Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari oš/neš...jebe mi se
design by Bahata =)

OPIS BLOGA

Na ovom blogu ćetenaći razna sranja iz mog života...a ako vam senesviđa slobodno odjebite....šala,osim ovog da odjebete....ovdje imate svakakvih sranja i gluposti.....ali većinom su tu postovi pisani iz dosade i spotovi s desne strane odmojih naj grupa.......pozzzz......

OVDJE SU VAM RAZNE SLIĆICE:

ova slićicami se posebno sviđa,neznam zašto......ima ono svoje nešto....
Click here to get avatars like this!

ova mi se slika isto svđa ali nju sam stavio s razlogom....stavio sam je jer su mi govorili dasam emo kid.....pa sad me barem imaju razloga zvat emo kid....(ja to nisam to samo specoši mogu reć)....
Click here to get avatars like this!

Ovo je namjenjeno osobi koja mi je slomila srce....znam da svi mislite na vanju ali nije ona(nije ni anja)....
Click here to get avatars like this!

i ova slika joj je namjenjena.....nadam se da će joj biti sa srećom u životu...
Click here to get avatars like this!

ova slika je za one specoše koji ne razumiju.......al baš mi je fora ova slika,meni su sve slike fora....
Click here to get avatars like this!

ova slika je tu jer ima veze smojom bivšom naj grupom.....
Click here to get avatars like this!

BLOGOVI MOJIH PRIJATELJA

Click here to get avatars like this!

luka-mali luka sa dugom kosom
fegi-fora tip
lucy-super curka
ana-maria-ok je,zakon cura
bea-novi blog od bee
kikica-fora je,već me 8 god. trpi
Norkica-super je al neznam kak izgleda
mare-znamo se preko antonije
ferenčevićka-luda (pozitivno)
drpa-luda,voli rock i punk
KIM-ludo djete,i to jako
Tatjana-ok je
DEA-rođena kad i ja
Ana-moj drugi šeksi rođak
Mare-moj super šeksi rođak
Risha Pisha-zakon mala
Paljarka-super je...
LEA-ah meni superfrendica
poison-cool
vjeko-ah šta da kežem
MATA-predragović
chiqita-supermi je
jumin blog-mrzovoljna tea...šala
bein blog-beica mala
kreštava vanja-super osoba
blog od MIE-zakonnnnn
betin blog-uuu luđakinja
Dora-matal dora
ninatvoje slike...mala nina
koza -kozjak mali

Get free graphics at BlingyBlob.com!




Click here to get avatars like this!

NEŠTO O MENI:
Zovem se:Ivan
Prezivam se:neznam kak
Rođen sam:30.12.1992
u Virovitic
u bolnici


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws




Click here to get avatars like this!

VOLIM:
Punk,Rock;Metal grupe
crnu i tamne boje
čitat horor i znan.-fantast. knjige
gledat horore
izlazit u time


Click here to get avatars like this!

NEVOLIM:
cajke,pop i ostala sranja
ufurane,dvolične i glupe ljude
učit i pisat test
neke ljude
pisat previše


Click here to get avatars like this!

TOLERIRAM:
prirodno glupe ljude (pa kriva je
majka priroda :D)
defekte
osobe koje misle da su jadne


Click here to get avatars like this!

MENI SUPER LJUDI:
Piškorecka-super cura
Vjekoslav-lud do bloa
Mario-uvjek spreman na šalu
Vanja-zakon cura
Dorotea-otkačena
Luka-nenormalan haha
Dora i Nina-neznam ih dugo ali
ok cure (sredili smo stvari između
nas)
Nikola-mala roberta
Nives-luda u pm
Drpa-uh o njoj ni nemoram govorit (super)
Cukerice-otkačene i lude
Moj rođak-super jebang
Mokovićka-super cura,matalka
Iva piva,Blaža-super
Emerik-zakon,neki roker ak se nevaram
Leo-budalasmokin


Click here to get avatars like this!

SLUŠAM:
Evanescence
Led Zeppelin
Nightwish
Nirvana
Guns N Roses
SOAD
My Chemical Romance
Panic!At the Disco
Green Day
Metalica
Linkin Park.....

živa istina....
Click here to get avatars like this!

ova slika je baš fora.....na foru smrti
Click here to get avatars like this!

ova slika je najbolja od svih....
Click here to get avatars like this!

EVO VAM JOŠ PUNO SLIČICA:
Click here to get avatars like this!

ova slika je baš fora.....na foru smrti
Click here to get avatars like this!

ova slika je najbolja od svih....
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

ovo tu vam je prava pravcata istina.....jer ja sam dosadan dok pričam pa me svi ušutkavaju....
Click here to get avatars like this!








PJESME MOJIH NAJ GRUPA

EVANESCENCE

HELLO


LITHIUM


EVERYBODY S FOOL


GOING UNDER


CALL ME WHEN YOURE SOBER


BRING ME TO LIFE






PANIC! AT THE DISCO

I WRITE SINS NOT TRAGEDIES


THIS IS HALLOWEEN


THE ONLY DIFFERENCE.......


BUT ITS BETTER IF YOU DO





GREEN DAY

BOULEVAR OF BROKEN DREAMS


HOLIDAY


MINORITY


JESUS OF SUBURBIA


WHEN I COME AROUND


WARNING

GUNS N ROSES

NOVEMBER RAIN


DONT CRY


SWEET CHILD O MINE


WELCOM TO THE JUNGLE


PARADISE CITY


PATIENCE


YOU COULD BE MINE








MY CHEMICAL ROMANCE

FAMOUS LSAT WORDS


TEENAGERS


I DONT LOVE YOU


DEAD


CANCER


HONEY


IM NOT OKAY


THE BLACK PARADE


subota, 23.06.2007.

OBIČNA GLUPOST


Send a Dozen Roses at Blinkyou.com

|smrt je tek početak 263| your crazy| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.