"Mirni prosvjedi" - Dinamo & Purgeri - postovi - Blog.hr

subota, 18.11.2006.

"Mirni prosvjedi"

Pozdrav ljudovi moji dragi! Evo red bi bio da napišem novi post, dakako prvo da se svima zahvalim na tolkim komentarima i pohvalama za dizajn, a ja se moram zahvaliti još jednom svojoj frendici koja mi je napravila taj kod za pozadinu. Damira hvala ti! I još jedna napomena, ukoliko koristite IE (Internet Explorer) boxevi će vam bit spojeni s postovima, a ak koristite Mozillu Firefox, onda je sve kak treba bit... Tolko za to...

Da, što se tekme tiče, razočarat ću vas ovaj put, nema izvještaja pošto večina na tekmu nije išla, bili su tzv. mirni prosvjedi ispod zapadne tribine. Al čulo se kad je Dudu zabio prvi gol, odma negdje na početku utakmice... a brzo je usljedio i drugi... Prvo bilo je riječ o mirnom prosvijedu, koji je trebao početi u 15 h... kad smo mi došli bilo je dosta ljudi, tj. navijača.
Samo mi smo se zaje**** zato kaj smo kupile karte, a na kraju niš od tekme... al ajde nema veze... nego prvo mi u 16 h odemo na tribinu, na kraju je ispalo da se nije trebalo ić, zatim dođe lik po nas i veli da ste svi odma sišli sa stadiona... i super ono, odemo mi, prvo jebeni drotovi nas ne žele pustit van... aj na kraju ipak smilovao se lik i pustio nas... onda je reko da možemo u smjeru Dubrave, da se ne smijemo vraćat po Maksimirskoj, da ni slučajno nejdemo tam među ostale... jbg, onda sam ja rekla ajmo tu prek zebre u šumu, pa kroz šumu izać pred zapadnu tribinu natrag... i tak mi napravimo, idemo prek zebre, sam čuješ drota kak viče za nama : „ kud ćete vi??? Ne možete tamo!!!“ neš u tom stilu je vikal... onda sam ja skinula trenirnku, da ne vide Dinamova obilježja, tak da možemo reć da smo bile u šumi do sad... aj nema problema, dođemo mi natrag pred zapad... ekipa stoji i dalje, reko ono baš fino kartu kupim na kraju niš hehe, dođe lik meni da kaj smo otišle sa stadiona, ja velim pa da, kaj ću gore bezveze, ak su rekli da neće niko ić... i lik se meni počne smijat, ja reko nije ti to smješno, to je za plakat ... ah na kraju ispada da je to tragi – komedija... Aj nije bed zbog karte... nego poslje nekih 10-ak minuta ekipa odlazi prema tribini, kaj sad? Idemo mi za njima hehe... Pitamo ljude kaj se dešava, niko pojma nema... 10 različitih ljudi, 10 različitih priča... baš fino... Onda pitamo jednu ekipu, kaj jel se ide na stadion il ne, vele nejde se... aj fala Bogu onda... sad bar znamo da se nejde... valjda su otišli po ekipu koja je bila gore... nakon par minuta, ekipa se vraća pred zapad... dobro evo stojimo i mi tam... nakon par minuta opet se svi pokupe i odu prema Sjeveru... ja sam već poludila... niko ne zna reć kaj je... no uglavnom, nakon nekoliko trenutaka, ljudi se potpuno razišli... onda smo i mi otišle na cugu i kaj... Nego jedino ono kaj nemrem ni sad vjerovat to u kakvoj mi državi živimo! Da ti na stadion nemreš unjet HRVATSKU ZASTAVU!?!?!? Meni to nejde u glavu! I da ne možeš uć sa transparentom za Vukovar! A prijašnjih godina nije problema s tim bilo, ja ne kužim to... ajde da je možda bilo nekih provokacijskih poruka, to bi razumjela... al da nemreš unjet Hrvatsku zastavu na stadion, pa dajte se ubijte... Ja ono gledam i ne vjerujem... Dečko nosi zastavu, mi ga pitamo kao kaj sa tekmom i to, veli nemrete uć sa Hrvatskom zastavom i transpovima na stadion... dođemo malo dalje, čujemo kak drot govori da nekom drugom dečku kak nemre ni on uć sa zastavom... Ja ono gledam i ne vjerujem... stvarno se čovjek nekad mora zapitat kakva je ovo država, kakav je to zakon il kaj već... Stvarno me to raspizdilo, oprostite na izrazima al nemrem se drukčije jednostavno izrazit. To je prebolesno!
Da ne možeš unjet transp koji se svake godine mogao unjet, za obljetnicu pada Vukovara...

Ja sam trebala ić sa starim u Vukovar, al nisam, sad mi je žao al nema veze... ono što sam proteklih par dana gledala na telki vezano za Vukovar, dokumentarci i to... ja jednostavno nisam mogla izdržat, počela sam plakat... možda i bolje da nisam išla, jer ne znam kaj bi to bilo... Ionak imam problema nekakvih, i da tak počnem plakat, nemrem se zaustavit, jer kad vidim kaj se sve to izdogađalo, kolki ljudi su poginuli, dali svoje živote da bi obranili našu državu, da bi mi u njoj mogli živjet ovak kak živimo... Jednostavno kad vidite kak su ljudi patili, što su sve trpili... ne možete samo tak to promatrat ko da se niš nije dogodilo. Makar ima i slučajeva kod ljudi koji pojma nemaju kaj se događalo, ni di je Vukovar ni koju on funkciju u povijesti ima (ovo da se ne zna di je Vukovar sam uzela primjer iz BB-a, iako ne gledam to, jednom sam ono čisto radi znatiželje okrenula na to, kad ova neka pita da di su Vinkovci, ova veli u blizini Vukovara, ženska samo bljedo gleda, ona nikad čula za Vukovar!!!) Mislim to je stvarno pretužno... Nekima je tak svejedno kaj je bilo, ono spika je ta jbg, to je prije bilo, ovak je sad, pa pizda ti materina da nije bilo tih ljudi koji su ginuli za domovinu ne bi ni ti tu bio... Stvarno me to izbaci iz takta...

Sad sam se malo udaljila od teme, al nije mi žao jer sam iznjela svoje mišljenje o tome. Dakle za one koji ne znaju danas se obilježava 15 godina pada Vukovara... Tako da je ovo stvarno jedan tužan dan, sjećanja na sve što se dogodilo prije 15 godina, doduše ja ne mogu govorit o tome, jer se ničeg ne sjećam, imala sam samo godinu dana, al ipak znam što se događalo i mislim da je red da i ostali znaju, jer da nije bilo Vukovara, nebi bilo ni ove slobodne države.
A da je Vukovar pao par dana prije, Osijek bi također možda bio pokoren... Ali ipak izdržali su, makar je tako bilo, dobili smo ono što smo željeli – slobodnu državu! Iako mnogi ljudi,
(kao što sam i ja u ovom postu spomenula) govore kao kakva je ovo država, ovakva, onakva... Takva je kakva je, al životom se plaćalo da bude slobodna i nezavisna, makar zbog svih ovih političara i neobrazovanih ljudi koji su na vlasti, ova država kao da propada... ali što je tu je... Politika me ne zanima, tak da neću dalje niš spominjat...

Ne znam kaj bi vam još mogla reć... Aha, da, skoro sam izostavila najbirniji dio posta - 3 gola na utakmici Dinamo – Cibalija zabio Eduardo, te 1 Vugrinec... tak da je rezultat bio 4:0 za Dinamo... Dinamo sad zasigurno ostaje na vodećoj poziciji u prvenstvu. E da, nisam pisala poseban post o pobjedi repke u Izraelu, pa evo pobjeda od 4:3 je super rezultat, Eduardo 3 gola, stvarno nemam riječi, svaka mu čast, Srna je dao gol iz penala... Ćorluka autogol :) al nema veze svakom se dogodi... glavno da je pobjeda... nisam ni to gledala jer sam bila u školi, al smo našli na radiu na mp3-u stanicu na kojoj se prenosi tekma pa smo slušali pod povijesti hehe... tak da je ludnica bila... nakon svakog gola smo skakali po učionici, a profa nas ionak nemre nikak smirit... jbg kad smo skoro svi divljaci u razredu... Evo ljudi to je to za danas... Nadam se da vas nisam ubila u pojam ovim dugim postom... a kaj ću vam ja hehe... nisam dugo pisala, nakupilo se tema :)... Ništa, napuštam vas... Još da vam velim sljedeća tekma je u gostima, dakle Dinamo ide u Veliku, igra se dakle protiv Kamen Ingrada... Evo to je sve za sad...

Pozdrav od Purgy!

<< Arhiva >>