Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (10)
Prosinac 2006 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Moj život...prijatelji...problemi...ljubav...škola...itd...


O MENI:
ime: Monika
prezime:N.......
nadimci: Pupsy, Pu
psich, Moks, Mony, Monchy...
god: 15...
horoskop: blizanac
škola: OŠ Jure Kaštelana
živim: u Zg-u
hobi: ples, izlasci, pisanje postova,...
naj frendovi/ice: Leon, Karlo, Poly, Ščrbec, Filip...Tihana,
Anja, Ivchy, Matea, Andrea, Iva, Kika,....
volim: zgodne dečke, frendove, dobru zabavu, glazbu, tv, čokoladu, ples, ljeto,
sve praznike,.....
ne volim: školu, zimu, umešljene, nepravedne, bahate ljude, jednu osobu,....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...best frendica i kuma Tihana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...druga best frendica Anja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...best frend Karlo i Ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...moj ludi razred...






Moji linkovi...ili blogovi koje ja posjećujem

Alkić
Ivchy
Tihi
Plesačica
Matea
Iva
FuFa
Dana
Amra



...par slikica o mom najzgodnijem nogometašu...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MySpace

MySpace


image hosting file

image hosting file


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog


Friendster images

Friendster images




NOVI BISERI:
Profesor:Ostavi to, sad ćeš rješavati zadatke za 1
Profa: Koji je jedini jezik u srednjem vijeku???
Karlo: Francuski
Dok se profa hvalila s koliko je prošla na fakultetu...
Tomić veli: I ja sam do 7 razreda imao iz tjelesnog 5
Andy: Ako obrišem ploču hoćete me pohvaliti razrednici???
Tomić: Reci lonac...stara ti nema para za konac...
Reci mapa...baki ti na glavi reperska kapa...
Reci hodaš plažom...mama ti s Blažom...
Andy: Reci klorofil...tata ti Tofil...
Reci idiot...tata ti nekad bio pilot...
Ščrbec: Reci Ado...Spomenka je muško...
Andi: Po-po-poli debeljko
Prof: Ti-ti tiše
Tomić: Ka-ka kako te skurila
Prof: Reci mi nešto o braku.
Tomić: Za brak je potrebno dvoje...najmanje
Andi: Hočete me pohvalit? 100%? Ak ne- dinamit.
Profesorica: Hvala Bogu, konačno ću svršit u raju!
Prof: Reci mi hrvatske svece.
Šćrbec: Djed Mraz!
Prof: Evo, Davide, reci mi što si čuo od cura?
David: Ovaj, pa nisam baš slušao.
Šćrbec: Djeca- izvor veselja...
Prof: Kako kad
Prof: Sad ćeš dobit jedan! Prijavljuješ one koji su na porti.
Šćrbec: Ma nema veze.
Profesor Hodniku: Dobro, neki pokušaju nešto napravit s kosom, ali ne uspijevaju...
Prof: Kak možeš zvat čovjeka krivo?!
Hodnik: Mogu sad ić?
Prof: Ne, kad izlažiš kažeš: Oprostite, ispričavam se, doviđenja...
Hodnik: Oprostite, doviđenja, ispričavam se...
Prof: Ne, doviđenja ide na kraju!
Prof: Sad vas je neparan broj
Tomić: Da, 24!
Prof: Zašto kažemo da je Jadransko more sigurno za plovidbu?
Iva: Nema gusara!!
Razrednica: Vi se tu derete a ja se trošim bezveze!
Prof: Crvenkoviću, a zašto se ti smiješ?
Crveni: Smiješni ste mi!
Tomić: Ja imam pšenicu, a ti mlijeko!
Hodnik (kasni na sat, ulazi u učionicu): A dobro, mislio sam da je tu profesor iz tehničkog.
Prof: Pa je!
Prof: Bumo se tak gledali dok se ne zaljubimo ili?
Prof: Prvo- nije kompjutor nego računalo

Drugo- nisi se ustao

Treće- nisi digo ruku

Četvrto- nisi dobio riječ

I zadnje- nisam te ništa pitao
Prof: Dobar tek! Kaj užina nije dovoljna pa moramo grickat noktiće, ha? Bjelančevine?
Prof: Kolko ćeš imat iz tehničkog?
Maja: Pa....
Prof: Koliko Bog da?
Maja: Da.
Prof: E pa nisam ti ja Bog!
Učenik 1: Sanjao sam moju Ružicu...
Učenik 2: I ja... Hmm, ili je to bio čempres?!
Prof: Plantek ti si...
Šćrbec: Ti si vođa čopora!
Tomić: Bandićeva baka i moja baka su dvije bake.
Prof: I šta te muči? Cijena nafte? Rat u Iraku? Globalno zatopljenje? Izbori u Americi?
Prof: Adnane- nedovoljan
Ado: Zadovoljan
Prof: Lekcija je katastrofalno dosadna i teška!
Prof. Daliboru: Kosa na juriš!
Profesor daje Šćrbecu imenik: Pazi da oko ne iščašiš!
Prof: Tomiću, tvoja sestra se bolje ponaša od tebe!
Tomić: Moja sestra je drvo!
Prof: Zbogom i ne vraćaj se!
Razrednica na srz čita iz bilježnice pritužbe profesora: Lijepo- Andi prijeti bombom i dinamitom!
Razrednica: Pitagora- matematičar.
Andi: A ja mislio da to piše mehaničar!
Andi: Moj je mozak davno spržila električna stolica.
Prof: Tak mi i izgledaš!
Prof: Tvoje ime je.....
Sokić (zapjeva): Medvjedić Lino
Prof: To sam rekla da te se rješim.
Leon: E nećete!
Tomić: I ako ispravim na pet....
Andi: Nemoguća misija
Prof (iz fizike): Moj tata je jači! Moj tata će tvog tatu nabit!
Prof: A da dignem ruku?
Svi: Da
-profesorica digne ruku…
Leon: Izvoli Vlatka.
Prof: Do početka 19. st mislilo se da je Zemlja...
Šćrbec: Ravna ploča!
Prof: U čemu je kvaka?
Aščić: Heh, pa u vratima!
Prof: Žena valjda rodi u Petrovoj prije neg što ti napišeš!

...evo i biseri iz 6. razreda...
Ščrbec: U mojoj župi ima ljudi bolesnih, siromašnih, bogatih,
samo nema dečkiju iz 6.a...
Profesor: Kako se vi osjećate ljuti prema Sokiću???
Tomić: Osjećam se kao da ga treba ukloniti sa zemlje...
Andy: Ja štedim grlo
Profa: Ali ja neću štedjeti pinkalu...
Tomić: Obitelj je priložna oznaka...
Profa: Kako bi definirali riječ idol???
Ščrbec: Da gledate emisiju Hrvatski idol znali bi...
Tomić: Ja sam mladi, osjećajni dečko...
Andy: Profesorice nisam napravio zadaću zato što mi je mama dobila infarkt...
Tomić: Dobit će ga kad vidi ocjene....
Profa: Sve dublje i dublje toneš u govna...

srijeda, 21.02.2007.

Maskenbal u školi....

Hey!!!!!!!
Jučer smo u školi imali ples pod maskama…bilo je super…iako je ples trajao samo 2sata…na početku mi se uopće nije dalo plesati…a kasnije me nisi mogao zaustaviti…hihi…Kiki i Igor su bili zaduženi za glazbu…nije baš bila nešto al nea veze…3 puta smo slušali dinamovu pjesmu…već mi je polako išla na k….pa još k tome oni luđaci od dečkiju počeli se naguravat da nisi mogao ni plesat…al bar je bilo zabavno…hihi…kasnije smo Karlo, Ivana i ekipa malo sjeli da se odmorimo…zapravo ja nisam imala mjesta…pa sam sjela Karlu u krilo…i budala mene počne dirat po sisama…ja mu velim da prestane…a on mi digne skroz majcu…svi su imali priliku vidjet moj predivni crni grudnjak…nadam se da niko nije…jer ja pametnjakovićka nisam obukla potkošulju…sad mu se moram nekak osvetit…imate li kakvu ideju????....i tak nakon plesa…zapalili smo onog luđaka…mislim na onu lutku…koju smo tijekom plesa strgali…otpala joj glava…hihi…i dečki opet počeli vikat dinamo-zagreb…već su dosadni s time…tak smo bili glasni da nas je moja mama čula od doma…hihi…kad je taj luđak izgorio mi smo se pokupili i otišli prošetati…odnosno otišli smo do pekare i Ekvadora jer smo bili žedni…a zatim smo se slikali kod kioska na nekim klupicama…vidjet ćete slike za koji dan…
Danas mi je u školi bilo super…nismo imali tehnički pa smo markali zamjenu…bili smo iza škole…i žena koja nam je trebala bit na zamjeni zapisala nas je sve…ups…i dobro…idemo nas par cura 5min. prije zvona u školu i sretnemo pedagogicu…i žena nam tam neš počne pričat…nisam ju ni čula kaj je sve rekla…ugl. morat ćemo pričt s raskom…ups…sutra 2 sata matiše…nadrapali smo…a zapravo nismo ni znali da imamo zamjenu pa smo se pokupili na igralište…a sad pozdravi za kraj…pozdrav Leonu koji je bolestan ( brzo nam ozdravi jer nam je čudno u školi bez tebe ), Poliju koji ima slomljenu nogu( daj skini više taj gips i dođi u školu da ne moram sjedit sama pod tehničkim), Karlu, Ivi koja je bolesna, Matei, Ivchy, Ivani, Andrei,…i svima ostalima iz 8.A…zatim Tihani i Anji…eto to je sve…pusa svima do idućeg posta…
Ostavljajte mi puno, puno komentara…(( joj mrzim žicat))…

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...ekipa...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Karlo i Ja...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Iva G...Matea...Iva L....Ivana...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Vražica Andrea i Ja...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...evo nas kasnije na klupicama...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...Iva se želi ubiti...bangsmijehbangsmijeh
(( Matea u pozadini ))...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...glave na okupu...(( fali Mateina...))
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...naše guze...smijeh
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...dva luđaka...slika govori više od riječi...smijeh...

evo par slika od jučer...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...Andy na Andrei...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...dečki i njihove glupe igre...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...Matea i Andrea...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
...Ja i Andrea koja žmiri...smijeh...



komentari (134) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.