Kada pogledaš na sat...
00.00-voli te
01.01-prati te ljubav
02.02-srest ćete se
03.03-jako te voli
04.04-nikad te neće zaboraviti
05.05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06-pomirit ćete se
07.07-vara te
08.08-ljubomora
09.09-telefonski poziv
10.10-plavi dečko te želi vidjeti
11.11-jedan dečko te voli
12.12-misli na tebe
13.13-crni dečko te voli
14.14-želi tvoj poljubac
15.15-želi te opet
16.16-dogodit će se nešto loše
17.17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19.19-netko koga neznaš te voli
20.20-čeka te
21.21-sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22-vidjet ćete se
23.23-predložit će ti ...

Zivite dan za danom i placite kad boli,
jer covjek sve,baš sve na kraju preboli...

no person deserves your tears, and who deserves them won`t
make you cry.

don`t cry because it came to an end.
smile because it happend...

ne živi u prošlosti,
ne sanjaj o budućnosti,
koncentriraj se na trenutak
sadašnjosti...


pusti nek suze ispune oči, ruka nek ruku uhvati snažno,
budi što želiš, budi što jesi, što će ti reči, to nije važno...

i know that we will be just a friends,
but i hope that one day we will be more then friends...


ponekad se nesmijemo preostro biriti za svoje
snove,jer cemo ih inace sami unisitit.....

neke su rane preduboke i stagod ucinio
nemozes im zaustaviti krvarenje...

neke stvari ljudi ne zele cuti...

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)



ponedjeljak, 30.07.2007.

HVAR

EJ,JUDOVI...
na hvaru je bilo genijalno.....klara i ja smo upoznale neke ljude,bili s njima u gradu..i tak...upoznale smo i jednog simpa švicarcanaughtynaughty
i tak...nadam se da ću ga vidjeti još jednom u životu.......
sve u svemu bilo je predobro....soritekaj nisam pisala postove,al tam sam imala druge zanimacije...........cerek..............jedino je bilo bed kaj smo mogle ostat u gradu sam do 23 hheadbang,al smo to vrijeme dobro iskoristilesmijehsmijeh....a,28.07.07.nikad neću zaboraviti,neznam kak da opišem taj dan jel je bio genijalan...sada moram kod frendova...pa nemojte se ljutiti ak n napišem komove....
nadam se da je i vama prošli tjedan bio genijalan.....nemam vremena sad da vam sve opisujem ......pusa svima...pozz
p.s.mateo dobro se zabavi na rabu,pozz



| Just Say SomeThiNg (46) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 15.07.2007.

sladoled,petak 13,harry potter,tulum.....

ej,ljudovi.danas idem u samobor pa vam se necu javljat par dana.
u čet. smo petra ,hanan i ja išle u grad i nakon potrage za poklonom(stara mi je imala rođ u petak) odlučile mi otič na sladoled.petra i ja smo bile naručile neki 'ljetni kup' dok je hanan uzela obične dvije kuglice sladoleda.na slici je kup fora izgledao ,al nismo očekivale da če još bolje izgledati u živo.imao je zelenog,crvenog i tirkiznog plavog preljeva.zaključile smo da je zeleni kiwi,crveni jagoda ,al plavi?moja tirkizna narukvica?sve je bilo ok osim tog plavog preljeva,on je bio...odvratan...al gotovo sve je bilo pod njim...petra i ja smo pojele koliko se dalo,a hanan je sve pojela.=blabla

na PETAK 13
je bio mojoj mami rođ. meni je petak 13 uvijek najbolji dan i fakat ga volim.naughtydeadsmijehyesišle smo gledati harry pottera i red feniks u kino.film je bio super,fakat ga vrijedi ići gledati =)
e,jučer smo imali doma neki tulum.slavili smo moj i mamin rođ.e,ljudovi sada moram ići ručati njami
pa pusek
i novi post pišem tek poslije 130 komova(možete vi to!)
pozz
i pusek svimma=)



| Just Say SomeThiNg (137) | PriNt sOmeThinG | # |

četvrtak, 12.07.2007.

one moment could change your life forever

ej,ljudovi.tnx vam na komovima ,fakat ste sjajni,sve pohvale.
kod mene vam nema nish zanimljivo,osim shto nemam više dečka(prekinuli smo)
a,jebote,zivot ide daljenut
sad neki fora isječci iz tree hill-a,serija je zakon,pogledajte je kadkad,krenula je ispočetka na hrt 2 negdi oko 3 h









REALNOST
kak bi se reklo:realno gledano....
šta je realnost?šta je istina?dali znanost postoji i dali mi postojimo?
dali je sve ovo san koji sanjamo?gdje je istina?
nemojte misliti da sam skrenula,jer nisam.ja sam samo djete koje traži odgovore kojih nema.dali bog postoji?to je najbolje pitanje.mi se svi nadamo da čemo ići u raj,a dali on postoji?svi mi moramo u nešto vjerovat(nadnaravne sile,isusa...).zato postoje različite vjere,a koju od njih odabrat?komu vjerovat?komu se klanjat?to moramo odlučit sami,jer niko nam to nemre naredit,može nas samo uputiti,a za ostalo se moramo pobrinuti sami.
moramo prije svega imati vjere u sebe,jel' to je temelj za sve ostalo.

pusek svimakiss i držte sethumbup



| Just Say SomeThiNg (44) | PriNt sOmeThinG | # |

utorak, 10.07.2007.

zhivot je kurva,oprostite shto psujem

evo mene nakon dosta vremena......
nisam stigla pisat postove jer sam bila u sisku,samoboru,vani s frendovima,bio mi je ujak...i tak...
ovaj naslov nema bash neke veze s postom,to je stih jedne pjesme od balasevica,pjesma je zakon!
meni su ovo najbolji praznici do sad!!!thumbupthumbupsmijeh
fakat mi je zakonwinkwinkwink
oko 1o-11 se probudim,onda idem se nach s frendovima,pogledam serije(ak stignem),onda opet idem van.kad dojdem doma palim tv i komp.oko 2 ujutro idem pajkiti...i tak iz dana u dansmijeh
danas sam isla do trga,puno je turista i snizenja.u mornin gloriju je -60%,tak da sam si pokupovala par stvarcica.jedino mi nije jasno zas su sad morali zatvori kvatric i sve štandove prebacit na sveticepuknucukak glupoheadbang
e, da,danas je ročkas mom jednom frendu..pa....
SRETAN ROČKAS LUKA =)
joj..sad idem gledati neki film,pa pusek
a sad neš od simple plana,vo je njihova fotka:
Image Hosted by ImageShack.us
p.s.ovo su im jedne od naj pjesmi

i'm just a kid

how could this happen to me?

welcome to my life

perfect

KAKO IŽIVCIRATI LJUDE KOJI SU S TOBOM U LIFTU:

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba,
lupni je po ledjima pa se pravi da nisi ti.
2.Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3.Zadrzi vrata otvorena i reci da cekaš prijatelja.
Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveci se da je
netko usao) i kaži: "E,di si buraz, sta ima..."
4.Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5.Pravi se da si steward. Prisutnima objasni
postupak u slucaju opasnosti i na kraju im pozeli
sretan put.
6.Kad se vrata zatvore kazi prisutnima:
"Bez panike, opet ce se otvoriti."
7.Lupaj glavom o zid i vici: "Umuknite svi!
Usutite vec jednom!"
8.Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad
netko pritisne gumb.
9.Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu
debilnim glasom kazi: "Imam nove carapeeee..."
10.Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko
udje u lift.
11. Ispusi nos i pokazi sadrzaj svoje maramice
ostalim putnicima.
12. Zvizduci prvu strofu "Lijepe nase", neprestano.
13. Nasloni se na nekog i sapni mu: "Dolazi policija!"
14.Namrsti se i mumljaj: "Moram u WC,
moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"
15. Vikni:"Cuvaaaaj!" svaki put kad lift
krene prema dolje.
16. Zaderi se:"Ding!" kad god lift stane na
nekom katu.
17. Ako se netko ocese o tebe, lupi ga
po ruci i reci: "suga!"
18.Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i
vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"
19.Sumnjicavo onjusi osobu do sebe, napravi
zgadjenu facu i pomakni se.
20.Kad lift krene prema gore, pocni skakati i jako
lupaj nogama o pod, uzvikujuci: "Dolje, rekao sam dolje!"
21.Cerekaj se histericno desetak sekundi, prestani
i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni?!?

KAKO NAŽIVCIRAT STARCE:

1. Slijedi ih svagdje po kući
2. Muči kako krava kad kažu tvoje ime
3. Pravi se da imaš amneziju
4. Govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove
6. Govori da se nošenje odječe protivi tvojoj religiji
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori : "ah, dobro jutro, kakav divan dan"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače
9. Dok gledaš film čitaj teks naglas
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti "DNK!!!"
11. Nosi bedž na kojem pišem "ja sam retardiran/a"
12. Pričaj s olovkom
13. "Imaj" 20 zamišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan
14. Pokušaj se popeti na zid stana
15. U javnosti viči "ne mama, neću te opljačkati"
16. Guraj si olovku u uši i nos
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svjetlo i onda reci glasno "aha.....sad kužim"
18. Jedi svoju kosu
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom šapči "vidim mrtve ljude....."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se "utapam se!!! Pomoć!!!"
21. Vrišti ulicom ''misli svatko da je meni lako, ne daj bože nikome ovakoooo...''
22. Klekni pred strancem i pitaj ga ta te usvoji


to bi bilo to.
p.s tnx na komovima ,i aj pređite 100 za iduči post(znam da to možete)
pusek



| Just Say SomeThiNg (108) | PriNt sOmeThinG | # |

utorak, 03.07.2007.

izgubljena u vremenu i prostoru

evo par korisnih savjeta:

opusti se,sudbina ce vec pronaci tebe

nije sramota bojati se,svi se mi bojimo,ali moraš shvatiti čega se bojiš,da možeš pogledati strah u oči,tek onda češ ga uništiti

teško se boriti sam protiv svih,kadkad nam treba pomoć

nakon svega,samo snovi ostaju neporaženi

tko radi taj i griješi

što got napravio,ne valja

pred ulazom misli na izlaz

život bez glazbe je zabluda

sa znanjem,raste i sumnja

život je borba-prihvati je

svako pravilo ima iznimku

zakoni se stvoreni,da se krše

očekivati smrt gore je od same smrti

Posjeta uvijek čini zadovoljstvo ako ne pri dolasku onda pri odlasku.

Nitko nije tako gluh kao onaj koji ne želi čuti.

sve se može vratiti osim vremena

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| Just Say SomeThiNg (69) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 01.07.2007.

nizozemska

evo mene nazad u zgnutbilo je zakon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tam vam je glavno prijevozno sredstvo bicikl(pošto ih zakon štiti,ne paze na pješake,mislim ima i iznimaka,al ih se svejedno trebate paziti!).
tamo je legalna drogasmokin,a i prostitucija(četvrt crvenih lampi).
bilo je fakat zakon,odsjeli smo u leidenu kod prijatelja.
posjetili smo Den Haag(tam je naš voljeni gotovina),tamo smo bili i u sea life-u(to je izložba životinja iz mora,riba i takvih stvari...)
posjetili smo i Amsterdam,Delft,Noordwijk(turistički grad na moru,neš ko kod nad Dubrovnik),schiphol(glavni aerodrom).
bili smo i u nekom velikom muzeju u leidenu,ima 6 katova i baš je fora.išli smo i u botanički vrt i tak...
pokupovala sam si jako puno fora stvarinaughtynaughtynaughty
inače...nizozemska je ispod razine mora,prije davno je to bila močvara pa su ljudi radili kanale da je presuše,danas ima puno raznih kanala i jezera.
najviši im je vrh 30 m nadmorske visine.cijela je ravna(nema brda)jedino kada ideš prema moru penješ se na brdo(ak se to može zvat brdo,samo je 9 m nad morem).tamo je pješćano tlo,kod leidena ima čak i živog pijeska.pošto su oni imali puno kolonija u njoj ima puno rasa.samo glavne ulice i autoceste imaju asfalt,ovak ulice su popločene kockama zbog kiša.
kiša tamo jako često pada,stanovnici i ne nose kišobrane,navikli su na kišu,obično traje oko 15 min,ali je česta.kuće imaju fasadnu ciglu,možda smo par vidjeli da ima fasadu.dan je trajao do negdje 23h, bilo je do 20 C.
to bi bilo uglavnom to...evo par slika:
shit slike su pre velike,pa niš od njih
neda mi se sad patit oko njih
laku noć,pusa svima koliko got vas ima



| Just Say SomeThiNg (8) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.