nedjelja, 27.04.2008.

Gardaland!!!

Pozz.....došla sam vam ja iz Gardalanda!!!.....bilo je ZAKON!!!.....tek danas vam pišem post, jučer mi se nije dalo......vidim da mi niste gotovo ništa kommmali, jako mi je žal, ali kaj mogu?....molim vas da mi kommmate.....plizz......a sad sve detaljno o Gardalandu : u četvrtak sam se spremala i jedva čekala da idem.....doma sam spavala samo jedan sat.....probudila sam se oko 12 sati u noć i obukla se za Gardaland....tata i mama su me vozili do odredišta gdje se moramo naći.....onda sam sjela u bus i nestrpljivo čekala da krenemo.....i krenuli smo.....razgovarala sam se sa svojim frendovima gotovo cijelu noć.....baš super.....spavala nisam ni malo, jedino sam mrvicu drijemala.....zijev.....neke žene koje su si ispred mene i moje frendice sjedile su mi išle na nerve jer su nam neke bile rekla : a se bute vi smirile?.....jesu blesave!lud....onda sam ja jednom frendu rekla za to i on je njima puštal cajke pod nosom....mi smo se tak smijali da to nije bilo normalno....roflroflrofl....nakon 8 ili 9 sati vožnje došli smo u Gardaland!!!!....jako smo bili uzbuđeni i sretni!.....prvo smo se malo slikali, a onda dobili ulaznice i krenuli u pustolovinu života!!!.....yeee!.....koja usporedba!.....cerek.....prvo smo išli na Ikarus, tzv. košnice.....jako nam je bilo dobro, uživali smo!!!!!.....zatim smo išli na Atlantidu, koja se ustvari zove Fuga Da Atlantide.....to je meni NAJBOLJE I NAJLJEPŠE u Gardiću.....uživancija na kvadrat.....onda smo išli na vulkan, tam je tak dobro!!!!!.....fino.....poslije smo još jednom išli na Ikarus (košnice) zbog onih koji nisu išli prije.....zkn mi je bilo....mislim da je onda bila pauza, ručak, odmor.....pa smo išli na turistički vlakić s kojim smo vidli cijeli Gardaland....ja sam cijelu vožnju snimala, jako je lijepo to sve vidjeti....mm....onda smo išli na Tungu, to vam je ko safari....predivno, uživanje, njam!....nakon Tunge išli smo u 4D kino.....to je meni uz Atlantidu najbolje u Gardalandu...gledali smo neki film u kojem nas je velika ledena kocka pratila, pa smo ona pali u provaliju.....super mi je bilo....thumbup....mislim da smo onda išli na gusarski brod - I Corsari.....tam mi je bilo zkn, jako mi se sviđalo....poslije smo išli na tzv. šalice - Kafeetassen.....bilo je baš sweet, cool, prekrašno!.....pa smo išli na gusjenicu....činilo nam se kao ono baby kaj je vej to??....ali u biti je bilo baš fora.....lol.....ja mislim da sam vam nabrojila sve na kaj smo išli....mogli ste negdje vidjeti da još postoje vlakovi smrti, kao npr. Blue Tornado (na njega nisam išla, bojala sam se), Magic Mountain (tu sam bila prošle godine, zkn), neki smeđi vlak (ne znam točni naziv, bila sam na njemu, ok je, malo bezveze), Mammut (to je novo iz 2008. godine, ja sam htjela ići, ali većina iz moje grupe nije, pa nismo išli, šmrc). Postoji još i Colorado Boat (to je zkn, ali ove godine nismo stigli ići, prošle dvije godine sam bila - jednom riječju : ODLIČNO!), Time Voyagers (kino, ove godine nisam išla jer nismo stigli, prošle sam bila, super je!)....itd.....itd....za svaku atrakciju smo morali užasno dugo čekati......čula sam da se na Mammutu čekalo 1 sat....na Atlantidi se čekalo oko 45 minuta....ali se isplatilo....meni je uglavnom bilo naj, naj, super, najbolje, zakon i ne znam više koji još sve pridjevi....PREKRASNO!!!.....svima onima koji nisu bili moram preporučiti da idu jer to pamtite cijeli život....sad ću vam staviti par slikica iz Gardalanda, ali ne one koje sam ja slikala,. nego one s neta......sigurno se pitate zake....pa zato jer su moje slike ogromne, a meni ih se neda smanjivati....možda ipak stvaim koju svoju.....pusam vas....muah!



...sorryte, morala sam slike obrisati, možda vam ih kasnije stavim......možete na YouTubu vidjeti sve kaj sam vam nabrojila...i na Googlu možete gledati slike...pozz


- 12:14 -

Komentari (168) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

o MeNi

iMe : mA i KaJ jOsH...
pReZiMe : i GlAzBeNu?
gOdInE : 13
nAj fIlmOvI : hOnEy, ShAsHaVi PeTaK, mEaN gIrLs, sHkOla ShArMa, JeSmo lI gOtOvI, vElIki DeBeLi lAžLjIvAc, pOmAjKa....
nAj pJeSmE : sKoRo sVe oD ToŠeA, bAnTo, La ToRtUra, hIpS DoN't lIe, bReAKiN DiShEs, i cAn dO bEttEr, rUnAvAy, EvErYtHiNg bAcK BuT yOu, wHeN YoUr'E GoNe, cOnTaGiOuS....
nAj pJeVaChIcE : AvRiLkA, ShAkI, RiHaNnA....
nAj pJeVaChI : ToShE, tImBaLaND....
mOjA ŽiVoTiNJa : hRcHKiCa (vErY SwEEt aNd cUtE), a zAcHaS BuDEm DoBilA mIcEkA MuCeKa
mOj hObI : pLeS
nAj BoJe : cRnA, LjUbIChAsTa, nArAncHaSta, pLaVa...

tO Bi bIlO To zA SaD, AkO sE JoSh kAj sJeTiM, bUdEm dOpIsalA....

http://www.cajanka.com/quiz/81426967/res/


MusicPlaylist

PrAwilA bLogA

1. AkO DoĐeŠ Na mOj bLoG, OBaVeZnO KoMaJ!
2. AkO Mi oStAvIŠ mAnJe oD 5 KoMa, nE VrAćAm tI NiŠTa.
3. AkO mI OsTaViŠ ViŠe oD 15 kOmA, Ja tEbI VrAĆaM nJiH 20.
4. nE žElIm kOmEnTaRe tIpa : SuPeR BlOg, dOđI Na mOj I KomAj mI!...To jE MeNi gLUpO, jA ŽeLim da Mi Baš kOmAtE Blog
5. AkO ImAš nEšTo pRoTiV Mog bLOgA NaPiŠi u kOmU, a nE na cHaTu!
6. nE kOmAmA NeKi poSt dVa pUta!
7. TkO Mi oStAvI ViŠe oD 20 KoMaMA IDe u lIkIćE!
8. pIšeM NoVi pOsT oKo 2-3 pUtA Na tJeDaN, nAjČeŠćE ViKeNdOm, A Ako mI OsTaViTe vIšE Od 50 KomEnTaRa ukUpNo, onDa PiŠeM
nOvI PoSt KAdA Ih dObIjEm.
9. nE OsTaWlJaJtE Mi LaNcE SrEĆe, PrIjAwLjUJeM Ih kAo sPaM!

pRaWiLa vRijEdE Od 13.4.2008.

tO VaM Je bILo tO...KisS!

LiNkIcHi


Dijamanti moje duše
...ova cura je zkn...svakak posjetite!...
Roza prijestolnica rozog carstva
...ova cure su mi zkn...obožavaju pink i jednostavno su supač...
crazyslut
...na ovom blogu ćete imati priliku se jako dobro nasmijati...zkn...
OVAJ BLOG MORATE POSJETITI!!!
...nema zapisa...
Nikky-13
...nikky...ova ženska je meni fakat the best...nema joj bolje...komamo si uvijek...ma, sve pet...
hugolina i leuška
...ove cure su super...imaju zkn blog...trebate posjetiti...


Myspace Generator Codes

JoŠ nEke GlUpOsTi....



I BROJAČ KOLKO VAS JE BILO NA MOM BLOGU...

download a cute free hit counter
free hit counters


bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns'n'roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns'n'roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses

bedzevi.com,button,badges,priponke,Guns 'n roses