< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš


Bruce Springsteen - Radio nowhere (zakon pjesma)


Radio Nowhere Lyrics

ovak, zovu me Flegmić il Luxxx. Iam otprilike 16 ljeta...21.9. sam rođen(da znate kad mi trebate rođendan čestitat..xD.možda imam deklu, a možda nemam...heh..to bi bilo to...
music is my life:
Sum 41
The Killers
Rolling stones
Everybody else
Yellowcard
Papa Roach
Paramore
Blink 182
Saliva
Adema
Nirvana
Leteći odred
Bajaga
4 asa
Azra
Six Pack
2pac...r.i.p.
Connect
Tram 11
Foo Fighters
The Cranberries
Hoobastank
Guano Apes

Gentleman - Runaway

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Uradi danas što mora biti učinjeno. Sutra možda neće doći. - H.F. Banks

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nauči kazati "ne". Ne dozvoli da ti usta preopterete leđa.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ne diraj tuđu ranu, ako ju ne liječiš vjerom srca. - D. Tadić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na kraju nećemo pamtiti riječ naših neprijatelja, nego šutnju naših prijatelja. - M.L. King

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..the rest is silence...

Linkovi

Peroparty
Patrishanut
Ananjami
Tihanazujo
Meloeek
Marinablabla
Lucerofl
Petrichkafino
Emachlud
Oggzbelj

free web counter







Number of online users in last 3 minutes


Three Days Grace - Wake up...
thumbup
mail- reggaeluka@gmail.com
icq- 394-665-472



Get your own Chat Box! Go Large!


92% of teens have moved on turbo folk. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your blog.


Jack Johnson - Better Together

ponedjeljak, 03.03.2008.

...it ain't easy, being me...

pozdrav, ljudi, životinje i svi vi koji čitate moj blog...
evo, smiril sam se od zadnjeg posta...bio sam samo malo nervozan...ali takvo je vrijeme..
evo već par dana slušam stalno 2paca nakon dugo vremena...potiče me na razmišljanja...o životu...prijateljstvu...i svemu...ali ne želim o tome filozofirati...
počeo sam se učiti malo više...ali samo malo više...
evo vam malo podataka o 2pacu ak ne znate ko je on...
nije on loš...

Tupac Amaru Shakur (Brooklyn, New York, 16. lipnja 1971. – 13. rujna, 1996.) ili samo 2Pac. Američki rap umjetnik, glumac i aktivist i pjesnik.

Rođen je pod pravim imenom Lesane Parish Crooks. Malo je poznato da je prije nego što se rodio bio u zatvoru. Njegova majka Afeni Shakur, pripadnica "Crnih Pantera", uhićena je s ostalim članovima zbog planiranja napada na jednu policijsku postaju. Njegov prvi album "2pacalypse" snimljen je 1991. godine i tada počinje njegov vrtoglavi rast popularnosti. Za svoga kratkog života Tupac je snimio i nekoliko filmova, među kojim je najpoznatiji "Juice" iz 1992. godine. Preminuo je 13. 9. 1996. u bolnici u Los Angelesu,nakon što je tjedan dana prije na njega izvršen atentat. Ni danas nisu poznati počinitelji atentata, ali sumnja se na repera Notoriusa B.I.G s kojim je Tupac Shakur bio u svađi. Na kraju još samo mogu dodati da je 2Pac najveći reper svih vremena i da se sasvim zasluženo preselio u legendu.

Tupac je napisao 11 poema, to su:

I Cry
Fallen Star
And 2Morrow
When Ure Hero Falls
Liberty Needs Glasses
Ambition Over Adversity
In The Depths of Solitude
In the Event of My Demise
The Rose that Grew from Concrete
Can You See the Pride in the Panther

Njegovi citati:
"Znam da je svima ponekad teško, ali bitno je da zapamtite jednu stvar- poslije mraka uvijek sviće. Tako da koliko god bilo teško, isprsi se, glavu gore... i izdrži!"

"Majka mi je uvijek govorila: ¨Ako već ne možeš naći nešto vrijedno življenja, onda bolje nađi nešto za što vrijedi umrijeti!"

"Ja vjerujem da sam uvijek postupao ispravno, tako da znam da ću završiti u raju. Ipak samo mi Bog može suditi."

"Ako vidiš da ljudi umiru zbog toga što govoriš, bez obzira na to što osobno ti nisi taj koji ih je ubio jednako si kriv, jer ih nisi spasio."

Keep ya head up

poslušajte...dobra stvar...ko i sve ostale njegove pjesme...

ajd to bi bilo sve od mene za ovaj put...
ajde pozdrav onda...



| Komentari (32) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.