Kada pogledaš na sat...
00.00-voli te
01.01-prati te ljubav
02.02-srest ćete se
03.03-jako te voli
04.04-nikad te neće zaboraviti
05.05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06-pomirit ćete se
07.07-vara te
08.08-ljubomora
09.09-telefonski poziv
10.10-plavi dečko te želi vidjeti
11.11-jedan dečko te voli
12.12-misli na tebe
13.13-crni dečko te voli
14.14-želi tvoj poljubac
15.15-želi te opet
16.16-dogodit će se nešto loše
17.17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19.19-netko koga neznaš te voli
20.20-čeka te
21.21-sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22-vidjet ćete se
23.23-predložit će ti ...

Zivite dan za danom i placite kad boli,
jer covjek sve,baš sve na kraju preboli...

no person deserves your tears, and who deserves them won`t
make you cry.

don`t cry because it came to an end.
smile because it happend...

ne živi u prošlosti,
ne sanjaj o budućnosti,
koncentriraj se na trenutak
sadašnjosti...


pusti nek suze ispune oči, ruka nek ruku uhvati snažno,
budi što želiš, budi što jesi, što će ti reči, to nije važno...

i know that we will be just a friends,
but i hope that one day we will be more then friends...


ponekad se nesmijemo preostro biriti za svoje
snove,jer cemo ih inace sami unisitit.....

neke su rane preduboke i stagod ucinio
nemozes im zaustaviti krvarenje...

neke stvari ljudi ne zele cuti...

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)



petak, 28.09.2007.

normalano????lol

evo mene nakon dosta vremena.niki i luka su se vratili iz barce,kažu da je bilo predobro(ak kak i nebi bilo?!).
mariu je operacija dobro prošla(sam sad ide s štakama u šk,nekih 6 tj ce bit tak).i kad covjek pomisli da je sve ok,zajeb! život fakat nije fer!!!!!!!!!!!headbangnajbolja frendica(tj.jedna od njih,al ovu znam vec 9 god )dobila je monouklerozu(valjda sam dobro napisala)i nece bit najmanje 4 di 6 tj u školi!!!!!!!!!!!!crycrycrycrycryja neznam kak cu to izdržat,tek kad joj bude bolje cu je opet vidjet(vidla sam je dok nisu znali kaj joj je,mislili su upala grla).vec par dana me boli svaki dio tjela,pod satovima samo da ne zaspemzijev(ko i ostali) i neznam kaj mi je.
inače baš i nisam marila za prošlost ni budućnost,živila sam iz dana u dan,sve je bilo ok!!!!na prošlost sam govorila:bilo pa prošlo.i pokušavala sam biti optimistična(al to nisam nikad uspjela).a sada ko da me opet neš dotuklo,nije al opet...život nije fer!tek sada sam skužila ko su mi pravi frendovi,a koji se samo prave sa jesu!!!vec 3 godine u škopli me trpe lu,le,petra i hanan i naravno klara(al me ona od prvog trpi!zubo)fakat one su supet i fakat mi je žao čime ih ja sve mučim(i koliko puta su mi dale griz sendviča jer sam umirala od gladinjami....)fakat curke fala!!!!!!!!winkwinki nadam se da cete me i dalje trpit! i puno pozz ptici,juri,tolju,a pogotovo dariu(fala za sve one žvake koje mi čuvaš!)...ljudi legende ste!!!!!!!!!!!!!
i fakat je super imati prave frendove,čak i ako neke dugo ne vidiš znaš da su tu,uz tebe i tu ce uvjek bit(pozz nini,maretu,marinu,dinu,miji i svim onima koje sam zaboravila spomenut (nisam namjernokissnemojte se ljutit ak jesam..)).ja znam da garant nije lako izač samnom na kraj(al bome nije ni s vamabelj)!i tak...kod mene ostalo sve po starom(uglavnom).idem ja sad neš pojest,papa
i komajte me(nisam stigla još vratit komove,bum sutra,neda mi se sad)
pusa svima
i pozdrav svima iz kvarta i malo šire !!!!!nisam vas zaboravila wink kiss
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| Just Say SomeThiNg (115) | PriNt sOmeThinG | # |

utorak, 18.09.2007.

što nam treba u životu,jedan klik u fotoshopu...........nakon dosta vremena........

evo mene nakon dosta vramena kak piše na naslovu...........
joj ljudi fakat sorite kaj ovak dugo nisam pisala,al nebum ovak nastavila s pauzama.........
ja sam vam bila bolesna,tak da prošli tj. nisam bila u školibeljbeljbeljrofl
u subotu sam bila u svadbi...bilo je ok...susjed se ženio...oko1 smo bili kod njih,pa po mladu,pa u crkvu u kojoj nisam bila več dosta vremenazalivenpa na feštu u Bunčićsmijehtam je neki bend sviro rock i tak...bilo je super...klopa je bilanjami.....ja sam cijelo vrijeme bila s niki,lukom i mariom(koji je bio na štakama jer je slomio petunono).....mi smo bili malo i u parkiću se zezali i tak.....oko 3 smo išli kod luke i niki(frendovi iz kvarta).....išli na msn,al nikog nije bilocryosim naszubo...i tak oko 6 sam se dočepala svog krevetazijev..........u ned sam se probudila oko podneva.... bila na nekom ročkasu i tak.......sada sam opet krenula u školu i sve je po starom(tj.više niš nije po starom)......sad trenutno slušam hladno pivo,a ova me pjesma proganja

pozz petri koja je svaki dan pjevasamnomwavewavewavewavewavemahmahmahmahmahmahvrijeme prolazi,a mi čekamo.,cijeli život nekaj čekamo,rođendan,božić,kraj osnovne,praznike....i dok mi čekamo cijeli nam život prođe,dan po dan,mjesec po mjesec,godina po godina.....i koji smo vrag napravili?čekali.i ode sve....vrijeme se više neda vratiti koliko god mi to htjeli(vjerujte znam)....zato radje neš probajte(ak to nece ugrozit vaš il nečiji život,mislim smrtno,il zdravstveno)pa kud puklo da pukloyesjer kasnije neće bit vremena,vlak če proč.znam da ce vjerovatno doc drugi,al to nece bit isti,nekažem da nece bit bolji,al uvijek cete se pitat takaj ste našto propustili i nikad necete bit mirni(vjerujte znam).rolleyeskak bi se reklo:pokucajte na vrata,pa cete vidjet oče li se ona otvoritiwinkil tak neš.....a sad neke pjesme................




niki i luka dobar provod u barci i na tekmi!!!
mario drž se,nadam se da će operacija dobro proc!!!!!!
pusek svima



| Just Say SomeThiNg (125) | PriNt sOmeThinG | # |

petak, 07.09.2007.

OPROSTITE ŠTO DIŠEM NEČU NIKAD VIŠE SAMO MI POMOZITE

ovaj put se iskazali na komovima,fala na njima,na neke sam odg,a na neke cu danas.e pa ljudi počela je škola......cry(kako kaže jedno istaživanje:600.000 djece je opet krenulo u školu,a 1.200.000 roditelja opet je počelo pit ljekove za smirenjesmijeh)mislila sam da ču vidjet stare frendove..ali onda zajeb.no
ništa nije kao prije .........satnica je puno dulja,nema stariog frendova,nema starih profesora,novi profesori su užasni.......sve se promijenilo....prvi da smo imali školu do 4(od 8 ujutro),imali smo inicijalini iz latinskog,ocekivali su da znamo sve iz grckog......sve je bilo nekako drugacije....samo su su frendovi ostali isti...onako otkačeni,zajebani,dobri i fora,jedino nema Roškano(frend koji se odselio)koji nam fali...tako da bi je opet na praznike...........al kak su rekli:ono kaj te ne ubije,samo te ojača,pa se nadam da je tak....ove godine smo si puno bolji s bekačima.....izgleda da odrastamo...naughtynaughtybeljzubojučer mi je bio prvi sat solfa pjevaod praznika,sada sam 5 osnovne(u muzičkoj) i dijelimo se na A i B program.profa nas je odma(nas koji idemo u B program)opisala kao propalice,zajebante,glupanelaze(ne baš ti riječima,al'..)jer imamo samo jedan sat instrumenta tjedno po 45 min.ali mi zapravo smo jako pametni i lukavi jer umijesto drugog sata instrumenta idemo jednom mjesecno na umjetnost,na kojoj idemo na koncerte i onda ko je tu glup????!!!!!i tako jedan moj frend koji je ide u A program,skuži da smo mi jako inteligentni i oddluči se prebacit kod nas u B program(tak i ovak idemo zajedno na zborpjeva i solf pjevakoji je dvaput tjedno po pat i pol!!!)kad je to profa čula skužila je da mi i nismo tako glupi kak se njoj čini(jer ona misli da je taj frend strašno pametan i je predobar u solfu)mioslim čovacv je fakat pametan,al isto tak je i zapravo fora tj.zajebant....i tako smo mi doikazali njio(valjda)da ak idemo u B program nismo najgluplja djeca na svijetu ..........najlakše je biti dijete jer onda nisi ni glup ni pametan..............

jednostavno,volim te
nitko drugi nije kao ti.ti
si svojevrstan,jedinstven,posve originalal i neponovljiv.
ne vjeruješ u to,ali nitko drugi
nije kao ti-odvjeka dovjeka.
i svaki čovjek koega voliš nije nikakav običan čovjek.
iz njega zrači neobična privlačna snaga.
i to po njemu postaješ na neki način drugačiji.
možeš mu čak i reći:što se mene tiče,ne moraš
biti nepogrešiv,bez greške i savršen,jer:
jer ja te jednostavno volim.
Phil Bosmans

Image Hosted by ImageShack.us


pusa svima



| Just Say SomeThiNg (124) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.