SLOMIMO BLOKADU KREATIVNOSTI

četvrtak, 15.02.2007.

emo vs. hc

Za mog čovika, a samo je jedan čoik.Rafo!



Asocijativna usporedba EMOsa i normalnog čovjeka (po mom mišljenju):
Sve što EMOsu treba za život:
1.Ubiti se
Image Hosted by ImageShack.us
2.Bit crvena ovca
Image Hosted by ImageShack.us
3.Znanost o rezanju
Image Hosted by ImageShack.us
4.Redovito prati ruke
Image Hosted by ImageShack.us
5.Biti peder
Image Hosted by ImageShack.us

Sve što normalnom čoviku koreru ili pankeru treba za život:
1.Hard core
Image Hosted by ImageShack.us
2.Svirati hard core
Image Hosted by ImageShack.us
3.PitLokat
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
4.Zadarski pank
Image Hosted by ImageShack.us
5.PušitDimit
Image Hosted by ImageShack.us

I na kraju za mog Rafu,a i 2,2 isto,a i Duduka i Sjauša:



Toliko od mene za sada,do slušanja.


15.02.2007. u 15:10 • 104 Komentara-šutni ga!Na papir#

<< Arhiva >>



< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Nikad se neću odreć panka!!!!!!!!!njami
I hc-a!!!!!!!!!njami
I mržnje prema Amerikancima!!!!!!!headbang
I sarme!!!!!!njami
ajte,idite u mirulud

Free Web Counter

hit Counter






Linkovi

njaminjaminjaminjaminjaminjaminjami:
BENADOVI KOJE SLUŠAN:
CRASSO DE ODIOpartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty:party
RISING DREAM
EVIL NEVER DIES
FNC DIVERZANT
BRANKO? (zd)party
PASI
KUD IDIJOTI
FRONTALNI UDAR
TITO'S BOjS
SYSTEM OF A DOWN
SOULFLY
ILL NINO
PAPA ROACH
PAYABLE ON DEATH (POD)
SICK OF IT ALL
STATIC-X
DEFTONES
KORN
SEPULTURA

RAZNORAZNE STRANICE:
OVDJE MORATE KLIKNITI!!!a>
Naša Jackass Team Zadar stranica


BLOGOVI KOJE ČITAN:
GNJALI
PAŠKO!
DRUNK TERROR CREW
PACOVKA
RETFALA JACKASS
MOJ PRVI BLOG
ANDY
V@LLE
DEAA!
BRUTAL PERVERSION
DOWNLUKE
ŠIŠKET'NE BLOG
CARMEN
SOTA
TIJAAA
MUNJENA
ŠOU GBLO!
SARAA
MALA NADMOČNA
INA
LEA THE CRALJICA
KRIS
LOST IN BLOOD
IGOR MLADEN GIRL
NIGHTMARE AVENUE
OSTALI BENADOVI BEZ LINKA:
PANACEJA (ri)smokin
GRAĐANSKI NEPOSLUH (ri)lud
VERBALNI DELIKT (kc)blabla
ANTITODOR (pu)rolleyes
ALERGIJA (zd)njami
ĐUMBUS (zd)party
VERBAL ABUSE (zd)party
TEHNIČKA GREŠKA (zd)party
AK-47 (ns)zijev
FAKOFBOLAN (istra)party
KONTRADIKTORNA PREDISPOZICIJA (os)yes
K.O.O. (vž)thumbup
K.B.O.nut
LOŠ PRIMJERburninmad
DOLIBASIJA smijeh
MOTUSblabla
PEKINŠKA PATKAhrvatska
TOY DOLLS (uk)njami
SUICIDAL TENDENCESrofl
GODSMACKwink
CHIMAIRAnamcor


O JA:Zovem se:Antonio
A ekipa me zove me:nikako,sam dođem
Imam:16 godina
Idem:u Tehničku školu Zadar:visokogradnja i projektiranje
Rođeno:5.5.1990.
Visok/težak/boja kose:180cm/66kg/poludugasmeđa
Ja imam male plijatelje:Davoja,TovaJa,Sajauca,Žuzaka i puuuno njih...
I plijateljice:Anteicu,Marijanicu,Kriticu,Pedeja,Vaju i Majtu,Andreju i puuuno njih...
I moje velike prijatelje:Goića,Zelu,Tomu,Stipu,Lea braa koraša,Filu,Karla,Mamića,Nana i tako to...
Nemam:...''jaja mu se njisu...'' trala la...
Nemam isto:uma
Jackass fan:veeliki,osnivatelj jackass Zadar teama skupa s Davorom
Zivim:U WC-u
Jedem:Odojke i Snjeguljica sladolede
Glazbena vjeroispovijest:Punker/koraš
Izlazim:u Kantuna i u Jebene
Jesam:...hendikepirana retardusina
Volim:Biti ono što jesam,meditirati,ići pit...puuno pit...u grad pit...u kantuna pit..i jebene...i volim fornetije s okusom vanilije,i volim slušati CRASSO DE ODIO
Ne volim:Baptiste
Ljubavno stanje:ludo zaljubljen
Moj moto:#1svako biće ima u sebi jednu retardusinu
#2Nevjerojatno je kako inbecilna priroda ne može savladati još inbecilnijeg čovika
Moj autoritativni idol:Carla del ponte:ruzan ali muzevan
Psihicko stanje:Bolesnik se zali na povecu
glavobolju i idiotizam
Zelim:vam ugodne blagdane
Ne zelim:da prasci padaju s neba
Sto jos?:neznam,pitajte me na:
tonyhimselfpunk@yahoo.com

PITANJE ZA MILIJUN KUNA:


KO PITA GLUP JE:

LIRIKE:




new Lyrics


LIRIKE:

CRASSO DE ODIO

Blokada razuma-Zarobljenik si monotonije svoga truloga
života
Uzaludno cekaš glas koji dignut ce te
iz ovog sna
Kreativnost tone u tamnu dubinu
nevažnih stvari
Padaš pod utjecaj medijske hipnoze
Pokušaj,odupri se prava snaga leži u
tebi

Osjecaš li snagu i bijes koji teku kroz
tvoje vene
Ne budi samo dio mase koja radi samo ono
što joj kažu
Zar ne vidiš da si puno bolji
Nego što te budale cine
Ref:
Hej!Zar ne vidiš istinu
Put za pravu slobodu
Hej!Zar ne vidiš istinu
Milijuni pijuna s povezom na ocima

Hej!Zar ne vidiš istinu
Put za pravu slobodu
Hej!Zar ne vidiš istinu
Slomimo blokadu kreativnosti

Generacija mržnje i rata-
Kratki sadržaj novog vijeka
Pet minuta vijesti s ekrana
Rat je novi svemirski trend
Zbog nafte umiru,zbog nafte ginu

Krvava nafta,nuklearno oružje
Sve se stalno vrti u krug
Ja želim živjeti,ne želim razmišljati
Ref:
Generacija mržnje i rata
Amerika kuca na vrata

To što nudimo je demokracija
Još jedna nova zaražena nacija
Tu je država,a gdje su djeca
Njihov život nitko vratit neCe

Godine rata su iza nas
Ne izvlaci poruku,samo širi mržnju
Godine prolaze ali netrpeljivost ostaje
Raste nova vojska balkanskih ratova

Eksploatacija naivnih-
Gomila lažnih reklama da nas slijepo vode
U konzumerstvo brze hrane i još brže smrti
Propagandnom kupnjom nesvejsno podržavaš
Nastavljanje još jednog lanca stvorenog na tuđoj
muci
Ref:Ne želim biti dio vas
Koji slijepo vjeruju,slijepo kupuju
I postaju dio izrabljivačkog sistema

Velik posao i dalje raste
Radnici i dalje pate
Postali su samo stroj bez mozga i budućnosti

Svakog dana raste profit za kojeg ne postoje granice
Masovne produkcije kemijskih institucija
Još smo sponzori ovakvih sranja,eksploatacije i
zagađenja
Zarađen je krvav novac,ali dobra promidžba briše sve

Eksploatacija od strane pohlepnih ljudi
Stvorenih da propagandom vode svijet
U okove novog doba
Označeni brojem na dnu sistema

Ne!!!ja ne želim biti
Još jedan nosioc ljudskoga bar koda
Zaustavi!Poslije bit ce kasno
Zauzmi sve za bojkot bogatih kompanija

ĐUMBUS

Glasovi Ulice
Dani prolaze jedan za drugim
Sjedeci na zidovima ulice,pitajuci sami
sebe kamo sve ovo vodi...
Biznismeni,roditelji,djevojke i bogovi oprostite
sto nisam bio ono sto ste trazili od mene
Daleko nas je put kilometrima uz najduzu cestu
iako ipak ostajemo ispod ulicne rasvjete
I ostajemo tu gdje jesmo i ne trazimo previse
sanjamo i nadamo se da nas godine promjeniti nece....
Da li si s nama ili trazis nesto vise
ulizivanje bogatima ti ionako dobro ide
Hvala ti za sve mi ne idemo dalje zovu nas
glasovi s ulice....
Veceras ce se slusati zvuk cizama s asvalta
nek se glas pobjede cuje iza predgrada
Veceras ce se slusati zvuk cizama s asvalta
cuti ce se glasovi s nasih ulica....


PANACEEJA

Neiskrenost-Ono što misliš:kontradikcija!
Onome što pricaš:kontradikcija!
Onome što radiš.kontradikcija!
Tvoj život je laž!
Divergencija između nas
Dvolicnost stvara kraj.

Obitelj bez smješka-
Aveti prošlosti razaraju mozak
Kad strah i bijes postaju opsesija
Stalno sanjaš o osveti
Vracaš se pretrpljenom nasilju
Moc nad drugima za srdite je hrana
Zato se ne želimo odreci srdžbe
Teško se lišiti diktatorske uloge
Želimo kontrolu a postižemo je:
Bijesom!Vrijeđanjem!
Vikom!Prijetnjama!
Obitelj bez smješka
Bolje da slušaš nega da prijetiš
Mržnja uništava!

Zlo u meni-Povjerenje je izdaja,ljubav je mržnja
Ne želim više davati srce na kušnju drugima
Na mome putu više nitko ne stoji
Nastavljam prema kraju trčim prema smrti.

Za svakog od nas-
Kod nas se događa ''izljev mozgova''
Cijeli svijet zna da smo pametna nacija
Na veliko uvoze naše odlikaše
Mozgovi cure na sve strane
Tantalove muke ta svakog od nas
S puno potencijala ravno u propast!
Nikad nam nece koristiti
Svi silni hrvatski mozgovi
Buržoazija oduvijek vodi rijec
Preživljavanje ''malih'' je umjetnost.

Jedi govna-
Umor koji osjecam nagovješćuje moj kraj
Ne mogu više podnijeti krvavi put u raj
Za mene osjecaji govore
Vaša mi logika ništa ne znaci
Ovo samoubojstvo traje godinama
Ne želim gledati vlastitu smrt.
Eat shit I quit!
Vec dugo vremena želim ti ovo reci
Ovo je od srca najiskrenije i najpoštenije
Eat shit I quit!

PASI


Iz kuta kruga-
Evo nas opet u zacaranom krugu
država u stecaju,narod u dugu
umorno,sneno zatvara vjeđe
poštenje se viđa sve rijeđe i rijeđe
Price o ugroženosti
svaki vladar prica pricu narodu
jer strah je mocan saveznik
kada želiš biti pravednik
a sredstva informiranja
pušu u rog manipuliranja
gube se tocke referencije
a vladaju sive eminencije
funkcije nove,za figure iste
džepove pune,a privredu ciste
sve po obrazcu,iz kolijevke slobode
no fetusi ne rastu bez plodne vode
koliko još oslobođenja
koliko moralnih preobracenja,
koliko mesija,recesija do novog kraha
novoga Kwisatza Haderacha

Eterle-
Moj prijetelj Eterle
talentirani mladic je,
Ali mu tamna strana
malo bolje miriše.
Oduvjek sa tendencijom
ka ponašanju nervoznom
Zbog najmanje gluposti
dobije živcani slom
AAAAAAAAAAAAAUUUURGHH!!!!
Svaki put,kada se nađemo
Vjecito izgleda umorno
Kroz njegovu masku blagostanja
Vidim lice potišteno
Ali nije kasno
Život sprema još iznenađenja
Pitanje je samo,
koliko si radoznao
Mnogi su bili na dnu
pa su se vratili
Treba znati
samom sebi poraz priznati
Eterle probudi se
Buducnost tvoja ceka te
Život je prekratak
Da bi gubio vrijeme na kljucanje
Proživi vijek svoj ti
Sretan umjesto morbidno sjetan
Tražeci dežurne
Krivce koji ti paraju živce

Oda-
Razorcaranjima kraja nikada
zar vlastite krvnike
dovesti na prijestolje
i da li je uopce moguce
tako patiti od amnezije
jer i budale uce na
svojim greškama
dok idioti uopce ne
slijepi za posljedice
o da,o da... ovo je banana država
o da,o da... recidivima opsjednuta
u nemilosti loših odabira
to je paradoks simpatije
zar tamnicare vlastite
imati k'o subjekt idolatrije
i da li je naš strah od valova
višestoljetna tradicija
anakronija
što se ponavlja
u pravilnim vremenskim
intervalima
o da,o da... ponovo kvislinška država
o da,o da... u željeznim šakama
ultradesnicaskog divljanja
o da,o da... zemlja moralnog sivila
gdje je jedina nepoznanica
zašto ne zna biti slobodna

BRANKO?

MAMA TI JE TATA

poznava san jednog mulca
u sedamnaestoj se ubija
jer je ima dva oca
da s njima više nemože ja skužija

peder mu je bija tata
i onaj drugi isto
jedan drugog za guzu vata
nešto im u glavi nije cisto

uvik kad bi pita "tata jel mogu ici vani"
odgovor bi bija "pitaj tatu onog drugog davi"
ja nemam dvije mame
imam samo dva tate
to bi uvik govorija
cim bi malo popija

e moj prijatelju dragi
što ubija si se lani
nije mi jasna stvar jedna
jel ti jedan tata mislija da je žena



BAGER

kopa kopa kopa kopa
iskopa je jamu dugu pet stopa
onda san slucajno ja u nju upa
i moj bager smenom skupa

kupio sam bager da budem faca glavna
vozim se sa njime baš svakoga dana
u mom bageru volim ja naganjati bakice
volim ih gledati kako biže sa stanice
kad im umisto busa dodem ja
s mojim bagerom što ime sam mu da -ilija

volin gledati dicu kako s igrališta biže
kad vide da moj mocni bager stiže
volim gledati ljude kako se meni klanjaju
od straha da pod moje gusjenice ne popadaju
u mom bageru sam svoj životni smisao našao
u njemu sam i svoju prvu ženu -prašio

ko je gazda na cestama
to se valjda zna
kad ja dodem sa bagerom
to sam onda ja

moj bager je crvene boje
zatamljena stakla
kad ga vozim svi mi vicu
eno ludaka



LIKVIDO
(obrada Liquido "narcotic")

da prestane bože daj
ovom ne nazire se kraj
uvatilo me ko bisni ris

punjene papricine
su me protirale
il one il ona kola fis
ovo stvarno gadno je
svaki put sve ride je
davi me ovaj miris

desert dobar skroz
sad mi je prisija

još nije kraj
curi mi još
smedi likvido

opet pakšu boli me
a cokolada za kuvanje
poija san barem dvajst

oh sad oce opet van
a ja nemogu izdržati niti
do zahoda

u drobu kruli sve gore
i utrnile su mi noge
a školjka je cila braon

desert...
još nije kraj...

eno sad pije
narkotik za smirenje Meri Džejn

en'te živote
ala se usere kad san prdnija sve izašlo je

eno sad pije
narkotik za smirenje Meri Džejn

en'te živote
Majkl Kejn

još nije kraj...


STATIC-X

"The Only"

I'm winning, you're losing
I'm falling, your agony
Lower than Lower before
Your forgotten memory

My heaven, your hell
I'm killing, you're fantasy
More and more, you follow
Your divorced reality

You're trying to take me
You're trying to make me
This is the only
Give me the only thing
I'm tired of trying
I'm tired of lying
The only thing I understand is what I feel.

Identity, fantasy
Heresy, Killing me
Lower and lower,before
This thing to feed

Hypocrite, Lunatic
Fanatic, heretic
More and more you follow
Your divorced reality

You're trying to take me
You're trying to make me
This is the only
Give me the only thing
I'm tired of trying
I'm tired of lying
The only thing I understand is what I feel.

Hypocrite, lunatic, fantatic, heretic

You're trying to take me
You're trying to make me
This is the only
Give me the only thing
I'm tired of trying
I'm tired of lying
The only thing I understand is what I feel.


"I'm With Stupid"

great pains
i've gone to gang slang
i've gone to lame brain
looking for gold i
i have become someone else
outside stepping to inside
stepping to my side
stepping i wade through shit

he's a loser
he's a loser, she said

i am mine, i am mine
i am mine, i am mine
i am mine, i
i can't become someone else

he's a loser
he's a loser, she said
he's a loser
he's a loser, she said

"Push It"

corrosive
tainted by my sin
i'm spilling blood
and i can hardly contain it
corrosive
hallowing the hand
stiffened i eat away
eat
eat into the surface

yeah you push it

explosive
more violent more violent
all consuming throbbing
strait to the circle
explosive
move on reaction
i slow it down i slow it
down, down, down, down

yeah, you push it

i see it. i need it
i see it. i need it

my mind is corrosive
i trip on corrosive
i freak
see through me
my eyes are explosive
i feed on it
black out
crucify me

yeah, you push it

SYSTEM OF A DOWN

"I-E-A-I-A-I-O"

Peter's pecker picked another
Pickle bearing pussy pepper,
Peter's pecker picked another
Pickle bearing pussy pepper, Why?

Meeting John at Dale's Jr.
Winked an eye point and point a finger,
Meeting John at Dale's Jr.
Winked an eye point and point a finger, Why?

A former cop, undercover,
Just got shot, now recovered,
A former cop, undercover,
Just got shot, now recovered, Why?

Fighting crime, with a partner,
Lois Lane, Jimmy Carter,
Fighting crime, with a partner,
Lois Lane, Jimmy Carter, (siren)

AA EE EH AA EH AA OH,
AA EE EH AA EH AA OH, Why,
As we light up the sky.

Peter's pecker picked another
Pickle bearing pussy pepper,
Peter's pecker picked another
Pickle bearing pussy pepper, Why?

Meeting John at Dale's Jr.
Winked an eye point and point a finger,
Meeting John at Dale's Jr.
Winked an eye point and point a finger, Why?

A former cop, undercover,
Just got shot, now recovered,
A former cop, undercover,
Just got shot, now recovered, Why?

Fighting crime, with a partner,
Lois Lane, Jimmy Carter,
Fighting crime, with a partner,
Lois Lane, Jimmy Carter, (siren)

AA EE EH AA EH AA OH,
AA EE EH AA EH AA OH, Why,
As we light up the sky,
AA EE EH AA EH AA OH,
AA EE EH AA EH AA OH, Why,
As we light up the sky.

Mine desilusions acquainted,
Bubbles erotica,
Plutonium wedding rings,
Icicles stretching,
Bicycles, shoestrings,
One flag, flaggy but one,
Painting the paintings of the alive.

AA EE EH AA EH AA OH,
AA EE EH AA EH AA OH, Why,
As we light up the sky,
AA EE EH AA EH AA OH,
AA EE EH AA EH AA OH, Why,
As we light up the sky.

"Old School Hollywood"

Old school.... Hollywood,
Baseball.

Old school Hollywood,
BASEBALL!

Tony Danza cuts in line,
Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Standing in the sun I'm wasting my time,
Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Old school Hollywood baseball,
Jack Gelardi is ten feet tall,
Old school Hollywood baseball,
Me and Frankie Avalon.

Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Hey man don't you touch my belt,
Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Standing in the sun I'm about to melt,
Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Old school Hollywood baseball,
Jack Gelardi is ten feet tall,
Old school Hollywood baseball,
Me and Frankie Avalon.

Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Old school Hollywood baseball.
Old school Hollywood baseball.
Old school Hollywood baseball.
Old school Hollywood baseball.
Old school Hollywood baseball.
Old school Hollywood baseball.

Old school Hollywood baseball,
Jack Gelardi is ten feet tall,
Old school Hollywood baseball,
Me and Frankie Avalon!

Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

Old school Hollywood,
Washed up Hollywood.

"Mind"

Look at each other, Look at each other,
Look at each other, Look at each other.

Go away, Go away, Go away, Go away.......

Mutually, mentally molested children of a Mother,
Mutually, mentally molested children of Sin,
The ever so popular beating that took you under,
The ever so popular beating that broke your skin.

Free thinkers are dangerous,
Blame, Hate, For Fate's Seed.

Go away, Go away, Go away, Go away.......

Need the one you love and love the ones you need,
Need the one you love and love the ones you bleed,
Lives rearranged and lives in my range can you breath
Lives rearranged and lives in my range can you see.

Free thinkers are dangerous,
Blame, Hate, For Fate's, Seed.

Why, Why, Why, Why,
Gonna let you mother fuckers die,
Gonna let you mother fuckers die,
Gonna let you mother fuckers die, Why........

Look at each other, Look at each other..

"B.Y.O.B."

WHY DO THEY ALWAYS SEND THE POOR!
Barbarisms by Barbaras
With pointed heels.
Victorious, victorious, kneel.
For brand new spankin' deals.
Marching forward hypocritic
And hypnotic computers.
You depend on our protection,

Yet you feed us lies from the table cloth.
La la la la la la la la la,
Everybody’s going to the party have a real good time.
Dancing in the desert blowing up the sunshine.

Kneeling roses disappearing,
Into Moses’ dry mouth,
Breaking into Fort Knox,
Stealing our intentions,
Hangars sitting dripped in oil,
Crying FREEDOM!

Handed to obsoletion,
Still you feed us lies from the table cloth.
La la la la la la la la la,
Everybody’s going to the party have a real good time.
Dancing in the desert blowing up the sunshine.
Everybody’s going to the party have a real good time.
Dancing in the desert blowing up the sunshine.

Blast off, its Party time,
And we don't live in a fascist nation,
Blast off , its party time,
And where the fuck are you?
….. Yeah
Where the fuck are you?
Where the fuck are you?

Why don’t presidents fight the war?
Why do they always send the poor?
Why don’t presidents fight the war?
Why do they always send the poor? [X4]

Kneeling roses disappearing,
Into Moses’ dry mouth,
Breaking into Fort Knox,
Stealing our intentions,
Hangars sitting dripped in oil,
Crying FREEDOM!

Handed to obsoletion,
Still you feed us lies from the tablecloth.
La la la la la la la la la,
Everybody’s going to the party have a real good time.
Dancing in the desert blowing up the sunshine.
Everybody’s going to the party have a real good time.
Dancing in the desert blowing up the sunshine.

Where the fuck are you!
Where the fuck are you!

Why don’t presidents fight the war?
Why do they always send the poor?
Why don’t presidents fight the war?
Why do they always send the poor? [X3]
Why, do, they always send the poor [X3]
They only send the poor [x2]