Dinamo & Purgeri - postovi

utorak, 31.10.2006.

Dinamo minimalnom pobjedom nad Rijekom ponovno na vrhu...

Evo ljudovi moji, javljam vam se opet... Čini se da imam više sreće nego pameti :)))... Hehe... mislila sam da me profesor neće pustit, na kraju me ipak pustio sa sata i tak ja bila na tekmi i tak hehe... a dobar je profesor... Evo ovim putem mu se zahvaljujem kaj me pustio... Lik se malo začudio kad sam mu došla i pitala ga jel me može pustit... To vam je ovak izgledalo... Uđe on u razred, ja dođem do njega i pitam :“ Profesore jel bi me mogli pustit sa sata?“, pita on: „Zašto?“ ja ono:“ pa išla bi na utakmicu“ veli on na koju... velim ja pa na Dinamo – Rijeka... on veli ajde odi, ja ono kaj fakat mogu, veli on da ajde odi hehe... i odem ja.. taman sam došla bilo je 18:45... nađem se s frendicom... vidim stari par redova ispred mene hehe... i naravno cijela ekipa....

Eto, odigrala se utakmica odgođenog osmog kola... Već je na samom početku bilo prilika za vodstvo Rijeke... Ali je Lončarić bio uspješan... Par minuta kasnije Eduardo ima super priliku kad je bio sam pred Žilićem... al nije uspio ništa postići.... Bilo je dosta promašaja na strani Dinama... Recimo Anderson je imao dosta prilika, al niš od toga... Na odmor se otišlo rezultatom od 0:0.

Drugo poluvrijeme... U 5. minuti nastavka Dudu probija ljevu stranu, lopta dolazi do Vugrinca, a on je s nekih manje od 15 metara opalio loptu u desni kut te je lopta ušla u gol i Vugrinec je zapisan kao jedini strijelac na utakmici... Čovjek koji je odlučio utakmicu i koji je proglašen igračem utakmice... Baš mi je drago kaj je Vugrinec zabio.... hehe, baš se pitate zakaj jel?
I tak, bilo je isto podosta prilika...
Najbolje mi je bilo na kraju, hehe... u negdje 90. minuti, sudac sudi prekršaj na sredini igrališta... u Dinamovu polovicu dolaze svi igrači pa i riječki golman Žilić.... no prije izvedenog udarca sudac svira kraj...

I tak... bio je samo jedan pogodak na utakmici no 1 pogodak ali vrijedan... i 1:0 je pobjeda koja nam donosi 3 boda i koja nas šalje natrag na vrh ljestvice... Tak da sad opet možemo slavit i sve...
Naravno opet je bila porcija vrijeđanja... zna se za koga... nepotrebno spominjat hehe...
Bila je i koreografija... al nisam uspjela vidjet kaj... kad saznam obavijestit ću vas... mislim nisam mogla vidjet jer sam bila tam od sredine na ljevo... samo sam vidla kak su ju dizali...
Najbolje mi je bilo kad smo doma išli... u auto nas se uguralo sedmero... moj stari vozi, ja i moj frendica naprijed, ona meni u krilu sjedila hehe, iza su bila 3 dečka i još jedan lik stariji... komedija, ono krenemo, a ljudi samo gledaju iz auta hehe... najluđi mi neki lik, mi na semaforu, lik ono gleda i samo nam pokaže thumbup hehe... onda su nam nekakvi trubili pa mi njima... ludnica živa hehe...

Nemam više inspiracije za pisanje... Da vas podsjetim sljedeća tekma je u Šibeniku u subotu naravno... za one koji ne mogu na tekmu, uključujući i mene, mogu gledat u izravnom prijenosu na HTV2... valjda u 20:15h... A onda opet doma tekma je u srijedu... protiv Pule to vam je datum 8.11. valjda ću moć na tu tekmu jer imam čini mi se ujutro školu... bum vidla još... uglavnom evo ukratko to vam je to od mene... nemam vam kaj više pametno za reć... tak da evo... malo kraći post al jbg.... neda mi se puno pisat... umorna sam i jedva čekam da se izvalim na krevet i zaspim... niš ljudi moji to vam je sve za sada...

Evo obećala sam vam za onu koreo kad saznam kaj je bilo da ću vam reć... evo vam LINK pa pogledajte... odlično je...

Pozdrav od Vaše Purgy!

subota, 28.10.2006.

Katastrofalna igra u Koprivnici... Modri jedva izvukli bod...

Hello people! Evo javljam vam se s novim postom... Naime sad sam došla doma iz Koprivnice... što reći, na jedvite jade izvukli smo bod... rezultat od 1:1 za koji se borilo 84 minute... Domaćini su poveli već negdje u 10. minuti igre pogotkom iz slobodnjaka... tek tada se s tribina čula pjesma Dinamovih navijača... do tada ništa... tišina je vladala na terenu... zatim je počela pjesma podrške našem šampionu. Dinamo je počeo vršiti pritisak nad protivničkom mrežom... ali ništa od pogodaka... Od neuspješnih Dinamovih napada, Slaven je radio protunapade... u 36. minuti igre Kuže iz igre vadi Vukojevića i stavlja Andersona.
No ipak na odmor se odlazi s rezultatom od 1:0 za Slaven Belupo.

U drugom poluvremenu, Dinamo počinje još žešću igru, prijeti domaćem golmanu, već u 49. minuti Vugrinec ima priliku za izjednačenje, al pogađa gredu. Nakon par minuta Anderson pokušava zabiti gol, ali vratar uspješno skida i tu priliku... oko 70 minute Eduardo raspucava loptu... lopta ide prema mreži – završava u vratnici... možda samo centimetar – dva da je niže išla... al nije... stoga rezultat je i dalje 1:0 za domaćine... negdje minutu kasnije, vratar opet brani pokušaj Eduarda.... No na kraju priče i balade... napokon u 84. minuti igre, Modrić ubacuje s ljeve strane, Ćorluka pronalazi pravi put do gola i napokon izjednačenje 1:1!!!
Dinamo je mogao u samoj završnici uzeti sva 3 boda, al vratar skida novi pokušaj Andersona... U zadnjim sekundama igre trebali su Modri (al sad u bijelim dresovima, pošto Sl. Belupo također ima plave dresove) izvest korner... sudac prekida utakmicu prije izvođenja kornera... Tribina je podivljala... mislim ajde isteklo vrijeme nadoknade, al ipak se treba izvest akcija do kraja pa onda sudit kraj... bar da je lopta ubačena u teren... al čini mi se da je prekinuto radi Scorie (trener Slavena) koji je tijekom cijele utakmice doslovno pokušavao uć u teren... kaj je taj stvaro, to ste trebali vidjet...
Al jedan od bisera tekme je definitivno pomoćni sudac, koji je jednom prilikom malo „zaplesao“ te skoro pao na guzicu... trebali ste i to vidjeti... hehe koji je to smijeh bio...strašno... No kaj da vam velim... jedva smo izvukli bod... a mogli smo dobit sa dosta razlike da je sve ono ušlo u gol.... Al čini se da je nesretan dan bio za Dinamo... Vratnica, nesretna vratnica... Ćorluka se jednini iskazao, ne zato što je zabio, nego općenito... Naime trudili su se i Dudu, i Modrić i Etto... al kad god bi nekaj bilo... poskliznuli su se, krivo dodali... no nema veze, moglo je i gore... tak da je ovo dobro... Sve u svemu utakmica je bila katastrofalna... Ne znam fakat kaj je to bilo... no ajde ipak nemreju svaki put dobit... Al fakat neki igrači su stvarno premutavi za igru... Nisam mogla to u sebi zadržat ni na tribini te sam ispalila na glas : "Bravo Agiću, nemaš ti pojma!"... Na što je sljedio smjeh od ekipe kaj je do mene stajala... a jbg kad je to tak...

Naše ekipe je išlo oko 15-ak... Bilo je dobro... mislim zajebancija po putu... 2 puta nas murja zaustavila... prvo nas... onda ove kaj su s drugim autom iza nas vozili... strašno... al ovi kaj su nas zaustavili su fakat ok bili... kao radi kontrole i to... zajebancija i s njima tak da nije bed... Evo sad sam doma došla i tak.. mislim prije nekih pol sata... naime na tekmu nisam trebala ni ić, al pošto sam ja tvrdoglava išla sam... nisam trebala ić jer sam jučer tek došla iz bolnice... nejdem više u bolnicu pa makar doma umirala... Još sam temperaturu dobila... al ajde u zadnji tren ( hvala Bogu) sam ju skinula i išla na tekmu hehe... Evo to vam je za Slaven Belupo - Dinamo...

KUP : DINAMO - ŠIBENIK

Malo da se dotaknem teme koja je malo starija... Kup Dinamo – Šibenik... Dinamo dobio dakle 3:0... strijelci u 15. minuti Dudu, u 24-25. minuti Anderson ?! da Anderson... ja sam se ono fakat iznenadila... zatim u 61. minuti Dudu je fulao jedanaesterac, ali ga je nadoknadio u sudačkoj nadoknadi i pretvorio rezultat u 3:0... naravno vrijeđanje Mamića s tribina ne smijem izostavit... Repriza onog iz Osijeka : „Mamiću pederu; jebo te Štimac...“ i pojavio se i transparent : „ Tko sluša cajku, jebemo mu majku“... I danas se na tribinama zapjevalo upravo to... jbg kaj ćeš... to je tak...

Evo neću vas puno zamarat idem ja pogledat malo kaj na telki ima... e da skoro sam zaboravila... u utorak se igra odgođena tekma 8. kola protiv Rijeke.. u 20 h ... pa ono ko može nek dođe... ja idem... moram žicat profesora da me pusti sa zadnjeg sata jer inače škola mi je do 8 pa ne bi stigla... al to se lako sredi hehe... niš ljudi to je to...

Pozdrav od Purgy!


UPDATE: Tekma s Rijekom se igra u 18:40... zato kaj HTV želi izravan prijenos na telki.... :(((((( čini se da niš od mog odlaska na tekmu, jer nemrem otić s tolko satova... možda dođem naknadno... al možda... koji peh.... niš jbg... tak je to... poZZ

nedjelja, 22.10.2006.

Dinamo lako do nova 3 boda...

Zdravo ljudi! Evo javljam vam se tek sad jer jučer sam došla doma oko pol 4 ( tj. danas oko pol 4 ujutro). Dakle post, kao što sam najavljivala, analiza tekme Osijek – Dinamo.
Kao što smo mogli vidjeti, Dinamo je dobio Osijek 4:0 i tako došao do nova 3 boda te se i dalje nalazi na prvom mjestu sa 28 bodova i utakmicom manje.

Mi smo iz Zagreba krenuli oko 15h prema Osijeku, došli smo pred stadion negdje pol sata prije tekme... S tim da smo prvo krenuli u V. Goricu po neka 2 dečka, pa onda na Črnomerec po još nekog lika... Bilo nas je 5 u autu, i još su išla 2 auta sa po negdje 5-6 navijača u svakom autu... tak da je naše ekipe bilo 20-ak... samo iz Zagreba smo krenuli s 2 auta, al smo se tam u Čepinu na nekoj benzinskoj našli s ostatkom ekipe... Meni malo glupo bilo jer sam jedina cura bila al ajde... nije bilo dosadno, naime zajebavali smo se i tak... Stajali smo nekoliko puta do Osijeka da kupimo cugu i nekaj za jest... I tak, da vas ne zamaram previše putem...

Dolazimo pred stadion oko 19:45... Parkiramo auto (jedva nalazimo mjesto)... Uputili smo se prema stadionu, uz pratnju murje... Dolazimo tam, kupujemo karte, odlazimo na tribinu, jedva našli mjesto... al našli ga i smjestili se... Tekma počinje... Već u 13. minuti igre Dinamo dolazi do vodstva od 1:0... Strijelac – Eduardo, nakon što je Buljat dodao Modriću, Modrić dodaje Eduardu koji je bio sam u šesnaestercu i lako svladava Skendera...

Samo 20 minuta kasnije Dinamo povećava vodstvo na 2:0... u 33. minuti strijelac je Drpić (koji je bio dvostruki strijelac na utakmici)... Gol je pao iz slobodnog udarca s nekih 25 metara...
Na poluvrijeme se odalzi s rezultatom od 2:0.

U drugom poluvremenu, tj već na početku drugog dijela u 51. minuti, za 3:0 za Dinamo pogađa Mario Cvitanović, svaka mu čast........ A zadnji pogodak na tekmi zabio je već spomenuti Drpić, u 68. minuti Vugrinec centrira, a Drpić zabija za konačan rezultat od 4:0.

Navijalo se bez prestanka svih 90 + minuta kak je i uobičajeno... Naravno i podrške Kužeu i uvrede Mamiću... Nadajmo se da smo nekaj i postigli time, i da će Kuže ostat i dalje na klupi Dinama...
Kak je tekma završila, svi se uputili prema izlazu.... aha bumo izašli ne... 2 sata smo izlazili s tribine... Mislim, murja ide na izlazu svakog posebno pregledavat i snimat kamerom... Zato kaj su nekakvog navijača iz Osijeka pretukli i dobio je s nožem mislim 2 uboda... I sad su oni očekivali da će među masi BBB-a nać tog počinitelja s nožem... Kaj da velim na to... mislim taj čovjek koji je to napravio ziher nebi došo onda na tribinu takav... i još s nožem, valjda bi se riješio toga... jer to se dogodilo prije tekme... mislim stvarno... i da mi je znat kaj su postigli s tim kaj su pregledavali svakog posebno... al ajde... napokon prije pol 12 izlazimo s tribine...
Čekamo da prije otiđe ekipa koja je s busevima došla, onda ovi s kombijima, zatim mi koji smo išli s autima... I napokon dolazimo do auta i u 23:45 napuštamo Osijek i krećemo prema Zagrebu... Stali smo na benzinskoj koja nije radila... A ovima nestalo benzina, voze se na rezervi do druge benzinske koja je Bogu iza nogu... I još k tome pijani ko majke... bili su pijani čim su iz Zagreba krenuli... a krenuli su u 10 ujutro... ( može se zaključit da su pod gasom bili iz toga kolko im je trebalo da dođu do Osijeka u 10 krenuli u 15 do 8 došli..., al ajde valjda su negdje stali i cugali...) no dobro... naišli mi na benzinsku, malo protegnuli noge... i krenuli natrag za Zagreb... Dolazimo oko 3 sata u Zagreb... odvodimo ona 2 dečka i tog jednog lika u V. Goricu... I napokon dolazim doma u pol 4... izvalim se na krevet i stara me probudi u 12... na najgori mogući način „Digni se, moraš učit“ jooooooj.... odma mi pokvari cjeli dan... al dobro... Glavno da smo osvojili 3 boda i da je sve bilo ok, čak su se na tribini djelili sendviči koje je Glavaš poslal... mislim ajde ok onda... Ionak sam vidla da su sendviči letjeli dole prema onim zaštitarima... Nego sljedeća tekma je u Koprivnici protiv Slaven Belupa... zapravo prije nam dolazi utakmica Kupa sa Šibenikom doma.... mislim da u srijedu... evo tolko od mene za sad... uživajte i pozdrav svima koji su jučer bili na tekmi i onima koji su bili spriječeni da odu... i naravno svima Vama koji me čitate.
Pozdrav!

nedjelja, 15.10.2006.

Uvjerljivih 4:1 protiv Varteksa

Pozdrav ljudi! Evo ja stigla doma pa odma da napišem koju riječ o tekmi. Dakle Dinamo je pobijedio Varteks sa rezultatom od 4:1. Već u prvih 10 minuta igre Dinamo dolazi u vodstvo od 1:0 pogotkom Davora Vugrinca. Prilika je bilo već i u početku utakmice kad je Anderson fulal gol te pucao prek vratnice... To je bila samo najava da će uskoro povesti, kako je i bilo...
U 27. minuti u strijelce smo upisali i Eduarda – dosuđeni jedanaesterac kojeg Eduardo kako i obično točno i precizno realizira u pogodak – lopta u jednu, a vratar u drugu stranu... 2:0 za Dinamo... U 32. minuti Varaždinci prijete Lončariću, ali neuspješno.
Na odmor se otišlo rezultatom od 2:0.

U drugom poluvremenu, bilo je dosta prilika za obje momčadi, Varteks je počeo pritiskati i sve više dolazio prema Dinamovom vrataru Lončariću, ali Lončarić sve uspješno brani.
U 70. minuti igre Dinamo dolazi do vodstva od 3:0, strijelac pogotka je ponovno Vugrinec koji škaricama pogađa u varaždinsku mrežu... A 4. minute kasnije, Lončarić nije uspio obraniti pogodak Novinića koji glavom pogađa u mrežu...
Već pred kraj utakmice kad je većina mislila da će rezultat završiti 3:1, Vugrinec se po treći put upisuje kao strijelac – iskorištava asistenciju Ettoa te hat-trickom pogađa u mrežu za konačnih 4:1. Vugrinec je proglašen igračem utakmice, i to zasluženo. Igra je bila super, prilika je bilo dosta... Lončarić sjajno brani, čak je skinuo dosta zicera i super, stvarno odlično brani... I tako nova 3 boda su osvojena... prvi smo na ljestvici i dalje s utakmicom manje koja će se odigrati 31.10. ( za one koji ne znaju protiv Rijeke igraju ).

Navijanje je bilo tak-tak... mislim neki pol pjesma nisu znali al kaj ćeš... neću komentirat ništa, oni koji su bili znaju kaj je bilo, mislim onak već dugo nije bilo da se dosta dugo šuti prije početka neke nove pjesme... Bila je samo jedna baklja zapaljena... malo čudno jer inače ih je više al ok... aj bar me nisu zakurili hehe, jer koje sam ja sreće svaki put hite baklju iza mene il meni pod noge (lol) al dobro ajde nema veze... nego najbolje mi je bilo kad smo počeli vikat murji da nas snimaju, svi onda izvadili osobne i pokazivali prema njima hehe, legendarno, samo ja nisam imala osobnu (ne da mi se ić vadit, inače bi ju već trebala imat al pričekat će to još hehe)... sve u svemu dobro je bilo...

Sljedeća tekma je 21.10. protiv Osijeka, tam u Osijeku. Onda se igra u Koprivnici, pa onda u Šibeniku.... U međuvremenu doma se igra utakmica Kupa protiv Šibenika, sljedeći tjedan mislim da u srijedu.... nažalost neću moć ić, al jbg kaj je tu je...

Evo ljudi da Vas ne gnjavim više, to bi bilo to, idem spat jer sam umorna, nije ni čudo kolko je sati hehe, mislila sam napisat post ujutro al ajde neću baš imat vremena sutra pa evo sad jedan brzinski post... Eto to je to, ja Vas sve pozdravljam i uživajte kolko možete...
Pozdrav do sljedećeg posta!


srijeda, 11.10.2006.

Ipak smo jači od Engleza...

Evo kao što sam naslov kaže, uspjeli smo dobit Engleze, i to sa rezultatom od 2:0! Nemam riječi, ja sam još pod dojmovima... žao mi je kaj nisam išla, a mogla sam, kartu mi je htio nabavit jedan lik (al nejdem ja s tim likom nikam... ipak ono... nije važno)... sve u svemu, ja sam navijala hehe, ne na tekmi al u bircu... veli frendica do nje se čulo glasno navijanje iz "Swana", to je dobro... Odlična tekma, Dudu - kaj da velim??? Nemam riječi, jednostavno uspio je probiti se kroz manje - više divovsku obranu Engleske i glavom pogodio u pravo mjesto za naše zasluženo vodstvo. Zatim su se Englezi malo sje**** pa je Neville dodao loptu vrataru Robinsonu... vrlo kobno za njih, Robinson oće ispucat loptu, al ju je cjelu fulal, lopta poskočila (na krtičnjak lol) i lagano ušla u mrežu.... 2:0 za Hrvatsku!!!! Svaka čast Biliću na tome, posložio je odličnu momčad... čovjek jednostavno zna kaj je nogomet i kak se treba ponašat na terenu - zabili smo gol, al se nismo povukli, već napadali ko da gubimo a to tak treba i ić... On svoje znanje prenosi na igrače, a to se i vidi. Ne znam kaj da vam napišem, uostalom i sami ste gledali... Drago mi je kaj nas je krenulo... možda opet imamo momčad kakvu smo imali ´98... Kvaliteta je tu, mogućnosti za Europu su tu... Igrači - iskazali se na terenu... Bilić - zna kaj radi...

Čak je s nama u Swanu bio neki Englez... malo pijan al ajde... nije sranja stvarao, navija za Englesku, no kad smo poveli okrene on cijelu priču... krene za Hrvatsku navijat... reko ajde dobro... nekaj mi priča kao kak dobro igramo, al da imamo greška, da igrači ne razmišljaju pa da zeznu... pol tog nisam skužila jer je pijan bio pa ono... proguto neke riječi al ajde... ono mi navijamo tam, deremo se kad smo gol dobili, on s nama skače, veseli se... ajde reko svaka čast... Onda krene pričat kak ima puno frendova u Hrvatskoj... velim ja njemu kao to je jako ljepo, onda počne opet o tekmi, ja njemu velim kao da je ovo jedna od najgorih utakmica za Englesku... reko je onda da Hrvatska ima kvalitetnu momčad, ja velim kao Dudu je najbolji i tako...

Mislim to i je... Vrijednost mu je ziher skočila na veeeeeeeliku cifru... Jer već ima 3 pogotka za repku, a Cico ga nije htio u repki... e vidiš zajebo si se... al ok... Modrić naravno odličan, Čorluka također... Nemreju ga maknut iz repke jer fakat odlično igra... eto malo da pohvalim Dinamovce... pa recimo dalje... Petrić se i dalje trudi, ostali isto jako dobro...

Evo neću više tu pametovat, jer pod dojmovima sam i sretna sam i sve naj naj... Još jednom sve pohvale i Biliću i igračima, ljudi svaka vam čast... ak ovak nastave - nema nam kraja... Fenomenalno...

Evo post nije nekaj jer fakat nemam blage kaj da pišem, evo pohvale dečkima na sjajnoj tekmi... Vidim da sam počela ponavljat to tak da bolje da prekinem s pisanjem jer može ovak u nedogled...
Niš ljudi moji dragi, evo post sam posvetila repki... Pozdrave šaljem Vama... idem spat jer sam mrtva i rano se dižem... lol da nebu ko i danas hehe... jbg ziher ću neopravdani dobit jer sam zakasnila na sat fakin´ 5 minuta... ne jebe njih gužva na cesti i sranja kaj murja radi tijekom cijelog dana, počevši od rano ujutro s tim da sjebu sve jebene semafore radi Engleza, i onda kad ja u školu dođem u 8 i 5 jebenih minuta dobim neopravdani... Jebem mater svim profesorima koji su mutavi i nemreju pregledat kroz prste i ne dat nam neopravdani.... e sad sam ogorčena hehe... evo morala sam ovo reć zato da vidite kak ljudi nisu fer!!! I kak murja sjebe promet, pa onda ljudi idu na posel i babe na plac (jebemu odite poslje 8, a ne u 7 u bus kad idu ljudi na posel i djeca (lol) u školu, i još bi sjedile... aha) joj evo ovo nije ljepo od mene al to me živcira... Evo počela ja pričat, tj. pisat nebuloze za koje sumnjam da Vas zanimaju jer znam da većina Vas isto to prolazi i dosta Vas je to prošlo... ah... to Vam je tak kaj sad... Aj glavno da je Hrvatska dobila Englesku i svi sretni i zadovoljni...

Sad ljudi fakat idem i čitamo se... Pozdrav svima!!!

nedjelja, 08.10.2006.

Malo o našoj repki...

Pozdrav ljudi moji dragi! Evo nisam pisala post nekih tjedan dana, pa evo da napišem malo o tekmi Hrvatska – Andora. Naime, nisam namjeravala ić na tu tekmu, al evo, igrom slučaja frendica imala kartu viška pa me evo pozvala pa smo tak skupa i otišle. Evo bilo je super, a to se može vidjet i po rezultatu – 7:0 za Hrvatsku. Mladen Petrić se iskazao jako dobro, 4 komada je postigao samo tako, fenomenalno, 2 u prvom poluvremenu i 2 u drugom, postavio je rezultat od 4:0, zatim su po jedan pogotak zabili Klasnić, Balaban i naš Dinamovac Luka Modrić. Prilika je bilo puno, dakle Bilić je nekaj i postigo od kad je izabran za izbornika repke... aj dobro možda Andora i nije neki jaki protivnik al dobro je. Ostale tekme su odigrane nerješeno, čak je i Makedonija – Engleska nerješeno bilo... Bio je i 8. pogodak, al zaleđe je mislim bilo tak da je poništen, al to je bilo pred sam kraj utakmice. Sve u svem ok je bilo, ne znam kaj da pišem jer ono, ne znam baš kaj bi još mogla reć o tome... jer inače baš nisam neki navijač za repku, mislim uvijek gledam tekme, al nije baš da bum otišla baš na tekmu, al ajde sad sam išla i bilo je ok. Mislim da bi mogli nekaj i napravit u Europi tak da bi mi bilo drago da bude nekaj od toga. Stadion i nije baš prepun bio, al mislim da će za Englesku u srijedu bit pun. Al ne vjerujem da ću ić na tu utakmicu, doma ću gledat na telki....

Evo ne znam kaj bi još mogla reć za tu tekmu.... Ajmo na ono o čem znam kaj da velim, Dinamo. Dakle u subotu igraju protiv Varteksa na Maksimiru ne znam još u kolko sati, možda i znam al nemrem se sjetit... uglavnom... e da dobili smo termin i za Rijeku, tekmu koja je bila odgođena radi Europskih natjecanja, igra se u srijedu 18.10. mislim u 20:00 sati al nisam ziher tak da me nemojte lovit za riječ... Dakle to su jedine tekme u 10. mjesecu koje se doma igraju, sljedeća se doma tek igra u 11. mjesecu, točnije 8.11. kad Pula dolazi... a do tada su gostvanja – Osijek, Koprivnica i Šibenik...

Evo to bi bilo to, post nije dugačak ko obično hehe, kaj da pišem kad ono, ne znam kaj bi još mogla dodat svemu tome... ma dovoljno je ovo zasad. Sljedeći post znate i sami možete očekivat u subotu ili nedjelju nakon tekme s Varteksom...

Do tada ljudi moji ja vas sve ljepo pozdravljam, uživajte i sve tako kaj uz to ide... da ne duljim previše, idem spavat jer sam krepana, sutra se dižem poslje podne hehe, malo odmora mi fakat treba, ono kaj prek tjedna dugo ne spavam – nadoknadim prek vikenda... kad se samo sjetim kolko za učit imam + jebena lektira koju niš ne kužim, em kaj je pisano na starom hrvatskom jeziku još je i na dalmatinskom... ajme kad to vidim... niš ne kužim o čem se to radi a i ne da mi se jednostavno ni čitat... uglavnom skrećem s teme.... To bi bilo to za ovaj post, evo ljudi još jedan pozdrav svima Vama od Vaše Purgy!

ponedjeljak, 02.10.2006.

"Vječni derbi" bez pobjednika

Evo odigrao se i „vječni derbi“. Čini se da bi trebali biti zadovoljni i mi i hajdukovci... Naime s takvim sucem... Čini se da nas je sudac najviše zaje**... A i Dinamo je kriv jednim djelom... one 2 kontre su trebale bit ( barem 1 od njih) pretvorene u pogotak... Ljudi moji, 60 prekršaja u 90 (95) minuta... ne znam kolko žutih kratona + crveni za Carevića. Vidli smo svašta. I ono kaj je možda bila i glavna radnja utakmice – izrazita napetost između igrača... Iz toga možemo zaključiti ako se navijači međusobno ne poubijaju – onda se igrači na terenu...
Dakle pregled današnjeg derbija je sljedeći...

Hajduk je poveo u 31 minuti pogotkom iz jedanaesterca (kojeg nije ni trebalo biti)... Veselje među njima je trajalo svega 7-8 minuta... oko 39. minute dosuđen je i jedanaesterac za Modre – Eduardo je bio precizan kao i uvijek, te je pogodio u pravi kut te zatresao mrežu za izjednačenje – 1:1... Jedanaesterac također vrlo sumnjiv iako je bio i za nas... priznajmo sumnjiv je bio kao i onaj prethodni... no na odmor se odlazi sa rezultatom od 1:1...

Nakon 10 minuta drugog djela utakmice, momčad hajduka dobiva i zasluženi crveni karton, točnije dobiva ga Carević, prvog je dobio kada je bio u dvoboju sa Čorlukom u prvom poluvremenu, dakako i Čorluka je dobil žutog.... No Careviću drugi žuti i van... Od tog trenutka Dinamo se budi... Dominira terenom, mnoge prilike... no izdvojimo 70. minutu kada Vugrinec pogađa za 2:1 za vodstvo Dinama... Nakon toga Dinamo ima 2 gotovo savršene prilike koje su definitivno trebale biti pretvorene u pogotak... al čini se da nam se to vratilo tako da je u 84. minuti ponovno ( čitaj PONOVNO) dosuđen jedanaesterac, doduše ovaj je čak možda i na nekaj ličio (kad mora Drpić uvjek nekaj zaje***) al svjedno opet sumnjiv kao i prethodna 2... I da Munhoz pogađa i poravnava rezultat... 2:2. Tim rezultatom ujedno utakmica i završava... Bilo je vatreno definitivno, žutih kartona ziher preko 15 komada... + crveni, vidjeli smo 60 prekršaja, od kojih su 33 bila samo u prvom djelu tekme... dakle podjednako u oba poluvremena...
Bilo je sve u svem dobro kolko je moglo bit, moglo je bit i gore s obzirom na stanje u Dinamu posljednjih dana... U slučaju da je Dinamo izgubio, teško da bi se oporavio od toga... Jer ipak ispadanje od Auxerra je znatno pogodilo igrače, ali kolko god tragično bilo, ipak bod je bod. Trebamo u svakom slučaju biti zadovoljni. Bod je bod, i dalje smo prvi na ljestvici i to je super, 22 boda s tim da imamo utakmicu manje... sasvim ok za sada... 7 pobjeda u nizu + ova neodlučena... ok je... Kuže dakle ostaje i dalje na klupi Modrih...
Hmmmmm što još reći... da, Turina nije branio... Već je na vratima Modrih mrežu čuvao debitant Filip Lončarić... Dečko od 19 – 20 godina, sasvim solidno branio, s tim da hajduk nije ni imao posebnih prilika iz igre (ponešto iz prekida i ovi jedanaestesci)... Naravno, 11m definitivno nije obranjivo u svim situacijama... makar nije imao previše posla, dobro se pokazao... Ipak, prvi put igra u prvoj postavi, i to još na najvećoj utakmici u Hrvata... sasvim je dobro odradio posao... A kakvu je tek priliku Anderson imao..... stari moj da je to ušlo u gol bio bi igrač utakmice definitivno... kako je gredu zdrmo... nešto se budi on... ajde Anderson i vrijeme je da pokažeš da vrijediš milju eura... Agić hehe, nekaj mi oko zapinje za njega... lol... mislim trudi se on, manje je na podu nego prije to definitivno... Agić samo tak nastavi, pa nema te svijet haha... Ajde bilo je dobro, osim kaj je sudac jeo govna ( s oproštenjem ) al to je tako... Čini se da je on htio da rezultat bude nerješen... Eh ko bi ga znao... što je tu igralo ulogu, novac, il kaj već... ne znam kaj da kažem, al sudac je definitivno kriv za sve! Nadam se samo da taj sudac neće suditi na „uzvratnoj“ tekmi u Zagrebu krajem 2. mjeseca sljedeće godine... to bi stvarno bilo tragično...

Dakle vidjeli smo 60 prekršaja, mali milijun žutih kartona, gotovo da i nije bilo igrača koji ga nije dobio, al našla se iznimka... 1 crveni karton, 3 jedanaesterca, od kojih sumnjam da je ijedan bio pravedan, jer ak su to bili jedanaesterci onda ne znam kaj da velim... vidli smo „dvoboje“ igrača na terenu... Malo su se zakačili u prvom djelu Čorluka i Carević, u drugom djelu svi po malo... BBB-a je bilo oko 2 soma... super, ja naravno nisam išla... razlozi su premutavi al ok... ići ću nekom drugom prilikom... jbg to vam je tak kad niste punoljetni lol... al budem uskoro hehe... No dobro... sljedeća tekma je za 2 tjedna, dakle vrijeme radnje – 14.10., mjesto radnje – stadion Maksimir, glavni likovi – Dinamo i Varteks... Za 2 tjedna iz razloga jer je reprezentativna stanka... Tak da evo jedna subota mi je za odmor... hehe... možda nekam zalutam ko zna... budem vidla kakvo će stanje bit kod mene doma hehe... Bila sam jako ljuta preko vikenda pošto blog nije radio zbog popravaka, dodataka čega već... Nisam imala kaj radit hehe, šalim se... al ono, dan mi je znatno duže trajao lol... Ma ok je... ajde sad valjda bum mogla nesmetano komentirat hehe... evo vidim već sam počela pisat gluposti, pa bi bio red da prekinem s pisanjem i da privedem post kraju...

Evo rekla sam kaj sam imala za reć (više – manje sve )... niš to je sve, da ne duljim više pozdravljam vas i vidimo se za 2 tjedna na tribinama Maksimira (al fakat sad, jer me netreba niko vozit hehe, sposobna sam sama otić do stadiona lol)... Eto tak da see ya all za 2 tjedna i uživajte do tada...

Pozdravljam Vas sve!!!

i nešto za kraj.... Image Hosted by ImageShack.us - koreografija Bad Blue Boysa... čini se da su Boysi znali kakvu će koreo imati torcida, te su svojim transparentom uspješno nadmudrili torcidu na njihovom terenu....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>