PUNK ROCK SPOTOVI, MP3, BIOGRAFIJE, LYRICS

nedjelja, 22.04.2007.

INTRO

Evo na ovom drugom blogu stavljat ću biografije bendova, pisme i spotove za skidat i šta ja znan šta sve ne. Inspiraciju za ovo san dobija od jednog lika koji ima tako nešto sličan blog. Zove se Dino Čepo (valjda). Njegov blog van je ceporamone.blog.hr. Lik mi se čini opsjednut ramonesima ali dobar je drug.

Razlog?
Razlog u ovome je u tome šta i meni dopizdi tražit po internetu jebene spotove i muziku pa ču evo vama olakšat i stavit ću sva sranja na jedno misto. A eto stavit ću biografije od raznih punk i rock bendova i tako dalje.

A sad malo sranja o meni.
Zoven se Josip.
Iman 14 godina i živin u Podstrani kraj jednog sela zvanog Split.
Slušan uglavnom punk a ubaci se i rock.
OD PUNKA SLUŠAN:
Sex Pistols, Ramones, Agnostic front, Casualties, Hladno pivo, Exploited, Paraf, Pasi, Đubrivo, Ritam nereda, Exploited, S.P.K, Six pack, Atheist rap i još punk urac bendova koje mi se neda nabrajat
OD ROCKA SLUŠAN:
Doors, Led zeppelin, Motorhead, Jimi Hendrix

Ispod biografije određenog benda bit će pisme i spotovi tog benda. Pritisnite desnu tipku miša na spot ili pismu koju očete skinit i pritisnite save target as ili za one koji koriste mozillu save link as. Ako van neki spot ili pismu neće skinit onda je vjerovatno stranica u kurcu. Oi!
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupcoolcoolcoolcoolcool

SVE SKUPA ĆETE DOBIT 29 BIOGRAFIJA I SRANJA ZATO JER SE VIŠE POSTOVA NE MOŽE STAVIT

- 14:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.