petak, 23.03.2007.

...

Image Hosted by ImageShack.us
Pocinje snijeg da pada, i stajem na prozor, gledam pahulje... Prolaze mi slike kroz glavu, i gledam neki crnobijeli slow motion. Zima je, nosim onaj proslogodisnji kaput i trčim, ne znam ni sama gdje, trčim, valjam se po snijegu. Iza sebe čujem samo glasan smijeh, dobro poznati smijeh, koji sam do tad čula već milion puta i stajem, jer mi je upravo palo na pamet da sam sretna. Sretna sam što pored sebe imam prave prijatelje, jer znam da mi sa njima isto tako može biti lijepo i u prostoriji sa 4m2. Nastavljam da trčim, jer znam da mi možda nikad neće biti ljepše nego što je u tom trenutku.
Čujem iz susjedne sobe da me neko doziva... i prekida slow motion.

"Sretni nikad ne razmišljaju o sreći. To je posao za nesretne. Svi primijete sreću u nesreći, a o nesreći u sreći razmišljaju samo blesavi. I iskusni..."
Đorđe Balašević

23.03.2007. u 21:13 • 1 Open up your mind...Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

The show must go on...


Samo jos jedan nastavak...Nastavak price jedne Purple Sheep, koja u avgustu 2007 putuje za Ameriku. Naravno blog je tu prije odlaska, za vrijeme boravka, i nakon povratka iz Amerike:) Ukoliko se ne preselim...

Ljubicasta - vrlo pedantne i emocionalno uzdrzane osobe, povremeno deluju jednolicno ili dosadno na svoju okolinu. Oni zive iskljucivo u sadasnjosti i racionalno grade svoju buducnost. Upravo zato je naziv purple:)

Update:

Tvoje suze mi sude
jer sam to zasluzila,
a kaplja kad potece
u dusu me zapece,
ka i otrov ubija
jer sam te izgubila...


ONE - Ima ih 5, i svaki dan smo zajedno. Moglo bi se reci da su mi prave prijateljice. Svaka od njih mi je potpuna suprotnost, pa ih vjerovatno zato i volim:)
"Prijatelj je netko ko zna sve o tebi i svejedno te voli"


RayBan design made by Purple






































































































































































































































.