Only the Good Die Young

ponedjeljak, 03.07.2006.

Ljeto

Evo nam napokon završila prokleta školska godina... Za neke uspješna, za neke malo manje. Sav trud, brige i problemi nestali pa imamo 2ipo mjeseca za zajebanciju. E jebiga, sad se napokon mogu malo izguštat ko čovik sa prijateljima ić na ružione,itd. Za mene osobno je ova školska godina bila katastrofa, okinuo sam tri predmeta i ponavljam godinu. Iako mislim da nisam smio past ali nećemo sad o tome. U razredu sam sa 11 ženskih i nijednim muškim. Ajme katastrofa! Ali nema veze jer sam sam kriv, jer dok su se drugi trudili i učili Ja i Kreso smo se zajebavali... On pao dva predmeta a ja tri...Peh. Njemu je bio popravni prije nekoliko dana ali idijot nije došao na njega. Serem mu se u čarapu! Sve mi se čini da će on samnom.

Ali vratimo se mi na ovu pozitivnu stranu priče... Jučer je Kreso došao u Bol, na praksu pa ćemo sad moć svaki dan pit i zajebavat se... Hehe. Prije mjesec dana smo sagradili šator na Poljani, uzeli trosjede sa smeća i stavili u šator... Odličan je, stane u njega petnaestak ljudi. Sad skoro pa svaku večer smo tamo pa se zajebavamo i pijemo. Čak smo i upoznali dvije cure Varaždinke koje su baš Coooool. Jedna od njih, Tena nam je pravila irokeze i baš mi je super stala. Ali su se nažalost cure trebale vratit u Varaždin. Također je bio Bokotov rođendan koji smo proslavili ali nam je upao gospodin drot (rekao bi mu Đuro), pa smo trebali smanjit muziku.... Al nema veze evo mi još preostaje 2 mjeseca ljeta pa ćemo imat vremena za ružione... I još bi se trebao negdi zaposlit jer me stari prca da neću radit kod njega... Serem mu se na facu... Aj Pozdrav!!!

Image Hosted by Bol-Brac.Com - Hosting Slika
Ja sa Irokezom... baš mi je super

Image Hosted by Bol-Brac.Com - Hosting Slika
Roky Boy and Ivana

Image Hosted by Bol-Brac.Com - Hosting Slika
Tena frizerka, Juri Satan i moja malenkost

Image Hosted by Bol-Brac.Com - Hosting Slika
Đuro Anarhist i njegova irokeza

Image Hosted by Bol-Brac.Com - Hosting Slika
Mi... Na plaži
- 03:58 - Komentari (62) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>