moja mala abeceda
A-ANDREA,moje ime,ANĐEO (p.s.pritom ne mislim na sebe)
B-BAVARIA,mislim da nemoram objašnjavat
C-moj legendarni razred
Č-ČARAPE,i to one s prstićima:-)
Ć-ĆIRILICA
D-DINAMO,DOSADA,kod mene često prevladava
DŽ-neda mi se razmišljat
Đ-također
E-EURO-u kunama je 7 i još neš,il 8,neznam
F-FRANCUSKA,ostala mi u lijepom sjećanju,.F.-best frend
G-GOVNO,(to mi je prvo palo na pamet)
H-HAVANA,i to kubanska
I-IVANA,IGLA,IGUANA,IZVANZEMALJCI,vjerujem u njih
J-JORGOVAN,više neznam ni kak izgleda
K-KOMBAJN
L-,LIZALJKA,LAŽ,LIJENOST-moja velika mana
LJ-ljepota
M-MAMA,najbolja na svijetu,MESO,:-(,MOBITEL
N-NIKO-obožavam ga
NJ-njuh,njoke
O-oblak
P-POLJUBAC-obožavam ga,PLAVA BOJA-obožavam ju
R-RUŽA
S-SIJEČANJ,-my roćkas,SUZE,SVIJET,SVAĐA,volim se svađat
Š-ŠUM,ŠIBA
T-my tata,TV,TVRDOGLAVOST-moja još veća mana
U-UGRIZ,ljubavni
V-VANJA,vosak
Z-ZATO-moja česta riječ
Ž-žuto

I BROJ 13





AFORIZMI
*Ne živi se zato da se bude sretan... Trpi! Udri! Ali budi ono što trebaš biti:čovjek!

*Nitko se tako budalasto ne ponaša u ljubavi kao mudar čovjek!

*Ako prvi svakoj prijateljskoj usluzi misliš na zahvalnost onda nisi darovao već prodao!

*Ljubav je kao staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto....

*Prava sreća je tražiti mnogo od sebe a malo od drugih!

*BEZ OBZIRA NA TO KOLIKO SE TRUDIŠ DA BI USPJELA, UVIJEK SE NAĐE NETKO TKO SE ISTO TOLIKO TRUDI -da ne uspiješ-

*Očito je veoma teško kad čovjek voli nekog tko ga više ne voli,ali neusporedivo je teže kad vas voli netko koga mi više nevolimo....

*Ponuditi nekome prijateljstvo kad mu je srce ispunjeno ljubavi isto je kao i ponuditi koricu kruha nekome, koji umire od žeđi....

*Najgori način na koji vam netko može nedostajati je da ta osoba sjedi kraj vas, a vi znate da je nikada nećete moći imati!!!

*Bez sumnje nije teško umrijeti za prijatelja kao što je teško naći prijatelja koji bi zaslužio da čovjek za njega umre...

*Ako budeš imao odviše povjerenja možda će te netko i povrijediti, ali ako nebudeš imao povjerenja živjet ćeš u mukama....

*Što se žališ na neprijatelje?
Zar bi takvi ikad mogli postat prijatelji, kojima stvorenje kao ti neprimjetno služi kao vječni prijekor!

*JAK ČOVJEK JE ONAJ
KOJI SE SMIJE
DOK MU SRCE PLAČE....

*Najteža stvar u životu je znati koje
mostove
treba prijeći, a koje treba srušiti....

*Čovjek je sretan onoliko koliko
je sposoban usrećiti druge....

*DA BI OSTVARIO SNOVE MORAŠ
SE NAJPRIJE POTRUDITI....

*Sve ima svoj početak i kraj, a
kraj je samo novi početak...

*Vjerujem da je život poseban...
živi ga i upijaj svaki trenutak...

*Bolje će biti da zaboraviš
i smiješiš se
nego da osjećaš
i tuguješ.....

*Beskrajno je samo nebo
zbog zvijezda, more
zbog vodenih kapi i
srce zbog suza...

*Ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću....

*Život se ne mjeri brojem udisaja
već brojem trenutaka od kojih zastaje dah....

*Svi padaju...bitno je
koliko ćeš brzo ustati....










JEBENI DANI U MOM GLUPOM ŽIVOTU:)))))))

02.04.2005., subota

Stara me opet skužila... ne kužim kak... mislim kužim, al jebote zašto uvijek mora???!!!!Bile smo A. i ja prvo u Paladiumu, i onda su došli njen boyfriend i njegov frend, i išli smo negdje gore cugat...moram priznat da me fakat čopilo jer inače nebi brijala s tim frendom...išli smo u prvi birc na koji smo naišli, uglavnom, zrigala sam se i u wc, i onak izlazim iz birca i tam se zbljujem, dobro da sam uspjela nać stepenice, i tamo sam izbacila iz sebe ono posljednje...a jebiga, tak mi i treba kad svaki put mješam...vraćajući se doma naletila sam na ove svoje, bili su u M.,....došla sam doma i stara me opet pitala kaj sam cugala, glupača...rekla sam ništa i pokupila se kod sebe, onda me zvao F.~, i izašla sam kroz prozor kao i obično, i bili smo u parkiću...pijandura moja mala, tolko ga voooolim, i razrješili smo sve nesuglasice, i istračali smo R., i on mi je svašta reko o R.,da sam išla doma plačući...glava me boljela totalno, još sam se probudila u 4, e ko da me neko udario s ciglom po licu, i onda se još probudim u 9 sati, jer moj cucak nemre prestat lajat, i kako da ja onda normalno živim...stara mi je išla prat hlače, katastrofalne su, sve su pune bljuvotine, odvratno, a tek majca... nju sam strpala iza u ormar...''ja ću je oprat''....odlučila sam da više neću pit tak često, i ak ću pit, popit ću najviše 4-5 bavaria, i to će mi bit dosta...idem pa-pa, moram staroj pomoć neš po kući, brijem da danas niš od vanka, iskreno baš mi se i nejde, al nikad se nezna, možda baš negdje zavšim...čaooooo

- 13:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< BAR MI NAPIŠI BOOOK>
  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)

  • < travanj, 2005  
    P U S Č P S N
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    JA
    -ajmo reć da idem u nekakvu gimnaziju
    -slušam sve osim rocka i metala (ne mislim
    ništa loše o takvoj glazbi i tipovima koji
    to slušaju al meni to jednostavno ne paše)
    - VOLIM:
    -mamu,tatu,buraza
    -prijatelje
    -ples
    -dečke
    -životinje
    -dobru zajebanciju
    -dobar provod
    -BAVARIU
    -''moon''
    -svog psa
    i još puno toga al mi niš ne pada na pamet:-(
    -NE VOLIM:
    -TJ. MRZIM ŠKOOOLU
    -laž
    -bahatost
    -ono prokleto odmjeravanje od pete do glave...joooj...
    -mahune
    -ribar-prisjeo mi je
    i naravno još puno toga
    -ne mogu bez:
    -mobitela
    -TV-a
    -svog psa
    -novca
    -obitelji
    -F.-mog best frenda
    -UŽASNO sam tvrdoglava, (jarčina i pol)
    :moja je uvijek zadnja,i makar ja znala
    da sam u krivu ja ču i dalje tvrdit da sam
    u pravu
    BY THE WAY:imam 15 god.

    Artist: Daleka obala
    Song: Kurve

    STVARI SE POLAKO VRAĆAJU NA MJESTO
    OVAKO NEŠTO SE NE DOGAĐA ČESTO
    PREMDA, PRIZNAJEM PONEKAD PRETJERAM
    I NEKUD OTPLOVIM SAM
    I TAD SLIKE IZBLIJEDE SVE
    I TAD ZATVARAM SE U SEBE
    I TAD NISI MI POTREBNA
    KAZALJKE I DALJE KRUGOVE CRTAJU
    UMJESTO ZVIJEZDA KIŠNE KAPI NA GRAD PADAJU
    PRAZNO MJESTO U MOM KREVETU SJEĆA ME
    BILA SI TU
    TKO ZNA, KUDA SI OTIŠLA
    TKO ZNA, ZBOG ČEGA SE NE VRAĆAŠ
    TKO ZNA, SVE PIŠE U ZVIJEZDAMA
    JOŠ JUČER POLJUPCIMA MI SMO SE BORILI
    I DODIROM SMO JEDNO DRUGOM TAJNE OTKRIVALI
    ŠTO SE DOGODILO GDJE JE TA KAP ŠTO JE
    PRELILA ČAŠU, ŠTO TE NATJERALA DA ODNESEŠ
    SVE ŠTO SAM VOLIO , A TEBE SAM VOLIO
    SVE ŠTO SAM SANJAO, A TEBE SAM SANJAO
    MA ZAR SAM POGRIJEŠIO ŠTO SAM SE SMIJAO
    KAD SU MI GOVORILI DA SVE SU ŽENE KURVE
    KAD BI ZAUVIJEK ZASPAO OVAJ GRAD
    KAO U BAJCI PREKRIVEN TRNJEM I TRAVAMA
    SVE DOK SE TI NE VRATIŠ, A VRATIT ĆEŠ SE ZNAM
    I SVE DOK TVOJA RUKA NE DOTAKNE MOJ DLAN
    DO ME NE ZAGRLIŠ
    DOK ME NE POLJUBIŠ
    DOK ME NE ZAGRIJE TVOJ DAH...