Todayyy

Danas je četvrtak. I danas je 1. 2. a to znači da mogu na internet i opet iz početka trošiti MAXadsl!thumbup Promjenila sam linkove, stavila neke zanimljive ljude. I tak...kiss

Joj, i dalje razmišljam o Harryju Potteru i 7. knjizi.bang Luda samnut

Moje frendice Tina i Maja mi kažu da sam crazy, da se sa mnom više ne može zbog tog Pottera. Prije sam čitala samo lektire a sad RAZUMIJEM LJUBAV PREMA KNJIGAMA (donekle jer nisu sve knjige zanimljive)bang


MySpace



Blog images


ja (eh, da bar)


Danas mi jedna cura iz razreda rekla da JA imam iskreno najbolje tijelo kod naših cura u razredu. A ja se u to vrijeme prežderavala sa 2 sendviča sa namaznim sirom.njami Ja ne mogu vjerovati jer mislim da ima i ljepših cura u razredu nego što sam ja. mah pa nisam ružna ali nisam ni najljepša...nono... ja u to ne vjerujem...nonononono

ja se obožam prežderavati, pa nema šanse da imam najbolje tijelo!rolleyes

pa dobro, bilo je lijepo za čutiyesyes to svakakosmijehrofl

ADIOS!


četvrtak, 01.02.2007. u 15:26 ][ 11 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


O blogu





Ja PUPETA:

- ne živim brzo već polako
- moj stil je "stil - boli me kurac"
- zaljubljena
- luda
- ne marim previše za izgled osim šta svaka 3 dana perem kosu, svaki dan mjenjam odjeću i donje rublje, perem zube, režem nokte svakih 5 dana, brinem o koži jer je prepuna prištića
- često razmišljam gledajući kroz prozor
- volim se ponekad udaljiti od društva
- moram ponekad biti sama
- voli svoj blog
- hvata me pubertet
- često sluša muziku
- ...


free myspace backgrounds



Usrećili ste me ukupno
Free Counters
puta









Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Linkovi


Jennifer Love Hewitt
Image Hosted by ImageShack.us



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ČITAM:
blackysmijeh
hermywave
14girlszujo
prezidanski genijalcirofl
blogach jedne mayeparty
palčicathumbup



dizajnovi:
morrigan`s design
bahati dizajni
dutchess desing
ajme dizajna
designes for you
lucy design
hitech
dizajni de la đabalero!
dizajnovi za vaš blog
freaky layouts


KORISNO:
My World ... or?


Myspace layouts



JA sam:

Which HP Kid Are You?




pupeta*