utorak, 22.08.2006.

ŽIVA SAM!!!

Ej ljudi,evo ja sam živa....vratila sam se iz mrtvih...sorryte što vam nisam baš ostavljala komentare i što dugo vremena nama novog posta...malo sam zapustila blog jer su mi prvo bili neki prijatelji iz Osjeka,pa iz Slovenije,a došla mi je i frendica iz Zagreba...pa tako da ne stignem baš na blog!!!Evo kod mene je sve po starom...Iva i ja idemo vani na plažu i tako...ono dobro se zabavljamo,a za nekoliko dana ću ja kod nje iu Zg.,javit ću vam se ja i od tamo,a post ću napisat kad se vratim...ovaj post neće bit baš dug jer mi se na da pisat!!!Evo na žalost/nekima na radost za 2 tjedna počinje škola!
Učenje,mučenje,nema više SLOBODEE!!!Lito je baš super,staviš glavu na pašu i nemaš obaveza!!!Da bar to vječnotrajee!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Evo prekjučer smo krenuli na Brać s 2 broda,ali se spremalo nevrijeme pa smo stali u Drašnice...:::
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ono bilo je OKey...rođak me zagrlio kad smo se išli slikat i sve nas gurnio kako je izgubio ravnotežu,tako da sam oderala ciula leđa:::
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jadna ja,svaki dan mi je nešto...ŁoŁzujo
Eto u Zg-u ću se lipo nakupovat,moram kupit starke,neke maice,hlaće i tako to...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Evo neke slike...
Ja i moja mala rodica...bas je šlatka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Iva...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ma neda mi se stavljat slike...tako da vas pozdravljam...!!!


<< Arhiva >>