ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga (LUDILO)

šta buljiš..šala mala usput
MySpace

MySpace



RockYou FunNote - Get Your Own

koliko još treba do mog ročkasamouthwashparty

Get your own countdown at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
myspace layout

myspace layout


Friendster

Friendster


Friendster images

Friendster images


image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog


blog layouts

blog layouts


Created by Crazyprofile.com

petak, 09.03.2007.

Njegov broj?

sad prije nekoliko minuta me nazvala ZaRa....i pitala HOČEŠ LI NJEGOV BROJ!!!!ja:ŠTO!MOLIM??Otkud ti to!!!ona:Nemoj mi muljati!!rolleyesNisam znala što da kažem.i dala mi ga počinje s 0996.....i tako dalje............puknucunisam znala što ču s tim brojem..ja ga ipak danas neču nazvati ili poslati smseekmožda sutra ili prekosutra ili za deset godinaheadbangmoram skupiti hrabrosti..ali nema šance da ga danas nazovem..uopče ga ne poznajem...nazvala sam ZaRu da sve to zaboravi.ona:MoLiM?!!?rekla je da če me upoznati s njim pošto je on best frend od njezinog dečka..ja:AlI!! ona:NeMa Ali!!!sutra ujutro se lijepo obuci nemoj zaboraviti dolazim po tebe u 7 25...ajde bok!!!Nisam baš bila sigurna..čak sam planirala da glumim da sam bolesna ili nešto sasvim drugozijevjoj!!! zaboravila sam da imam sutra tijelesni.moram iz perilice izvaditi bijelu majcu.neeeeee!!!neko je stavio crvenu čarapu.sad je moja majica za tijelesni crvenamad...NE MOGU VJEROVATI



| Dance with me (27) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.