ponedjeljak, 02.04.2007.

"Nemoj da ideš"

Na prošlom blogu sam spominjala da sam se prijavila za testiranje američkog konzulata za razmjenu učenika... I desilo se ono čega sam se najviše bojala, prošla sam. I kad me pitaju jesam li sretna, kažem jesam... Ali nisam. Ne, nisam.


Zašto?
Zato što mi nije lako otići sad kad rizikujem mnogo toga.
Zato što mi se sve to čini dalekim.
Zato što ne znam šta će se sve dogoditi dok mene ne bude bilo tu.
Zato što mi je ovo jedan od najljepših perioda u životu.
Zato što ništa što tamo postoji neće moći da zamijeni ono što ja imam, ovdje.
Zato što ni moje društvo neće biti isto kad se vratim.
Zato što ni ja više neću biti ista.


I kažu mi da ni u kom slučaju ne bih smjela da ne odem. Ali oni ne znaju i ne vide ono što znam i vidim ja. Postoji još mnogo njih koji bi dali sve da odu, i na kraju ja budem izabrana.

A meni se ne ide.
Znala sam da će tako i biti.
Najbolje stvari uvijek dolaze onda kad nam najmanje trebaju...

1. Ne odem, i do kraja života se pitam šta bi bilo da sam pošla...
2. Odem, i za godinu dana, ništa ne bude onako kako je sad...
A sad je predobro, da bih tek tako otišla...

Image Hosted by ImageShack.us

"Ideš li?"
"Idem..."
"Nemoj da ideš..."

02.04.2007. u 20:56 • 10 Open up your mind...Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

The show must go on...


Samo jos jedan nastavak...Nastavak price jedne Purple Sheep, koja u avgustu 2007 putuje za Ameriku. Naravno blog je tu prije odlaska, za vrijeme boravka, i nakon povratka iz Amerike:) Ukoliko se ne preselim...

Ljubicasta - vrlo pedantne i emocionalno uzdrzane osobe, povremeno deluju jednolicno ili dosadno na svoju okolinu. Oni zive iskljucivo u sadasnjosti i racionalno grade svoju buducnost. Upravo zato je naziv purple:)

Update:

Tvoje suze mi sude
jer sam to zasluzila,
a kaplja kad potece
u dusu me zapece,
ka i otrov ubija
jer sam te izgubila...


ONE - Ima ih 5, i svaki dan smo zajedno. Moglo bi se reci da su mi prave prijateljice. Svaka od njih mi je potpuna suprotnost, pa ih vjerovatno zato i volim:)
"Prijatelj je netko ko zna sve o tebi i svejedno te voli"


RayBan design made by Purple






































































































































































































































.