Josip Kuže više nije trener Dinama - Dinamo & Purgeri - postovi - Blog.hr

ponedjeljak, 06.11.2006.

Josip Kuže više nije trener Dinama

Image Hosted by ImageShack.usKao što sam naslov kaže – Kuže od danas, tj. od ponedjeljka nije trener Dinama. Čini se da je poraz od Šibenika bila kap koja je prelila čašu. Možda vijest sama po sebi nije iznenađujuća pošto se već 2 mjeseca nagađa o mogućoj ostavci ili otkazu, otkako je Dinamo ispao iz Europe od stvarno prejakog kluba za Hrvatsku ligu... Jer ipak znamo da se klubovi iz naše lige nikako ne mogu mjeriti sa klubovima iz Lige petice. No, kako su u Dinamu ciljevi bili da Dinamo prezimi u Europi, a to se nije dogodilo, počele su na naslovnim stranicama raznih novina nicati naslovi kako je Kuže kockar, da je u dugovima itd... Naravno čovjek je pod pritiskom medija... al to je prošlost. I kaj kockao je – kockao, platio je dugove iz prošlosti, i nema razloga da ga sad nepotrebno proganjaju zbog toga. Al upravo te priče su ga dovele do ove situacije... Mislim, pogriješio je, svi mi griješimo, ljudski je griješiti, na kraju krajeva i Kuže je samo čovjek kao i svi mi, nije Bog... Ja stvarno ne znam čime je Kuže to zaslužio, takve kritike i takvo ponašanje što se medija tiče i same Dinamove uprave.

Kuže je prošle godine vratio Dinamo na vrh ljestvice, nakon 3 godine nadanja napokon se pojavio čovjek s kojim smo dobili rezultat koji je jedini bio važan... S njime smo imali i igru i rezultat. Naravno dok se nisu rasprodali neki igrači ( Bošnjak ). No što sam htjela reći, Kuže je definitivno Dinamo podigao u našoj ligi, jer Dinamo ionako nije u prošloj sezoni nije imao dostojnog protivnika... S velikom bodovnom razlikom Dinamo je osvojio naslov prvaka Hrvatske, a tko je zaslužan za to? Josip Kuže!
Ne možemo kriviti njega za neuspjehe u Europi, i sami moramo priznat da ni jedan Hrv. klub još nije dovoljno dobar za za dobar rezultat u Europi, al sada je to nebitno.

Kuže je 2 puta bio na Dinamovoj klupi, točnije od ´89 do ´91, te od lipnja 2005. do sada.
No pamtimo ovo sada, otkako je Kuže došao u Dinamo, Dinamo se faktički nije ni skidao s vodeće pozicije na ljestvici. I sada se i dalje vidi rezultat, doduše, je slabiji, kiks u manjim utakmicama i sve to, al nije važno. Važno je to da je jedino Josip Kuže zaslužan što se Dinamo vratio „iz mrtvih“, nakon svih teških situacija uz pomoć njega Dinamo se uspio postaviti „na noge“ te zavladati prvenstvenom ljestvicom. Možda je jedina zamjerka Kužeu ta da su igrači stalno igrali druge pozicije; al to je Kuže samo htio za dobrobit svih, mjenjao je pozicije igračima da što lakše dođu do rezultata... Al naravno to nitko nije vidio, svi su pljuvali po tome...

Čini se da su jedino najvjerniji Dinamovi navijači bili uz njega. Uz sva ta bodrenja i skandiranja tog zasigurno velikog imena, sigurna sam da mu je to pomoglo u teškim situacijama kao što su bile one s naslovnica – kockar i te gluposti. Mi smo definitivno bili uz njega uvijek, a i on je uvijek bio na strani navijača... svaki put kad smo ga zvali s tribine – on se javio, tako je pokazao svoju ljubav prema nama, kao i mi prema njemu.

Kada sam vidjela danas vijesti da je Kuže otišao iz Dinama, počela sam plakati, nije me sram to priznat, inače sam jako osjećajna tak da nek vas to ne začudi. Jer Kuže je ono, večini nam se „zavukao“ pod kožu. Jednostavno nisam mogla vjerovat da je otišao, mislim očito je bilo da će otići, jer kako stvari stoje to je bilo za očekivati. Ali nisam mislila da će to tak brzo bit, ja sam mislila da će barem do zime, tj. do kraja polusezone ostati na klupi Dinama... Ali kao što smo mogli čuti došlo je do sporazumnog raskida ugovora između Kužea i Dinama... Dakle nije dobio otkaz, nit ga je dao... Dobrovoljno je otišao, rekao je da je on želio otići.... za dobrobit kluba...

Rekao je, to me tak nekak rastužilo a opet razveselilo, naime obratio se Boysima i navijačima Dinama ovim riječima :“ Ima jedna pjesma koja kaže : SVATKO IDE PUTEM SVOJIM, NA RASTANKU SRCE KAŽE JA ĆU SE VRATITI...“ Pri toj se izjavi skoro rasplakao... a i ja sam ponovno na rubu suza....

Ja se nadam da će se jednog dana to i dogoditi, da će se Josip Kuže jednog dana, baš kao što je i sam rekao, vratiti u Dinamo. I naravno, mi ćemo ga prihvatiti raširenih ruku...
Kužea će na klupi zamjeniti Ivanković, ne želim o tome ništa govoriti, vidjet ćemo kak će sve to zajedno izgledati.... Ali Kuže će i dalje ostati legenda Dinama i miljenik BBB-ovca.
JOSIP KUŽE!!!

Evo ovaj post je posvećen Josipu Kužeu, ja se nadam da se bar većina vas slaže s ovim mojim riječima.... Stvarno više ne znam što bih rekla, sve najbolje želim Kužeu u njegovoj trenerskoj karijeri, u nekom drugom klubu... Ali i želim to da se ostvare one njegove riječi i da se kad-tad opet vrati u Dinamo.... I još jednom veliko mu hvala za sve što je učinio za Dinamo, kad nam je najviše trebao - pojavio se i od Dinama je napravio klub o kakvom smo sanjali... Josipe - hvala ti na tome! KUŽE MI TE VOLIMO, MI SMO UZ TEBE!!! Tvoji najvjerniji navijači!

<< Arhiva >>