ponedjeljak, 04.09.2006.

.:.:.:.:.:.:.:.

Ej ljudiii!!!...Evo jučer mi je bio rođendan,tek sad sam napunila 13nono...Ali evo sad sam i službenop teenager...hehe...
Jučer vam nisam stigla pisat jer sam bila u gužvi,dolazili su mi prijatelji iz susjedstva,rođac i tako...a prekjučer sam slavila ređendan s prijateljima iz razreda.Bilo nas je deset i bilo je sve skupa dobro...išli smo vani,prvo na pizzu,pa smo kupili smrdljivca i stavili ga u dječji park...ajme kako je smrdilo...jedna mala ga išla bacit u kantu,kad ono eksplodira joj u ruci...a jadna=(...onda u papilonathumbupigrali igre(biljar,stolni tenis i nogomet,box,aute...)onda smo išli na sladoled i ledeni,pa smo ošli na plažu pričat,zajebavat se i igrat bocu istine i izazova...još smo se malo zajebavali po plaži,pa smo krenili kući...

U petak sam se vratila kući iz Zagreba..došla sam avionomnaughty...bilo je zakon,ali kratko(mislim vožnja avionom...)!!!U Zagrebu je isto bilo super,bila sam 5 dana...mogla sam i duže ostat...al na žalost nisam!!!Ja i Iva smo gledali Pirate s Kariba2,film me baš oduševio...a glumci...majko Johnny Depp i Orlando Bloom...dva superzgodna glumcacerek...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Onda smo Hana,Iva i ja smo gledali neki horor The Dark(tama).Film je ODLIČAN...morate ga pogledat..je strašan,ali super!

Kupila sam jeans starke...baš su zakon,od svijetlog jeansa,zada su rasparane...slikat ću ih pa ću stavit na blog...Eto pozdravljam Ivu i Hanu...(Hana šta ti je s blogom???)

Sad ću se uvatit jedne BOLNE teme...škola...joj!Ja sam uvik jutarnja smjena,pa sam već odradila svoje za danas...Sad se počelo radit po nekom hnosu ili kako se već zove...Sad su mam rekli da se svaki tjedan minja novi rasporedbangoni su ludi!!!A imam stalno neke blok satove...a Bože!!!Malo mi je i falila škola,a sad kad je počela želila bi da odma završi...

Eto to je to,javit ću vam se...!!!
Pozdrav

P.S. Stavit ću za nekoliko dana slike s rođendana...!

- 13:50 - Leave me here... (106) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>