A child and his lawn mower

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Hebesh opis

Neki dobri ljudi koje znam:
D.L.M.:
Dani
Leo
Maja

Jura
Matta
Lovro
Kety
Megy
Shipka/Shtanga
Ines

znam da sam zaboravio nekog .... ako znate ko je to komentirajte


Evo Nekoliko Dobrih bendova...

Dead Kennedys
Sex Pistols
Ramones
The Exploited
The Adicts
G.B.H
UK Subs
Sham 69
Bussines
Oxymoron
Motus Vita Est
Carl Hunter
Atheist Rap
KUD Idijoti
KBO!
Alergija
Vrisak generacije



10.05.2006., srijeda

Subota...D.L.M. koncert


U subotu je onaj najavljeni D.L.M. koncert u frankopanu u duga resi....to je afterparty.... i počinje oko 9 navečer
O kako će bit dobro......jako dobro.....

Neću više pisat ...gladan sam....ali samo da vam pokažem šta sam radio uglavnom cjeli dan

Image Hosted by ImageShack.us

To ćemo sutra ljepit po gradu...pa ako vidite to negdje na zidu zaljepljeno nemojte još skidat i ljepit us svoje sobe pričekajte još barem dan dva

btw:imam puna autorska prava na ovaj plakat zato što sam ga ja napravio
- 21:36 - Komentari (25) - #

<< Arhiva >>