nedjelja, 28.05.2006.

moje blebetanje- 2.dio

Htjela sam blebetat, opet naravno, al ne da mi se pisat.
KONAČNO SAM NAPRAVILA PRAVU STVAR!!!!
Dal da budem sretna ili tužna?
Neznam. Vjerojatno se stvari ne će razvit po mom idealnom planu al jebiga....
Ja sam to morala napravit, ne kajem se uopće i osjećam da je to to al opet imam neki čudan osjecaj!
Ma moj mozak-za ubit!
Ma uglavnom, konačno sam bila hrabra u punom smislu te riječi i poslušala srce.
sad sam prepuštena vjetru.
Šta bude bude... Bože pomozi...
Kaj još da vam velim osim da ak niste upućeni u moj život niš ne budete skopčali.
Moj život, moje sheme.
Pa punooo PUSA i ciao.
iva

- 14:47 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je blog koji pise ili nekoliko cura ili nijedna...pisemo kad nas pukne inspiracija i u tim rijetkim trenucima nastaju ovi postovi....citajte ili ne...

Gluposti

godina: 16
škola: opca gimnazija, 2. razred
slušamo: ukratko sve osim narodnjaka (preferiramo zescu muziku, uglavnom)
navijamo: za dinamo, za barcu, za liverpool, za juve
od sporova pratimo: nogomet, skijanje, tenis, rukomet, formula1... ma uglavnom sve!
mjesta za izlaske: tkalca, saloon, aquarius i koji put šalata.... I naravno koji dobar tulum...... Ma ko da je bitno, dobro drustvo, cuga i po mogucnosti zaposlena usta....... Kud ces bolje!
icq: 197-929-806

O nama

ovo pišu: spider-woman, barbie, plavuša, mali vrag, grofica i od nedavno jos jedna jako dobra cura kojoj je nadimak wish

Spiderwoman-ne pise cesto, zapravo budimo realni uopce ne pise...škorpionka po horoskopu, pametna,namigusa:) kvart dubrava, ima decka, jakooo voli rukomet, pogotovo sulića
Barbie-isto ne pise, lavica po horoskopu,koketa:) slatka, kvart dubrava, zauzeta, obozava dinamo jos navija i za juventus
Grofica- dogodi se da ponekad i napise koji post, malo blesava al sve u svemu draga, riba po horoskopu, kvart dubrava,
slobodna
Plavuša-najcesce pise, brza na jeziku, djevica po horoskopu, kvart dubrava, slobodna, voli tenis i jedno vrijeme ga je i trenrala
mali vragpocela je pisat:), jako dobra frendica,vrckasta, kvart sesvete,ponovno slobodna, visina joj je jaca strana:)
Wishima svoj blog ali nije da bas nesta pise, kvart lascina,izravna, nesluzbeno slobodna:) ma uglavnom slobodna!

Image Hosted by ImageShack.us


dok ne nademo neku sliku ovo ce morat posluzit :P
myspace

Stuff for your blog!






NIRVANA lyrics



SAMO ZA TAJ OSJEĆAJ
Da sam prazan list, potpuno čist
Koristio bih puno, puno deblji kist
I samo jarke i šarene boje
Da napišem ime tvoje i moje

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
Ne bih više ništa učio za badava
Samo onol'ko, kol'ko mi treba
Da još ostanem paf od tolikog neba

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Samo za taj osjećaj
Samo za taj osjećaj

Da sam prazan list, potpuno čist
Koristio bih puno, puno deblji kist
I samo jarke i šarene boje
Da napišem ime tvoje i moje

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih svaki pokušaj
Da zadržim taj osjećaj

Samo za taj osjećaj
Samo za taj osjećaj
Samo za taj osjećaj
Samo za taj osjećaj

Samo za taj

Samo za taj osjećaj
Samo za taj osjećaj
Samo za taj taj taj taj taj taj osjećaj
Samo za taj taj taj taj taj taj osjećaj