Kada pogledaš na sat...
00.00-voli te
01.01-prati te ljubav
02.02-srest ćete se
03.03-jako te voli
04.04-nikad te neće zaboraviti
05.05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06-pomirit ćete se
07.07-vara te
08.08-ljubomora
09.09-telefonski poziv
10.10-plavi dečko te želi vidjeti
11.11-jedan dečko te voli
12.12-misli na tebe
13.13-crni dečko te voli
14.14-želi tvoj poljubac
15.15-želi te opet
16.16-dogodit će se nešto loše
17.17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19.19-netko koga neznaš te voli
20.20-čeka te
21.21-sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22-vidjet ćete se
23.23-predložit će ti ...

Zivite dan za danom i placite kad boli,
jer covjek sve,baš sve na kraju preboli...

no person deserves your tears, and who deserves them won`t
make you cry.

don`t cry because it came to an end.
smile because it happend...

ne živi u prošlosti,
ne sanjaj o budućnosti,
koncentriraj se na trenutak
sadašnjosti...


pusti nek suze ispune oči, ruka nek ruku uhvati snažno,
budi što želiš, budi što jesi, što će ti reči, to nije važno...

i know that we will be just a friends,
but i hope that one day we will be more then friends...


ponekad se nesmijemo preostro biriti za svoje
snove,jer cemo ih inace sami unisitit.....

neke su rane preduboke i stagod ucinio
nemozes im zaustaviti krvarenje...

neke stvari ljudi ne zele cuti...

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)



nedjelja, 24.02.2008.

keep the faith

u petak sam bila na klizanju na velesajmu....bilo je odlicno....upoznah nove ljudove tj. frendove i frendice od moje frendice.....ma fakat nemam rijeci za njih supac su.....i tak mi se klizemo a neko se meni zadere vedrana,a ja se pocnem okretat ko budala,ono ful mi poznat glas,a ono gore na tribini frendica iz muzicke ubija se trceci....e da moram se pohvaliti da smo se naguravali na ledu i tak ko bu duze ostao na klizaljkama....a posto sam naviknuta da me poskaljuju,ostah ja dosta na tim klizaljkama.... skuzi to tea i obavjesti ostale da nisam pala...i dojde meni jedan tip kojeg sam upoznala i nakon nekog vremena najdemo se mi na ledu....nemoram vam ni rec da su svi ostali zivi i zdravi(ok,malo ih je bolila guza,al su bili ok),a ja ko pravi baksuz zaradila sam masnicu na koljenu....heh...ko zna,zna....ostatk vikenda je prosao relativno dobro....sa petka na sub. sam prespavala kod tee,u sub je bila dora....kraljevi ulice su prvi i idu u srbiju na eurosong.....cijelu subotu su me mamili coca-colom,jer je mama zaboravila da sam se je odrekla i kupila je za bambus,i tako je bilo sve dok ja nisam rekla u ned. da je popiju vec jednom,a mami onda klikne da sam se je odrekla i razli ju u sudoper....i tako je blazenstvo od napitka odišlo u savu....smrc.....danas sam se cula sa sibencima i oni se spremaju za zg za uskrs,a zadrani nas zvali na more.....ja bi na more....ali ovi iz sibenika nam dolaze,tak da more mora pricekat....smrc.....heh.....ajde puno pusa,papa....
so happy day.....



| Just Say SomeThiNg (32) | PriNt sOmeThinG | # |

petak, 22.02.2008.

the past is gone

evo mene i mog novog posta.....slusajuci ploče od starog...jedan stih mi je privukao paznju...tj naslov....zadnjih par dana imala sam osjecaj da mi sve govori da se trebam izvuci iz moje stoljetne depre.....cak mi je pomalo i Dražen Petrović bio inspiracija za to....pocela sam opet kak bi se reklo disat punim plucima,nadat se i voljet.....voljet prirodu,zalaz sunca,pjesmu,ptice na grani,zvijezde na nebu.....sve....osjecam se bas nekak sretnom....skuzila sam da neki ljudi imaju i vecih problema....kaj je bilo,ah bilo je...to je prošlo svršeno vrijeme koje se neda promijeniti i nikada se nece dati,mada bi ponekad dali sve za to...i tako hodam ja jedan dan po ulicama(zagrebackom getu kak bi pe rekla),a vrijeme nemre bit suncanije,a onda opcne puhati hladan vjetar,koji ti odnosi nadu,srecu i sve nes ko dementori u hp-u....ali moju srecu nitko vise nece moci isisati iz mene,uvijek ce biti tu u mom srcu.....joj....e nadam se da ste gledali ''prljavi ples'' i ''prljavi ples 2 '',jer su filmovi super....ljudi ne mare za buducnost,nego imaju samo vjere u nju.i opet tu dosla moja frendica suza jer me glavni glumac uzasno podsjecao na jednog covca koji se sada jako daleko...
ah da ne duljim....jer mi se bas i nekak neda pisati ovih dana....a sada i pocinje ''korak po korak''...filmovi su super..pe je zakljucila da su one dvije iz vinkovaca koje su pobjegle luđe od nas....i danas nije znala kako se ja zovem da ne zaboravim spomenuti(to sam joj obecala)...ajde ljudi ostavljam vas sad sa aerosmith-ima i ovom predivnom pjesmom...laka vam noc....
p.s. kaj mi nije zavrsetak dobar,ko da vodim neku tv emijsiju...ma ima nade za mene...aj bok sad, i kiss svima kojima se dalo ovo procitati...



| Just Say SomeThiNg (39) | PriNt sOmeThinG | # |

petak, 15.02.2008.

The same old song

evo...nemam blage kaj da pisem,al evo pisem....o mojem poroku,coca-coli....eh.....bila me ufatila kriza i to bome dobra....heh.....al nisam popustila......uspjet cu ja to.....(možda).....a ono s psovanjem mi bas i ne ide.....ljudi me tak izmuce i onda mi jednostavno pobjegne....nisam ja kriva....ok jesam ,al ono...jucer sam gledala high school musical 2.....malkoc su pretjerali u pocetku s mjuziklima,ali film je predivan.....opet nakod dosta vremena,suza je potekla....potaknuo me na razmijsljanje...opet....trebamo se brinuti za sadašnjost,a ne za budućnost...ko zna kaj nam ona donosi....mozda novu nadu,ljubav,prijateljstvo,zelju,tajnu....zadrzimo vjeru u to.....pe imamo još vremena za odluku o srednjoj......mislim,mioc vodi al...ko zna kaj bu bilo s nama još....ak nis onda u klasicnu...tu imamo ja mislim direktni upis.....heh.....to nam je zadnja opcija......al ja igram na onu kartu kaj nam život donese....valentinovo je prošlo....sve je bilo isto ko i lani osim bez cole....smrc....the same old song......heh....


i da ne mislite da sam se promijenila



| Just Say SomeThiNg (42) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 09.02.2008.

alone on valentine's day......

ej ljudovi,evo prosle su nam maškare,dani kada mi nismo bili bas mi,bili smo neko drugo biće,pojava,tajna želja,nada...eh...sada se opet vracamo u svoju kožu,sa svojim strahovima i tajnim željama....
korizma je počela....odlučila sam da cu pokušati ne prostačiti i odričem se coca-cole....zasad mi dobro ide....
al je tesko ne prostačiti u ovom svijetu,jer niš nije kak bi trebalo biti....sve je negativno i pokvareno....
a ja to pokušavam sve sa smiješkom gledati.....i briga me za sve....znam ko su mi prijatelji....a bome i ko se pravi da mi je prijatelj....evo dolazi nam dan zaljubljenih a mi u srcu nosimo samo mržnju i prezir...više niš nije dobro...
cini mi se ko da su svi zaboravili na ljubav,mir,poštenje,romantiku i prijateljstvo....evo dojde nam još jedno valentinovo....pa iznenadite svoje simpe,cire,dečke,frendove....pokazite im da vam nes znace u ovom pišljivom životu....odite negdje i zabavite se,jer samo se jednom živi.....a jedan covac je reko:
''Danas živi za današnji dan(al napiši zadaču za sutra)'' i ''svaki tren proveden u tuzi nepovratno je izgubljen''
i ''smij se i daruj svoj osmjeh jer je on vrijedan dar onome tko ga razumije''....puno pozdrava tom covcu,jer mi je puno pomogao.....evo i sada prestajem pisati,jer mi je ponestalo ideja i zdravog razuma.....heh...ajde pusek svima i dobro se zabavite na dan zaljebljenih,jer vijerovatno cu je taj dan provesti ispred tv-a i ponavljajući povijest.....puno pozdrava i pusa mojim frendovima



| Just Say SomeThiNg (39) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.