatno to znate po sebi.... kako bi voljela da su na našem mjestu(mislim,bili su), ali vremena se mijenjaju, ništa više nije isto kao i prije!!! i bolje( u nekim stvarima)thumbupthumbupthumbup
to je što se tiče * ŠKOLE *.




a neznam šta da vam više kažen,neznam o čemu bi vam pisala! idući put će biti više tema(nadam se)!!!belj



to vam je zasad to,čujemo se do idućeg posta,KISSICH wavekisskiss



17.03.2008. u 18:52 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

100 je suza u mojim očima bilo,
100 je želja koji mi život nije ispunio...
malo je ljubavi koje osjećaju svi
a još manje prijatelj kao što si ti!!!***



Lijepo je znati da postojiš u mom životu...
Nije bitno ni koliko,ni otkad,ni zašto...
lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati
da si tu...***

Daleko si od očiju,al od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje,ti si...
Nisi ni zvijezda ni bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno VOLIM!***










Image and video hosting by TinyPic



Voljeti znači prihvaćati stvari koje nebi htio,
i davati one koje ti najviše znače...***


Ti si malo mače što po srcu grebe,
volim taj ožiljak jer je od tebe.
Uz taj ožiljak jedno ime piše,
to je tvoje ime i volim ga NAJVIŠE!***


Ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću,
ljubav je vatra u mom srcu koja gori samo za tebe,
ljubav je nešto riječima neopisivo,šaljem ti svoje srce,
to je ljubav,čuvaj ga!***


VICEVI***

Korekcije
- Zašto je Salome napravila korekcije
da bi bila žena u muškom tijelu?
Zato što je veliki domoljub, a Slovenija
premala da bi imala i muškarce i žene!*


Mujo na ispitu
-Mujo treći put bio na ispitu i pao.
Kad su ga pitali što se dogodilo,rekao je:
"Ništa,ista komisija,ista pitanja!"


Žablji bataci
-"Konobaru, imate li žablje batake?"
-"Nemam,ovako hodam zbog reume!"


Gospodarski napredak
-Zašto Kina napreduje strahovitom brzinom
svake godine?
-Zato što ima najmanje plavuša od
svih zemalja!



MUDROSTI***

"Ideale nekog društva
najbolje ćete prosuditi po
njihovim reklamama."


"Hrabrost,zbog svoje sljepoće,
ne vidi ni opasnosti, a ni nezgode!"


"Razgovor i čokolada su sve što
žene žele od muškarca." (Mel Gibson)


"Vjera u sebe,najveća je
tajna moje ljepote." (Kirsten Dunst)


"Super junakinju ne čine
velike grudi,kratke hlače i pištolj!" (Sigourney Weaver)***







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

kad su spuštaju okovi tuge i jada,
znaj bit ću tvoja utjeha i nada,
kada nestane jednom naših ludosti i smija,
znaj ja ću uvijek biti tvoja PRIJA...


Kad sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim,da te mazim,da te cijele noći pazim,
da te čuvam od svih zala,jer te volim,
srećo moja mala!!!*


...jedan savjet...čuvaj se...
...jedna molba...ne mijenjaj se...
jedna želja...ne zaboravi me...
jedna laž...ne volim te...
...jedna istina...nedostaješ mi...*