veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

Na ovom se blogu pise o svemu i svacemu:)

Nemojte se iznenadit ako dugo ne vidite novi post to ucim(mos mislit)!!!
Ucenje je:nutludzujo

Muzika:

Funky_Bizniss_Pump...

Najbolji blogovi:


Mia
Luka
Sara i Tina
Didika
Anja
Marko
Pepa i Huso
Franka
Vale
Ana
Blaža
Suzy
Pisa
Spider
Zukic

Razne stvarcice:

Micek slusa rock:
MySpace images

MySpace images


Besplatna celulit masaza:
Bigoo

Bigoo


Sam ti meni narasti:
Myspace layouts

Myspace layouts


Tajanin mali frend (patuljak) slikica od Josipe:
Myspace layouts

Myspace layouts


Nemam rijeci:
MySpace

MySpace


Za kuma:
Bigoo

Bigoo


Punk:

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


¸Pismonosa:
image hosting for myspace

image hosting for myspace


Za tajchy:

myspace

srijeda, 21.02.2007.

CRKNUTA SAM...

Ej ljudi kaj se dela???
Ja sam trenutno full crknuta,ali ne toliko da napisem novi post!!smijeh(ovaj smajlic je umjetan jos nisam tak vesela)!!!
Veceras na treningu smo preskakali neke strunjace od 2m i totalka sam se ubila(malo mi je falilo da mi glava opadne sa ramena).
Oko 5 puta sam drosnula direktno na tjemen glave i jedamput na obraz (ne znam ni sama kak sam to uspila) ja sam...ludnutzujonutlud
Poslije toga smo se svi smijali i meni je bilo smijesno!!! smijehsmijeh
Pozz svim ljudima koje znam neda mi se nabrajati ali ubiti ih je dosta!!!
(nisam sigurna kak se pise neda)??????
Sad se idem dobro naspavati!!! Laku noc!!!

- 23:10 - Oh, How I Wish . . . (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.