Kada pogledaš na sat...
00.00-voli te
01.01-prati te ljubav
02.02-srest ćete se
03.03-jako te voli
04.04-nikad te neće zaboraviti
05.05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06-pomirit ćete se
07.07-vara te
08.08-ljubomora
09.09-telefonski poziv
10.10-plavi dečko te želi vidjeti
11.11-jedan dečko te voli
12.12-misli na tebe
13.13-crni dečko te voli
14.14-želi tvoj poljubac
15.15-želi te opet
16.16-dogodit će se nešto loše
17.17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19.19-netko koga neznaš te voli
20.20-čeka te
21.21-sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22-vidjet ćete se
23.23-predložit će ti ...

Zivite dan za danom i placite kad boli,
jer covjek sve,baš sve na kraju preboli...

no person deserves your tears, and who deserves them won`t
make you cry.

don`t cry because it came to an end.
smile because it happend...

ne živi u prošlosti,
ne sanjaj o budućnosti,
koncentriraj se na trenutak
sadašnjosti...


pusti nek suze ispune oči, ruka nek ruku uhvati snažno,
budi što želiš, budi što jesi, što će ti reči, to nije važno...

i know that we will be just a friends,
but i hope that one day we will be more then friends...


ponekad se nesmijemo preostro biriti za svoje
snove,jer cemo ih inace sami unisitit.....

neke su rane preduboke i stagod ucinio
nemozes im zaustaviti krvarenje...

neke stvari ljudi ne zele cuti...

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)



srijeda, 20.06.2007.

post na brzaka

ej,ljudovi.
škola je gotova!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
po prvi put mi je i malo žao što je gotova(iso miki,nemrem vjerovat šta sam napisala!)
e praznici napokon!!!!
do 9 mjeseca mozak na pašu,a vi koji morate na popravni sretno!
moram se pohvalit da sam prošla s 5.0 u školinaughtynaughty
danas se nije održao dogovoreni rat s bekačima u ribnjaku(zbog ravnateljica!,koja glupača)puknucupuknucu
i onak bi smo ih pobjedili yesyesyeswinkwinkwink
e meni su doma neki gosti(danas sam navršila 13.godina)pa moram da gibam.sutra možda se potrudim našvrljat post prije nizozemskenut
pusica
p.s.kaj kažete na novi dizajn?



| Just Say SomeThiNg (21) | PriNt sOmeThinG | # |

ponedjeljak, 18.06.2007.

zabavan vikend

ej,ljudovi.vec vam se dugo nisam javila.ovaj mi je vikend bio odličan.
PETAK:
škola k'o škola.navečer sam slavila 13. ročkas,mislim da je bilo okthumbup
pili smo šampanjac i tak.uglavnom smo se zabavljavi(barem ja).
ljudovi su se počeli skupljat oko 18 h ,a krenuli su kućama oko 23h.
marin,dario su otišli oko 00h,a gošo nešto kasnijesmijehsmijeh
dobila sam od ljudova:puno parfema,dnevnik,remen,naušnice,okvir za sliku....
SUBOTA:
ujutro sam morala cistiti ono što je ostalo poslije ročkasa headbang
onda sam počela riješavati probni test iz povijestimad
naravno da nisam sve rješilanaughtynaughty
na ručak su nam došli teta i tetkić i tak...
pošto nisam mogla ići na oba(lejlin i toljev) ročkasa,odlučila sam se za toljev(lejla nadam se da se ne ljutiš).išli smo gledati u kino pirate s kariba.film je bio pre dug i nije bilo pauzanokasnije smo išli u pizzerijuwinkwink
tamo smo se fino njami i party.bilo je fora =)
NEDELJA:
sorry petra kaj sam te probudila da mi daš neke odg. na pitanja iz pov.
danas je bio red za lizin ročkas.
išli smo u ozalj na jednodnevni izlet(tamo oni imaju vikendicu).bilo je zakon,
išli smo busom.port(lizin pas) je išao s njezinom mamom(ona je išla autom). svi smo se porazbijali na biku,a nekima su popucale i hlače.
imali smo i onaj tobogan koji je na napuhavanje.išli smo i na grobljenut
sve u svemu bilo je zakon i svekako nezaboravno!!!!!thumbup
Image Hosted by ImageShack.us



| Just Say SomeThiNg (7) | PriNt sOmeThinG | # |

četvrtak, 14.06.2007.

bok

evo mene opet.ja sam upravo na informatici i jako mi je dosadnozijev
pa sam odlučila napisat ovaj postićsmijeh
upravo sam jednog frika iz razreda pitala kak promijeniti pozadinu na blogu,
on je prvo rekao da se ne sjeca,a onda je počeo filozofirati kao i obicnoheadbangheadbanga ja po obicaju nisam niš skužilanutnut
e,sad će zvoniti tj.za negdje 5 min. pa moram da idemwave
btw.ak neko zna kak promijenit pozadinu,nek napiše to u komentaru.plizzz



| Just Say SomeThiNg (25) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 10.06.2007.

gotov vikend

ja nebi išla sutra u školu,tj.neda mi se.
tj.meni se trenutno niš neda,pa ni pisat ovoj post,al' sam rekla jednoj osobi da ču ga napisat.
danas su me probudili u 9.30 (!!!!!)da bi išli s prijateljima na jarun,normalno da sam se vukla po kuci oko pol sata i da smo po običaju kasnili.i prijatelji su nam kasnili,pa smo stogli u isto vrijemezijevzijevzijevzijevzijev
na jarunu je bilo kipučeburninmadburninmad.svi su se malo vozikali na rolama,al' onda ja odlučih da ču napravit kruk oko jaruna(po onoj stazi dugoj oko 6km),neznam gdje mi je tada bila pametheadbangi ja krenem(i to samaheadbang.sve je bilo ok do pola puta,al onda mi se nije išlo dalje,a skužila sam da je glupo da se vratim nazad do kafica.svi su me bili prestizali,onda me neki mali klinjo prestigao trčeći.tad mi je digo tlak(nije on kriv kaj sam se vukla ko puž),zainatim se i pojurimyesi tak,nekak dođem ja do kafica(završim krug).bila sam krepananutnut i žedna,jer si nisam ponjela vodu (na moj glupi podhvat).maznam ja burkiju vodu i u jednom gucu popijem litru vodeparty.zapravo ja sam cili krug napravila sam za pol satathumbup,ko zna kad bi ja došla da me onaj malac nije pretekosmijeh,al kada sam došla k sebi išla sam gurat burkijevu frendicu na romobilu.na kraju smo išli kod bake na ručak ,a burki je tam dobrovaljno ostowink,trebala bi se sad nač sa frendicom,al moram vježbat matišunamcornamcor

i ova mi je pjesma fora,pa sam je morala stavit na blog,pozzz svima koji gledaju punu kucu


p.s.pusa nekom(ta osoba če znat)



| Just Say SomeThiNg (30) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 06.06.2007.

e,da...praznici su na vidiku...

e da...na početku jedna obavjest,ak je ko od vas čito prošli post,sam da znate da ja nikad nisam pomišljala na samoubojstvo,ta rečenica je imala neko drugo značenje.
od danas počinje produženi vikendthumbupthumbupthumbupthumbup i svi smo jako sretni zbog togawinkyeswinkwinkyes
ljudi kraj je na vidiku još samo 8 dana škole do kraja školske godinenaughtynaughty
a onda počinju praznicinaughtynutnutpartynjami
nema više buđenja u rano jutro da bi došao u školuthumbupthumbup
stara mi je danas bila na infirmacijama,nadam se da je prošlo sve okrolleyesrolleyes i tak.poslje škole smo išli malo u ribnjak se zezatnut
danas je tekma rusija-hrvatska!!!budem vjerovatno napisala još jedan post o tomewink
btw. danas imam ispit iz solfa i nadam se da ču dobro pročrolleyes
e,da...ima još nešto nikad nemojte stavljat svoje riječi u nečija usta(mislim na ono da ne govorite umjesto nekoga)jer možda ta osoba to ne misli i rađe osobno kažite šta mislite o toj osobi,da ona zna na čemu je
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



| Just Say SomeThiNg (22) | PriNt sOmeThinG | # |

utorak, 05.06.2007.

nemam bolji naslov

....ja sam se upravo po ko zna koji put razočarala u život....jer kad ti najbolja prijateljica okrene leđa i izabi nož u srce...nema oporavka....neznam dal da budem sretna(što sam saznala kakva je),dal da budem tužna(što to nisam znala prije) ili da budem razočarana u život(zato što je tako okrutan i zao)....
.samo da znate ak' mi se nešto desi da vas sve volim.......najgore je što više nemam snage sve preokrenuti iz poraza u pobjedu....i to što je na ovom svijetu tako malo potrebno da smo sretni,a upravo nam baš to nedostaje......sjetimo se samo Kurta,čovjek je imao sve(slavu,novac,ženu,djete,obitelj,...sve...),al' se osječao sam i to ga je bilo dotuklo.u svojoj raskošnoj vili uzeo je oružje i bangubio se.....ako nas netko razočara,po ko' zna koji put,trebamo li mu oprostiti?....kada nekoga volimo,i taj nam netko govori da i on nas voli,ali više vjeruje drugima,a ne vama...treba li se boriti za tu ljubav?...ja neznam odg. na to pitanje,jer da znam vjerovatno nebi pisala ovaj post i mislim da ga nitko nezna,jer da postoji taj odgovor mnoge ljubavi u svjetu,mnogi brakovi nebi bili prošlost,več i sadašnjost i budučnost...kada čitaš crnu kroniku vidiš koliko ljudi na svjetu je odlučilo dragovoljno skončat si život,jer su izgubili ono nešto za što vrijedi živjeti..................................
najgore je kad izgubiš vjeru u neke ljude,jer to rijtko kada možeš vratiti....



| Just Say SomeThiNg (8) | PriNt sOmeThinG | # |

ponedjeljak, 04.06.2007.

happy

neda mi se pisat post.al ko što vidite,naučila sam stavljat slikenaughtysmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
al' danas nemam volje za pisanje i tak opčenito za životbangsmijehsmijehsmijeh
nadam se da če vas ovo nasmijat(bar malo)





| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

petak, 01.06.2007.

all you need is love

ja sam zaljubljena cerekcerekcerekcerekmislim da je to baš foracerekcerekcerek
i fakat sam sretnayeswinksmijehshvatila sam da je život zapravo prelijepthumbupimam super frendovethumbupsuper dečka,kojeg volimcerekcereki tak.. ok-e ocjene(u zadnje vrijeme mi baš i neide škola,al baš me boli)rolleyesrolleyes

ljubav je pobjeda nad stvarnošcu.

ljubav nije čudo,al čini čuda.

voljeti nekoga,a ne biti kriv,isto je ko biti kažnjen,a ne biti kriv.

prijatelj je sveta riječ-zato ih je malo.

Image Hosted by ImageShack.us



| Just Say SomeThiNg (7) | PriNt sOmeThinG | # |

izlet

evo kak sam i obečala...
izlet je bio zakon i totalno nezaboran...
slikala sam s fotičem,al neznam to stavit na blog...
pa da počnem....
oko pola osam smo krenuli za fužine u neku špilju,na autoputu smo stali u neku benzinsku,gdje je alka izgubila mp4(pametno,zar ne?).dobila sam sladoled cerekcereki tak....u špilji je bilo ledeno i nije bilo nimalo zanimljivo.i onda smo krenuli u mošcenicu,prolazili smo kroz opatiju i rijeku.u mošcenici smo išli gledat neki mlinza maline koji je užasno smrdio(skoro smo se ugušili)lud.razgledali smo gred(al se to tak može nazvat) i tam smo išli na ručak.njamipartyza ručkom je luciji došlo izneneđenje za ročkas,to je bila tortanjaminjami.onda smo išli u tam neki park se zezat. frendovi i ja smo igrali bocu istine i zapovjedi,dobila sam par pusa od dečkakisskisskiss(puse su bile u obraz)i tak...neki su igrali košarku s raskom...oko 6 smo krenuli za opatiju.tam je bilo super.gošo se uspjeo smočit(skroz),meni su starke bile isto skroz mokre,al nema veze...oko 8 smo krenuli prema zg-u...mada je povratak u zg isprva bio dogovoren za pol 7,al nema veze.u povratku sam sjedila s petrom...iza nas je bilo muško društvo,bilo jethumbupzezali smo se i tak.šteta što nisam sjedila s gošomnono.oko pol 10 smo došli u zg.i tak to bi bilo to.e,da.na izletu se pokazalo ko su mi pravi frendovi.



| Just Say SomeThiNg (9) | PriNt sOmeThinG | # |

slučajnost?

teško je reći da je ovo slučajnost...
pročitaj i ti pa se uvjeri...
1)New York City ima 11 slova.
2) Afghanistan ima 11 slova.
3) Ramsin Yuseb (terorist koji je prijetio da ce srusiti Blizance 1993. godine) ima
11 slova.
4) George W Bush ima 11 slova.

.ovo bi mogla biti puka slucajnost, ali postaje zanimljivije:

1) New York je bila je 11. savezna drzava SAD-a.
2) Prvi avion koji se zabio u Twin Towers je bio let broj 11.
3) Let 11 je imao 92 putnika. 9 + 2 = 11.
4) Let 77 koji se takoder zabio u tornjeve je imao 65 putnika. 6 + 5 = 11.
5) Tragedija se dogodila 11. rujna, ili kako Ameri kazu, 9/11.9 + 1 +1 = 11.
6) Datum tragedije (9/11) se poklapa sa Americkim brojem za hitne sluzbe (911). Opet
9 + 1 + 1 11.

Slucajnost? Nastavi čitati, pa budeš mozda promijenil/a mišljenje.

1) Ukupni broj poginulih putnika otetih aviona je 254. 2 + 5 + 4 = 11.
2) 11. rujna je 254. dan u godini. Opet 2 + 5 + 4 = 11.
3) Bombaski napad u Madridu se dogodio 11.3.2004. 1 + 1 + 3 + 2 + 4 = 11.
4) Tragedija u Madridu se dogodila tocno 911 dana nakon napada na Blizance. 9+1+1=11

---tu postaje jako čudno----

-Najpoznatiji simbol SAD-a, nakon zvjezdica i crta sa zastave, je Americki Orao.

Stih koji slijedi je preuzet iz Kur'ana, Svete knjige Islama
'Zapisano je da ce sin Arabije probuditi strahovitog Orla.
Ljutnju Orla osjetit ce svi u zemljama Alaha, i
makar ce neki drhtati u ocaju, drugi ce u nadi govoriti:
ljutnja Orla je ocistila zemlje Alaha i tamo je zavladao mir.'
^to je stih 9.11 u Kur'anu.
--------------------------------------------
Jos uvijek ne vjerujš????
Probaj ovo---mooooolim te---, mene je ŠOKIRALO!!!!
--Otvori MicrosoftWord i napravi sljedeće:
1) Utipkajte Q33 NY . (štampano)
To je sluzbeni naziv leta prvog aviona koji se zabio u Twin Towers.
2) Zacrnite ih i povecajte font na 48.
3) Stavite font slova na WINGDINGS.



| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.