moja mala abeceda
A-ANDREA,moje ime,ANĐEO (p.s.pritom ne mislim na sebe)
B-BAVARIA,mislim da nemoram objašnjavat
C-moj legendarni razred
Č-ČARAPE,i to one s prstićima:-)
Ć-ĆIRILICA
D-DINAMO,DOSADA,kod mene često prevladava
DŽ-neda mi se razmišljat
Đ-također
E-EURO-u kunama je 7 i još neš,il 8,neznam
F-FRANCUSKA,ostala mi u lijepom sjećanju,.F.-best frend
G-GOVNO,(to mi je prvo palo na pamet)
H-HAVANA,i to kubanska
I-IVANA,IGLA,IGUANA,IZVANZEMALJCI,vjerujem u njih
J-JORGOVAN,više neznam ni kak izgleda
K-KOMBAJN
L-,LIZALJKA,LAŽ,LIJENOST-moja velika mana
LJ-ljepota
M-MAMA,najbolja na svijetu,MESO,:-(,MOBITEL
N-NIKO-obožavam ga
NJ-njuh,njoke
O-oblak
P-POLJUBAC-obožavam ga,PLAVA BOJA-obožavam ju
R-RUŽA
S-SIJEČANJ,-my roćkas,SUZE,SVIJET,SVAĐA,volim se svađat
Š-ŠUM,ŠIBA
T-my tata,TV,TVRDOGLAVOST-moja još veća mana
U-UGRIZ,ljubavni
V-VANJA,vosak
Z-ZATO-moja česta riječ
Ž-žuto

I BROJ 13





AFORIZMI
*Ne živi se zato da se bude sretan... Trpi! Udri! Ali budi ono što trebaš biti:čovjek!

*Nitko se tako budalasto ne ponaša u ljubavi kao mudar čovjek!

*Ako prvi svakoj prijateljskoj usluzi misliš na zahvalnost onda nisi darovao već prodao!

*Ljubav je kao staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto....

*Prava sreća je tražiti mnogo od sebe a malo od drugih!

*BEZ OBZIRA NA TO KOLIKO SE TRUDIŠ DA BI USPJELA, UVIJEK SE NAĐE NETKO TKO SE ISTO TOLIKO TRUDI -da ne uspiješ-

*Očito je veoma teško kad čovjek voli nekog tko ga više ne voli,ali neusporedivo je teže kad vas voli netko koga mi više nevolimo....

*Ponuditi nekome prijateljstvo kad mu je srce ispunjeno ljubavi isto je kao i ponuditi koricu kruha nekome, koji umire od žeđi....

*Najgori način na koji vam netko može nedostajati je da ta osoba sjedi kraj vas, a vi znate da je nikada nećete moći imati!!!

*Bez sumnje nije teško umrijeti za prijatelja kao što je teško naći prijatelja koji bi zaslužio da čovjek za njega umre...

*Ako budeš imao odviše povjerenja možda će te netko i povrijediti, ali ako nebudeš imao povjerenja živjet ćeš u mukama....

*Što se žališ na neprijatelje?
Zar bi takvi ikad mogli postat prijatelji, kojima stvorenje kao ti neprimjetno služi kao vječni prijekor!

*JAK ČOVJEK JE ONAJ
KOJI SE SMIJE
DOK MU SRCE PLAČE....

*Najteža stvar u životu je znati koje
mostove
treba prijeći, a koje treba srušiti....

*Čovjek je sretan onoliko koliko
je sposoban usrećiti druge....

*DA BI OSTVARIO SNOVE MORAŠ
SE NAJPRIJE POTRUDITI....

*Sve ima svoj početak i kraj, a
kraj je samo novi početak...

*Vjerujem da je život poseban...
živi ga i upijaj svaki trenutak...

*Bolje će biti da zaboraviš
i smiješiš se
nego da osjećaš
i tuguješ.....

*Beskrajno je samo nebo
zbog zvijezda, more
zbog vodenih kapi i
srce zbog suza...

*Ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću....

*Život se ne mjeri brojem udisaja
već brojem trenutaka od kojih zastaje dah....

*Svi padaju...bitno je
koliko ćeš brzo ustati....










JEBENI DANI U MOM GLUPOM ŽIVOTU:)))))))

08.03.2005., utorak

HM.....

Razmišljam o naslovu a nikak da smislim...ma nema veze!Neš mi je došlo i reko idem i ja malo pisat,al ljudi kak vi to uspijevate pisat redovito...no way.Umorna sam i jedva tu neš srljam...danas sam išla u školu,doma mi je very boring.Bila sam jedna od onih 5000 ljudi koji su oboljeli od gripe.Kako mrzim kad sam bolesna:1.doma sam,ležim u krevetu,nemogu nikud,nemogu oči otvorit,nemogu spavat,sve me boli,čitam knjigu,niš ne kužim,idem malo vidjet kaj ima na tv-u,reprize,reprize,reprize,ANASTASIA,fucking dosadno.2.dođem u školu,svi pričaju o nečem kaj se desilo jučer,prekjučer,ja ko tulac zujim i hvatam kaj se sve dogodilo,i pol toga ne skužim,pogledam bilj. od frendice,imam pisat pun kurac toga,ajme kad se sjetim,nisam pisala testove,pitat će me,baš me zanima od kog ću tad prepisat...shit.3.moram ja bit bolesna baš kad je svima bilo ludnica vani i kad mi bivši slavi roćkas,i kad su svi zdravi osim mene,i kad mi počnu pričat kaj je bilo,ko se s kim bario,ko je kog udario,ko se s kim posvađo,ko se nalio ko guzica,ko je slomio ruku,nogu:-)jooj...
Ali ima i nešto dobrog:nemoram slušat one jako ''zanimljive'' profesore,nemoram podnosit neke ljude iz raz.,kad sam doma,svi onak,jel ti treba ono,jel ti treba ovo,a ja ko pečena,jedva ih čujem...al nema beda ja ih SVE volim makar mi išli na živce ili ne!Fala i Kristu i Mariji da sam napokon gotova...mrtva sam!K.I.S.S.

- 22:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< BAR MI NAPIŠI BOOOK>
  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)

  •   ožujak, 2005 >
    P U S Č P S N
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    JA
    -ajmo reć da idem u nekakvu gimnaziju
    -slušam sve osim rocka i metala (ne mislim
    ništa loše o takvoj glazbi i tipovima koji
    to slušaju al meni to jednostavno ne paše)
    - VOLIM:
    -mamu,tatu,buraza
    -prijatelje
    -ples
    -dečke
    -životinje
    -dobru zajebanciju
    -dobar provod
    -BAVARIU
    -''moon''
    -svog psa
    i još puno toga al mi niš ne pada na pamet:-(
    -NE VOLIM:
    -TJ. MRZIM ŠKOOOLU
    -laž
    -bahatost
    -ono prokleto odmjeravanje od pete do glave...joooj...
    -mahune
    -ribar-prisjeo mi je
    i naravno još puno toga
    -ne mogu bez:
    -mobitela
    -TV-a
    -svog psa
    -novca
    -obitelji
    -F.-mog best frenda
    -UŽASNO sam tvrdoglava, (jarčina i pol)
    :moja je uvijek zadnja,i makar ja znala
    da sam u krivu ja ču i dalje tvrdit da sam
    u pravu
    BY THE WAY:imam 15 god.

    Artist: Daleka obala
    Song: Kurve

    STVARI SE POLAKO VRAĆAJU NA MJESTO
    OVAKO NEŠTO SE NE DOGAĐA ČESTO
    PREMDA, PRIZNAJEM PONEKAD PRETJERAM
    I NEKUD OTPLOVIM SAM
    I TAD SLIKE IZBLIJEDE SVE
    I TAD ZATVARAM SE U SEBE
    I TAD NISI MI POTREBNA
    KAZALJKE I DALJE KRUGOVE CRTAJU
    UMJESTO ZVIJEZDA KIŠNE KAPI NA GRAD PADAJU
    PRAZNO MJESTO U MOM KREVETU SJEĆA ME
    BILA SI TU
    TKO ZNA, KUDA SI OTIŠLA
    TKO ZNA, ZBOG ČEGA SE NE VRAĆAŠ
    TKO ZNA, SVE PIŠE U ZVIJEZDAMA
    JOŠ JUČER POLJUPCIMA MI SMO SE BORILI
    I DODIROM SMO JEDNO DRUGOM TAJNE OTKRIVALI
    ŠTO SE DOGODILO GDJE JE TA KAP ŠTO JE
    PRELILA ČAŠU, ŠTO TE NATJERALA DA ODNESEŠ
    SVE ŠTO SAM VOLIO , A TEBE SAM VOLIO
    SVE ŠTO SAM SANJAO, A TEBE SAM SANJAO
    MA ZAR SAM POGRIJEŠIO ŠTO SAM SE SMIJAO
    KAD SU MI GOVORILI DA SVE SU ŽENE KURVE
    KAD BI ZAUVIJEK ZASPAO OVAJ GRAD
    KAO U BAJCI PREKRIVEN TRNJEM I TRAVAMA
    SVE DOK SE TI NE VRATIŠ, A VRATIT ĆEŠ SE ZNAM
    I SVE DOK TVOJA RUKA NE DOTAKNE MOJ DLAN
    DO ME NE ZAGRLIŠ
    DOK ME NE POLJUBIŠ
    DOK ME NE ZAGRIJE TVOJ DAH...