subota, 24.06.2006.

-HaLlO

-Ej ljudi...

-Evo za početak i moj brat je otvorio blog.

-Jučer sam bila na rođendanu od Luce i bilo je super!Bilo nas je osam.
Oko 8:30 smo se kupali,baš zakon...nočno kupanje...
Posli smo se išli malo vozit onin autičima,
a onda smo na sv.Petru igrali bocu istine i izazova.
Kući sam došla negdi oko 00 za 20.

-Jeste gledali Hrvatska-Australija...?Mislim...ono...ko nije,nek se ubijebang!
Mislim da su 'klokani' zasluženo pobjedili(mislim...znate već_2:2_)
...ali ipak mi je ža šta ne idemo dalje...

-Čudno...opet ne znam šta da pišem...JOJ!!!!!!!!!!Evo nemam šta,a ionako se sad idem kupat
,pa nemom ni vrimena...evo za nekoliko dana ću van stavit slike s rođendana
...ima ih puuuuno...

-Pozdrav i očekujem puuuuuuno komentara!!!!!!!!!!!!thumbup

-Evo koja slika:::

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

-byyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!

- 14:13 - Leave me here... (20) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>