Dinamo & Purgeri - postovi

nedjelja, 18.03.2007.

Kup... Prvenstvo...

Hello ekipa! Evo izostavih post o utakmici Kupa, pa ću nekaj na brzinu o tome, dakle u srijedu se odigralo polufinale Kupa s Hajdukom, to je kao što znate Dinamo dobio tak da ono... coolthumbup smokin...

Da se dotaknem tekme od jučer, Dinamo – Rijeka... Dinamo je minimumom dospio do nova 3 boda, Eduardo je zabio u drugom dijelu oko 70. minute. Na toj se tekmi dakako slavio i 21. rođendan Bad Blue Boysa thumbup, pa je u simboličnoj 21. minuti ispaljena bakljada, fenomenalno, opet sam se „napušila“ dima, al ne ko u srijedu kad sam „plakala“ kolko su me oči pekle... jebenica... no i to se preživjelo... al pošto mi taj dim od bakljade nije izmamio suze na oči, onda je to bio lik do mene sa zastavom... ljudi moji od sad pa nadalje imam fobije od zastava, lik me tolko izubijao s tom zastavom... jebala sam i majku i oca onom ko mu je dao tu zastavu jer lik ne zna mahat s tim, ko da se tuče s nekim onak energično maše... reko sine nije zastava za tebe, jadan onaj ko te na svojoj svadbi (nedaj Bože) postavi za barjaktara... Svaki put me opizdio po glavi i po faci, onda je to poslo nekom tam na drugi kraj, al opet mu neko da zastavu onda sam ja počela doslovno cvilit, onda je reko joj ajde dobro daj to šalji tamo... ipak sam mu dopizdila... no dobro to su vam doživljaji sa zastavom zujo...

Dakle, 21. rođendan dragih nam Boysa, ovom prilikom vam čestitam rođendan i još puno takvih želim. party..
Još jedna lijepa gesta od Boysa bila je ta kaj kad je ovaj čito sastav momčadi Rijeke (zviždalo se igračima) kad je pročitao trenera Kužea, ljepo smo mu svi zapljeskali, što je znak da ga i dalje cijenimo makar je otišo u Rijeku... Ipak i dalje je on jedan od nas thumbup...

Eto to bi bilo to ukratko... još jednom se ispričavam kaj vam ne komentiram, al nastojat ću to popravit i odužit se za vaše komentare... do tad nadam se da će se nać neka dobra duša koja će mi posudit svoj komp da pišem posteve i da vam komentiram... valjda će se nać neko da pomogne djevojci u nevolji hehe... Over and out!

Pozdrav svima!wave

nedjelja, 11.03.2007.

Minimalna pobjeda nad Osijekom

Pozdrav ljudi! Odma da vam se ispričam kaj ne komentiram vaše postove, naime razlog je taj kaj mi je komp u totalnoj banani rolleyes, naime upalim ga onda se nakon nekoliko minuta zgasi i poslje ga nemrem upalit da si ne znam kaj bang... no uglavnom, onda da na brzinu napišem postek o tekmi Dinamo : Osijek. Dakle, tekma je bila solidna, minimalna pobjeda Dinama, što je dovoljno za nova 3 boda thumbup... u prvom poluvremenu mogli smo vidjeti par dobrih prilika, ali nikako da pronađu pravi put do mreže s prave strane... Nažalost bila je opet i serija promašaja namcor... nekoliko čistih šansi al kaj je tu je... Duduu također jučer baš i nije nešto išlo... Do prvog i jedinog gola na utakmici došlo je u 47. minuti pogotkom Tadića, kojemu je Eduardo glavom dobacio loptu, 1:0 za Dinamo smokin.
U prvom poluvremenu Osiječani su ostali s igračem manje, naime njihov je igrač uspio zaraditi i drugi žuti te je tako Dinamo u drugom dijelu imao igrača više...
Kolko vidim, Tadiću je jako dobro krenulo, ovo mu je već drugi pogodak otkad igra u redovima Dinama... Tak da kad lopta neće Eduarda, oće Tadića thumbup... nadam se da će tak bit i u buduće... Imali su i Osiječani svoje prilike, al su isto završile ko i par Dinamovih prilika... neke daleko od gola, neke pak pored gola i tako...

Evo, kak je Dinamo sada osvojio nova 3 boda, Hajduku trenutno bježi za 8 bodova, pošto su hajdukovci danas nerješeno odigrali s Pulom... još je ostalo malo tekmi do kraja... 11-12 tekmi... 8 bodova prednosti... bumo vidli... Nadam se da je to sasvim dovoljno za osvajanje prvenstva, al pustimo nek se odigra do kraja, kad trofej bude u našim rukama onda bumo bezbrižno slavili i cugali, nazdravljali i sve kaj ide uz to... a do tada moramo samo navijat i ić bodrit Dinamo...party

Sljedeća tekmica nam je Kup, Dinamo – Hajduk, dakle srijeda, 20:00h na Maksimiru, naravno vidimo se tam ak bumo živi i zdravi (ma i bolesni, ko da je to neka prepreka ), niš ljudi ovaj je post bio kratak jer komp šteka ko što rekoh na početku tak da... komentirat ću vam ak bu u školi internet radio onda bum malo otišla pa ću možda natipkat koju pametnu... ajde ljudi moji ugodan dan vam želim.

Eto to je to ukratko (hehe ovo je fakat bilo ukratko)... ljepi pozdrav, uživajte...
Poseban pozdrav ide – Matei, Nini, Aniti (nadam se da ćeš brzo skinut gips il kaj već imaš), hmmm koga još... ma ima vas dosta hehe... uglavnom svima pozdrav... al ga ja isto kompliciram wink...

Ajde sad fakat poZZ! wave

nedjelja, 04.03.2007.

"Modrima" 3 boda protiv "Krojača"

Ja se ispričavam kaj kasnim s izvještajem iz Varaždina al nisam jučer stigla napisat ništa pa evo sad sam uhvatila malo vremena da napišem koju rečenicu o tekmi.
Dakle, jučer je Dinamo igrao protiv Varteksa, Modri su dobili 3:1.thumbup

Odma na početku utakmice, u prvoj minuti „krojači“ su poveli s 1:0. To se na brzinu odigralo, sreća je bila na njihovoj strani te su tako na posluvrijeme otišli s vodstvom. Iako je Dinamo na terenu bio moćniji od Varteksa, ipak mogli smo vidjeti i seriju pogrešaka i prokockanih prilika. Jučer definitivno nije bio Eduardov dan namcor, neće ga pa ga neće... Nikao da njegova lopta nađe pravi put do mreže... Svaka njegova lopta je završila preko gola ili pak u rukama domaćeg golmana...

Ipak Modri su se uspjeli probuditi te su opet dominirali terenom, i onda napokon 53. minuta thumbup, u pravom vremenu na pravom mjestu našao se Vugrinec, kojem je Šifo dodao loptu, te tako izjednačio rezultat – 1:1. Tada su i Varteksovi igrači ostali s igračem manje, naime njihov je igrač nešto očito prigovorio sucu koji mu je direktno dao crveni karton...

15-ak minuta kasnije Dinamo dolazi u vodstvo, pogodak postiže opet Vugrinec, ovaj put mu je loptu dodao Ćorluka – 2:1 za Dinamo.smokin

10-ak minuta nakon što je Vuga postigao svoj drugi pogodak, u strijelce se upisao i Josip Tadić, kojemu je ovo prvi pogodak u dresu Modrih. Tako je postigao i konačan rezultat od 3:1 za Modre.party Sve u svemu kako im je loše počelo super je završilo. Nova 3 boda su tu, i dalje Hajduku bježimo za 6 bodova... Od kad je Ivanković trener, Dinamo ima 10 uzastopnih pobjeda...

Jedino što mi se na utakmici nije sviđalo je bilo ono šugavo vrijeme... Prokleta kiša nikak nije htjela prestat padat... bila sam ljubmorna na sve koji su imali kapuljače, kape... i slične rekvizite za obranu od kiše, pa čak su na drugoj tribini imali i kišobrane... Blago njima... Ja sam tam morala stajat ko glupača neka hehe, a kaj ćete.. tak vam je to... ono izgledala sam ko da sam se u odjeći tuširala, kosa mokra bila pa se sve cjedilo s mene... jakna mi promočila tak da mi je i majca bila mokra, tenisice – Bože sačuvaj, imala sam močvaru u čarapama, ko što vidite divno i krasno... Onda dođem doma, stara pita jel ti bilo zima, ma joj stara kaj bi mi zima bilo – smrzla sam se jebote... onda me pak frendica nazvala da idemo van i naravno ja išla, onda sam se vratila doma u 3 ujutro i tak... to vam je razlog zakaj post nisam napisala prije... vani je bilo predobro naughty al nećemo o tome, ipak ovo je post o tekmi tak da ovdje završavam s ovom temom...

Dakle vratimo se na tekmu... Mislim rekla sam već sve kaj sam mislila reć tak da ono...
Naravno sljedeća tekma je naravno u subotu protiv Osijeka, igra se na Maksimiru s početkom u 20:05 sati s izravnim prijenosom na HTV2 yes....
Eto to bi bilo to, čitamo se...


Sve Vas pozdravljam! Uživajte!wave

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>