nedjelja, 25.05.2008.

...~nAcHEkaLi sTe mE Se~...

evo i mene, ma znam da niste mogli izdržati bez da vam se javim, pa bila ja malko dobra i odlučila napisati novi postić...ma, samo se šalim, nisam vam ja neka umišljena koza koja misli da niko bez nje ne može, kao npr. OVA TU KOZA ..ddd...šta je ta ženska glupa...mislim...nemojte joj komentirat, ona se samo s time naslađuje...lud...ovaj post mi se čak mrvicu da pisati...čudno...inače opće nemam volje za ničim...bila sam super turbo hepi zbog ovog produženog vikenda, a on je vec zavrsil...kmeee...ma ja cu se zbilja ubit...šala...valjda...lol...vidim da mi niste baš puno komali ovaj zadnji post, nego onaj prije njega..čula sam da je došlo do neke greške i da se ne vidi ovaj post koji sam zadnji napisala..ne znam zake...valjda se bude ovaj videl..htela bi zahvaliti svima koji su mi komali, odlični ste!!....pa, hvala vam!!..komaj te mi i dalje..posebna pohvala ide NJOJ, NJOJ, NJOJ, NJOJ, NJOJ i sad ne znam za one komove svijet pinkica, dal su to cure sa bloga roza prijestolnica rozog kraljevstva?...ja ne kužim...oprostite mi svi vi kojima nisam vratila komove....bila sam fakat u velikoj žurbi...molim vas da mi sad u komovima napišete da vam nisam komala pa da znam kome moram još komati...sve mi se izmješalo..imam vam dvije važne stvari za reći!!!!!...DANAS IDEM U VARAŽDIN U GRABERJE, SPORTSKU DVORANU DI BUDE NATJECANJE U PLESU...NATJEČU SE POZNATI PLESNI PAROVI, POPUT IŠTVANA I SLIČNIH...JEDVA ČEKAM!!!!!!...IDEM SA SVOJOM MAMOM...JOJ, KAK NAM BU SUPER=)))...onda, druga vijest je.... U PONEDJELJAK IDEM S MAMOMU VARAŽDIN (OPET) GLEDATI UTAKMICU!!...IGRAJU ĆIRINI VATRENI I JOŠ NEKO...jbga, pozabila sam ko...headbang...to su vam bile najvažnije vijesti od danas...sad se budem probala sjetiti kaj sam radila od 16.5. (petka)...hmm...znači, u petak smo pisali povijest, to znate...u subotu...ne znam kaj je bilo...možda sam onda išla na pizzu s frendom..ne znam..pozabih...u nedjelju...neam blage, zbilja..iam tak slabo pamcenje....hahahahahaha...u ponedjeljak smo dobili one ispite iz zemljopisa....dobila sam pet!!!!!!!!!...jeeees....partysretan...to je bilo prvi sat...drugi sat (opet zemljopis) nas je podjelila u grupe i ono, mi obrađujemo Australiju i te bedastoće...sami smo morali tak puno toga obraditi...svaka grupa je dobila dva podnaslova u knjizi,a ta gradiva, svako im 4 podnaslova..i sad smo mi obradili dva gradiva u jednom danu......UŽAS!!!!burninmadburninmadburninmad...ali, dobra stvar..zadnja grupa nije stigla prezentirati svoj rad....bwahahahaha....cerek...3. sat je bila matka...sjecate se onog ispita?...e, pa dobilas am 5!!!!!.....jeeees..cerekfinoyes...iz informatike sam isto dobila 5...ma, bravo ja...cerek...u utorak ne znam kaj je bilo...učila sam se....i tak...u srijedu sam se učila prirodu jer smo pisali ispit...da bar dobim 5....u četvrtak i petak nismo imali nastavu zbog Tijelova...napokon malo odmora...ali, vec je gotovo....GAME OVER...u četvrtak su bili fendovi kod mene..igrali smo simse, većinom....tu igru obožavam igrati, zakon mi je...=)...napravili smo kao neki simoland, zabavni park..tak je zkn..u petaksmo ustvari to radili, a u četvrtak smo na simsima napravili aqua oark...vodeni park...so cool..yeah!...u subotu sam bila s frendovima vani..bili smo pred zgradm.....mislim, ja ne živim u zgradi, nego u kući, ali moji frendovi žive u zgradi, pa se onda mi tamo zezamo i delamo gluposti drugim ljudima...ima jedna dbela pucka koja dolazi pred zgradu a niko se s njom nece igrati i onda joj mi nonstop hocemo pobeci..kao, igramo se skrivaca i ona žmiri...mi joj se skrijemo u podrum zgrade i onda dok ona do tam dojde, prek podrume te zgrade dojdemo u podrum susjedne zgrade.....lol...evo, to vam je bilo to...stavit ću vam neke slikice, možda koji video i anketicu.p.s.ona, tea, cura koja mi je ostavila lanac sreće, sam prijavila zato jer ne želim lance sreće na svom blogu....to sam napisala u boxu pod prawila i želim da ih poštujete...gibam sad...komaj te mi...novi post vam se nece nacrtati dok ne dobi 300 kommova...možda vam u ovaj post danas navečer stavim slike od natjecanja...

i da!...skoro sam zaboravila...vi se sigurno pitate ko je prvi u nagradnoj igri....sorryte, prije sam vam zaboravila napisati...sorryte..

...pa ewo...

3. mjesto nije nitko osvojio zato jer mi se nije vas puno javilo

2. mjesto sa 40 iskomanih komova osvojila je ONA

za nagradu bude dobila 50 komicha na svoj blog i lizaljku...ma šalim se....samo 50 komova =)

1. mjesto sa 73 iskomanih komova osvojile su ONE

za nagradu budu dobile 100 komova na svoj blog...=)..i bombone...lol..

nagrade vam necu dati danas, možda, ako stignem, budem vidla...

evo vam sad neke gluposti

kakav vam je moj blog?
blesav
perfect
nemam bas neko misljenje o njemu
nije moj stil
pollcode.com free polls



Myspace layouts



Tose Proeski on 6Lyrics.com




ova sad pjesma se ne čuje baš najbolje zato jer bolja na youtubu nisam mogla naći..ona koja je bolja nema kod...p.s.to vam je moja najbolja pjesma..






- 11:58 -

Komentari (371) - Isprintaj - #

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (15)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

o MeNi

iMe : mA i KaJ jOsH...
pReZiMe : i GlAzBeNu?
gOdInE : 13
nAj fIlmOvI : hOnEy, ShAsHaVi PeTaK, mEaN gIrLs, sHkOla ShArMa, JeSmo lI gOtOvI, vElIki DeBeLi lAžLjIvAc, pOmAjKa....
nAj pJeSmE : sKoRo sVe oD ToŠeA, bAnTo, La ToRtUra, hIpS DoN't lIe, bReAKiN DiShEs, i cAn dO bEttEr, rUnAvAy, EvErYtHiNg bAcK BuT yOu, wHeN YoUr'E GoNe, cOnTaGiOuS....
nAj pJeVaChIcE : AvRiLkA, ShAkI, RiHaNnA....
nAj pJeVaChI : ToShE, tImBaLaND....
mOjA ŽiVoTiNJa : hRcHKiCa (vErY SwEEt aNd cUtE), a zAcHaS BuDEm DoBilA mIcEkA MuCeKa
mOj hObI : pLeS
nAj BoJe : cRnA, LjUbIChAsTa, nArAncHaSta, pLaVa...

tO Bi bIlO To zA SaD, AkO sE JoSh kAj sJeTiM, bUdEm dOpIsalA....

http://www.cajanka.com/quiz/81426967/res/


MusicPlaylist

PrAwilA bLogA

1. AkO DoĐeŠ Na mOj bLoG, OBaVeZnO KoMaJ!
2. AkO Mi oStAvIŠ mAnJe oD 5 KoMa, nE VrAćAm tI NiŠTa.
3. AkO mI OsTaViŠ ViŠe oD 15 kOmA, Ja tEbI VrAĆaM nJiH 20.
4. nE žElIm kOmEnTaRe tIpa : SuPeR BlOg, dOđI Na mOj I KomAj mI!...To jE MeNi gLUpO, jA ŽeLim da Mi Baš kOmAtE Blog
5. AkO ImAš nEšTo pRoTiV Mog bLOgA NaPiŠi u kOmU, a nE na cHaTu!
6. nE kOmAmA NeKi poSt dVa pUta!
7. TkO Mi oStAvI ViŠe oD 20 KoMaMA IDe u lIkIćE!
8. pIšeM NoVi pOsT oKo 2-3 pUtA Na tJeDaN, nAjČeŠćE ViKeNdOm, A Ako mI OsTaViTe vIšE Od 50 KomEnTaRa ukUpNo, onDa PiŠeM
nOvI PoSt KAdA Ih dObIjEm.
9. nE OsTaWlJaJtE Mi LaNcE SrEĆe, PrIjAwLjUJeM Ih kAo sPaM!

pRaWiLa vRijEdE Od 13.4.2008.

tO VaM Je bILo tO...KisS!

LiNkIcHi


Dijamanti moje duše
...ova cura je zkn...svakak posjetite!...
Roza prijestolnica rozog carstva
...ova cure su mi zkn...obožavaju pink i jednostavno su supač...
crazyslut
...na ovom blogu ćete imati priliku se jako dobro nasmijati...zkn...
OVAJ BLOG MORATE POSJETITI!!!
...nema zapisa...
Nikky-13
...nikky...ova ženska je meni fakat the best...nema joj bolje...komamo si uvijek...ma, sve pet...
hugolina i leuška
...ove cure su super...imaju zkn blog...trebate posjetiti...


Myspace Generator Codes

JoŠ nEke GlUpOsTi....



I BROJAČ KOLKO VAS JE BILO NA MOM BLOGU...

download a cute free hit counter
free hit counters


bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns'n'roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns'n'roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses