Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blogovi koje redovito čitam :)):
(Ak sam nekog zaboravila ili krivo napisala,please,recite mi...)

punkboy
Black soul
Jamie96
Barisha
Nirvana_girl_4_ever
Lucille & dorche
Ammaiia
KEKA!!
Zaboravljenaa
Mixy
Kliky
+Hakerica+
Dying Angel
Tamy
...Kissich od Pepy...
~¤KaRoN ¤~
summerland
sindy
crnaaa
pinky
5alama
aneurism
sjebani anđeo
angel of smrt
justine
*brineta
dean vertigo
hollywood-star
storm430

Image Hosted by ImageShack.us

NEKE SLIČICE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Punkići :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Good Charlotte ROCKS!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Green Day-kjut Billie-Joe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Simple Plan-Luđaci!!! :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brandon Lee-The Crow

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jason Becker-Najbolji gitarist svih vremena :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Chad Michael Murry-Hot,hot,HOT...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jesse McCartney-Beautiful face,beautiful soul,beautiful boy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Colin Farrell-Trebam li komentirat?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Benjamin Mckenzie-Hot guy from O.C. show

Oi!Oi!Oi! PunkLives4ever!

27.11.2005., nedjelja

The best day of my life!!!!!

Pa dobro nije baš najbolji u životu,no jedan od boljih...Napokon dobre vijesti!Danas sam bila kod Ivana u bolnici sa starom i sestrom.Naišli smo na njega kad smo ušli u bolnicu,HODAO JE!Bila sam tak heppy kad sam ga vidjela!Izgledo je skroz normalno i zdravo.Može micat desnom rukom,ali nemože pisat.Izgleda da nije onako strašno kak su mislili da je.Cijelo je vrijeme pričao i smijao se.Kako mi je laknulo...Cijeli sam dan (od kad sam se vratila) fakat super volje.Danas sam u bolnici shvatila nešto...Nešto jako čudno...A opet nije tako čudno...Nemate pojma o čemu govorim??Neznam...Možda jednom napišem,no prevelik mi je rizik jer će to moja sekica sigurno pročitat,a ima nekih stvari koje ne želim da zna,a želim ih napisat...Vjerojatno ću promjenit adresu il nešto,uglavnom javim vam ak kaj promjenim.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Osvrt na tjedan:ma nemam blage kaj se događalo jer sam stalno brinula o Ivanu... :)) Evo čeg se sjećam:jedino petka...Posvađala sam se s Anom(ponovo) i Carlom.Mislim šta je previše,previše je!Nešto smo pričale o zemljopisu i Bučici i Ana je spomenula kako se bila izderala na Debogovića da je njemu smješno kako su ljudi ginuli za domovinu i borili se za nju i onda se počela derat na cijeli razred...Ja sam Elli bila rekla u šali da ih nisam ja tjerala u rat,da nisam ja kriva kaj su ljudi ginuli,zakaj se dere na nas.I tak smo nešt pričali i ja sam rekla:Što manje ljudi na ovom svijet,to bolje jer su ljudi ti koji uništavaju Zemlju samim postojanjem.Onda je Ana rekla da sam ja rekla da je bolje da u svijetiu ima što više ratova i da što više ljudi pogine u njima.JA TO NISAM REKLA,SAMO SAM PROMJENILA TEMU!!!!!!!Onda je Carla počela nešto srat...MRZIM KAD MI LJUDI STAVLJAJU RIJEČI U USTA!Mislim i Carle mi je više dosta!Naljuti se na svaku sitnicu.Umjesto da stane na moju stranu ona je protiv mene...Ja nju uvjek branim kad drugi pričaju o njoj kak ih živcira zato što se užasno razbahatila.Uvijek govorim da nije ona stvarno takva,da nije ona kriva,da je dobila više samopouzdanja ili tak nešt...A ona se na mene ljuti za svaku sitnicu koja joj smeta...E da i što se tiče onog da svima praštam evo dokaza:kad sam vidjela Ivana zaboravila sam na one poruke(prošli post),uopće mu nisam zamjerila.Izmeđuostalog u petak smo pisali matematiku,engleski-zadaćnicu i zemljopis.Matematika neznam kak je prošla,vidit ću u ponedjeljak,ni engleski neznam kak je prošo...Ali zemljopis ću dobit 5 ili 4,ali prije 5.Riješila sam test drugi sat,a zemljopis smo imali treći.Kako?E pa u zaostatku smo dvije lekcije.Svi su pisali prošli tjedan osim našeg razreda pa su nam dali sve odgovore iz ispita.Pod tjelesnim smo (neke cure) napisali odgovore.One lošje su napisale tako da dobe tri , da ne bude sumljivo,i predale taj ispit.Ja sam ostavila samo nešto malo.ČAO!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SVE VAS VOLIM I KISAM I ZAHVALJUJEM JOŠ JEDNOM kaj mi dajete potporu (vi ste jedini koji mi ju daju...)!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Obožavam ovakve slike...Ako netko zna di mogu nać takve slične please javite mi!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

P.S.Moja draga Sara je napravila blog pa ju,molim vas,posjetite i iskomentirajte: SARA

- 02:35 - Reci kaj imaš (53) - Bezveze troši boju,vrijeme,struju i novac - #

24.11.2005., četvrtak

Nakon loše vijest došla još gora...

Fakat sam u depri,zbog svega!!Naime Ivan nije imao moždani kak su mislili,nego ima jednu bolest-multipla sklaroza.Neznam dal znate kaj je to,zapravo ni ja nisam sigurna,no velika je mogućnost da će do 40-te završit u kolicima,nepokretan.On to nezna,nebi ni ja smjela znat.Njegaova je mama rekla mojoj,a ona nama (meni i sestri).Dopisivala sam se s njim i kaže da ide na bolje,već smo se dogovorili da ćemo igrat košarku kad se oporavi :).U subotu i nedelju mu idemo u posjet.Neznam,fakat neznam kaj da radim...Kad sam mu poslala poruku brzo me otpilio,ko da se nije htio dopisivat samnom.To mi je teško palo jer se s mojom sestrom dopisuje svaki dan.Tad sam odustala!Neću forsirat prijateljstvo s njim ako se neće družit samnom!Dosta mi je više truđenja oko drugih da mi budu frendovi kad to nema smisla jer očito oni to nežele!Prije dva-tri mjeseca sam se pokušala bolje sprijateljit s Kosanovićem.No ni to nije uspjelo.E pa dosta mi je!Odustajem!!!Odustajem od prijateljstva,od frendova od neznam ni ja čega jer nikad to nisam imala!Neznam jel problem u meni???Na moru su mi rekli da sam super,simpatična,luda i neznam ni ja kaj.Ako je tako onda bi trebala imat hrpu frendova.Neznam...Samo hoću best frenda i frendicu!Mislila sam da bi Ivan to mogo bit,al sam se očito prevarila!Još mi je uvijek stalo do njega,još ga uvjek volim (kao frenda da nebi bilo),ali to ću dalje činit iz daljine,kolko god to mene boljelo...Prepuštam ga sestri,jer on to očito želi.Ja sebi nemogu pomoć,svima dajem ne drugu šansu,nego tisiuću njih.Sve praštam i to me užasno nervira.Tipa Ines:kolko me puta povrijedila?Bilijun,a sve sam joj oprostila,neznam zašto...Samo se nadam da će s Ivanom biti sve ok,da će imati najblaži oblik te bolest (postoje četri oblika).Molim vas drižite mu fige!!!!

HVALA VAM SVIMA NA POTPORI,NEMATE POJMA KOLKO MI JE TO ZNAČILO!!!!!KISAM VAS SVE,FAKAT STE SUPER!!!!!!

- 20:15 - Reci kaj imaš (27) - Bezveze troši boju,vrijeme,struju i novac - #

20.11.2005., nedjelja

Tek kad se dogodi nešto tragično,shvatimo što je važno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usDanas popodne,kad me je mama probudila,rekla je meni i sestri da je Ivan,mogla bi ga nazvati najboljim frendom jer je jedan o rijetkih dečkiju s kojima sam super,dobio moždani udar.Ima samo 17 godina i dobio je moždani udar.Mama je bila u sestrinoj sobi kad je to rekla.Ja sam ostala šokirana.Cijeli dan samo mislim o tome.Iako se činilo ko da sam zaboravila na to,cijeli dan mi je samo on na mislima.Njegovi su bili kod nas taman kad sam ja išla u crkvu.Išla sam gore da mi mama da 10kn i ona je rekla da imam jednu dužnost u crkvi,ja sam rekla da znam.Njegava se mama samo nasmješila.Pomolila sam se za njega više puta,te cijelu misu na kojoj sam bila posvetila njemu.Kad sam došla doma mama mi je rekla da još ništa neznaju,da mu je oduzeta jedna noga ili ruka (nije sigurna),da može normalno pričati,no nakon nekog vremena samo zastane.Kad sam došla dolje počela sam razmišljat:Što ako nikad više ne prohoda?Ako nikad više ne zaigra košarku?Ako neće moći više svirati gitaru i ići na kik-boxing?Jedva bi čekala da on dođe kad su se njegovi najavili,nadala se da će on biti doma kad smo išli kod njih kako bi nam pokazivao košarku,svirao gitaru,savršeno svira.Sjećam se kad smo otišli na koš u poljanicama i igrao je s dečkima tamo.Pobjedili su s puuuuno razlike.Nekak sam ponosna što ga uopče poznajem.Kad god sam ga vidjela,popravio bi mi dan i ništa me tog dana nije smetalo.Kad sam ga tek upoznala jedno sam vrijeme bila zaljubljena u njega,eto dear sister priznajem!On je taj koji me pokušo oraspoložit kad me sestra na krizmi ostavila samu i otišla s krizmanom kumom nać se s ostalima.On je jedini kojem nimalo ne zamjeram kad se šali na moj račun.Sjedeći na stolici i razmišljajući počele su mi teć suze,same od sebe.MOLIM TE IVANE,OZDRAVI!!!!Fakat ga volim kao frenda,mislim da nitko nije svjestan kolko,pa čak ni ja nisam bila do danas.Užasno sam zabrinuta...

IVANE,ŠTO GOD DA JE,DRŠ SE!IMAŠ PUNO PRIJATELJA I OBITELJ KOJI SU UZ TEBE!
THIS IS FOR YOU:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I'LL BE ALWAYS WITH YOU!!

P.S.Ako neznate kaj komentirat ovaj post,molim vas da ostavite komentare na post ispod.

- 21:10 - Reci kaj imaš (21) - Bezveze troši boju,vrijeme,struju i novac - #

19.11.2005., subota

Evo me,napokon!

Sorryte kaj me nije bilo ,nije mi se dalo pisat...Kod mene nema nikaj novo...Sljedeći tjedan u školi nas opet rešetaju,porekleti bili...Svaki profesor misli da moramo samo njihov predmet učit!I kak će sad bit po novom zakonu da se tjedno nesmiju pisat više od dva ispita tak profesori svi govore: ˝ovo nije test,ovo je provjera koja se ne piše cijeli sat˝To im je neka nova fora,sad nema više testova sve su ''provjere''!Matematiku smo pisali zadnjih 15 minuta,pola nas nije stiglo riješit do kraja,ja nisam stigla jedan.Hrvatski,hvala Bogu,nismo pisali,a engleski je bio lagan.Na crkvenom vjeronauku (opet ja o tome...Al kad je tam najzanimljivije jer radimo gluposti) poslo je Ellu i Carlu doma i reko je Carli da nemora više dolazit na vjeronauk.Cijelo je vrijeme neš pričala i ubacivala se,zato ju je poslo doma.To radi svaki sat.Nije rekla staroj za to i rekla je da ju boli briga,da će ona i dalje dolazit.A Ella se zezala samnom i zato je nju poslo doma.Bolesno...!Ja sam čitala Carlin časopis i dodala joj ga,a on nas je skužio i uzeo časopis.Veliki naslov je bio: Sanja priznala sex s Hamdom.On je to pročito na glas i svi smo prasnuli u smijeh.Ja sam rekla da je časopis moj,no nije mi ga htio vratit...Poslije mi je mama rekla da ju je zvao doma da mogu doć po časopis i ja sam rekla Carli da ak hoće,nek ide po njega.No nije otišla.Eto to je sve zanimljivo kaj se dogodilo...Do čitanja :))!

P.S.Razlog zašto se rijetko javljam:Smijem na internet samo petkom,subotom i nedjeljom,ostale dane stara iskljući internet.PUSA!!!!!

P.S.P.S.Sad sam gledala Domino Day...Savršeno je,fakat ludo,divim se tim ljudima!Dva mjeseca slaganja za nekoliko sekundi rušenja,impresivno.I te slike što se izobliče...Zadivljena sam!!!!
KISAM VAS SVE!!!!!!!!!!

- 18:17 - Reci kaj imaš (10) - Bezveze troši boju,vrijeme,struju i novac - #

12.11.2005., subota

Svijet je nepravedan!!!!!!

Sad sam gledala tak dobar film da sam još pod dojmom. :)) Danas smo na tjelesnom igrali košarku punih deset minuta.JEJ!Sara se naljutila zato što moja ekipa (čitaj Ella,Kristina i ja) otima loptu njenoj ekipi (čitaj ona,Ernada i Katarina).Kristina nezna igrat košarku,pomalo retardiran cura...Za Ellu neznam dal zna,valjda zna.A Sarina ekipa,ni za njih neznam.Uglavnom vodili smo 4-3 (ja sam sva četri zabila-moram se pohvalit :)) ) kad je Sara puknula.Počela se derat da mi nesmijemo tako napadat.Ja sam ostala zbunjena.Totalno smo normalno igrali.Šta bi trebala lijepo doć do nje i pitat sa smješkom na licu:˝dodaš mi,MOLIM TE,lopu da vam zabijem koš?˝Onda je rekla da se mi tučemo za loptu i neznam ni ja kaj...To je radila Kristina.ona je udarala rukama i nogama.JOJ KAK LJUDI ZNAJU BIT GLUPI!!!! A onda hrvatski!Žena je prokleto nepoštena!Kosanović je na zadnja tri sata što je ispitivala sve znao (sjedi u prvoj klupi ispred nje pa ona čuje sve kaj ona kaže-jadan) i ona mu danas da 3-4.A ja sam dizala cijelo vrijeme ruku,na prvom satu me prozivala i skoro sve sam znala,a na ostala dva ko da ne postojim!I na kraju mi nije upisala ništa!NITI JEDNU JEBENU ČETVORKU!!!!No odlučila sam da me boli kurac za to,neću se nervirat zbog vještice.Ajd idem naći neki drugi film...PETAK NAVEĆE,A JA DOMA,KOJA SAM JA LUZERICA :))
ČITAMO SE!!!!!

P.S.Stvarno bih htjela vidjeti Hrvoja,ili se bar zaljubit u nekog metalca ili punkića...A PUNKIĆA U ŽIVOTU NISAM VIDJELA U ŽIVO!!! Š M R C !
A tak ih O B o Ž A V A M !!!Pusa svima!!!!!!!

- 00:04 - Reci kaj imaš (35) - Bezveze troši boju,vrijeme,struju i novac - #

06.11.2005., nedjelja

Mrzim jebeni Dubec!!!!

Tu su skoro svi ljudi isti,klonovi jedni drugih,sve sami prokleti šminkeri...Ima nekoliko NORMALNIH ljudi.Cure se ponašaju ko lezbe,cijelo se vijeme grle ,ljube i maze...ODVRATNO!Cijelo vrijeme hihoću,prićaju jedino o dečkima,tračaju i klošare se okolo...A dečki????Šminkeri,SVI do jednog!!!traže savršene cure:plavuše,velikih sisa i guzica i tankih dugih nogica,GDJE OVAJ SVIJET IDE?????Ja poznajem troje normalnih ljudi...Skoro niko se ne usudi biti drugačiji.Jednom kad sam išla (po ljeti) kroz park (prolazi sredinom dupca-glavo okupljalište) onako u crnom,našminkana u crno,sa gomilom narukvica na jednoj i crnim znojnikom na drugoj ruci ljudi su me gledali kao da imam kugu.Tu su ljudi fakat G L U P I ! ! ! !Mislim nemam ništa protiv šminkera-ko voli nek izvoli,njihova stvar,ali nemogu mi se tu šepurit ko purani po dupcu s nosom do neba kao da su bolji i vrjedniji od nas!Da bi bila u ˝društvu˝moram biti savršena,lijpog izgleda,savršene linije i najmodernije odječe te se svima prilagođavat,e pa JEBITE SE!!!NEĆU BITI JOŠ JEDAN KLON U NIZU!Volim crne široke,poderane i ofucane majce i istrošene halče,volim starke i crnu šminku,volim Good Charlotte,Simple Plan,Green Day,Avril,Saratogu,The Rasmus i ostale,VOLIM PUNK I METAL i ostavite me na miru!!!Jedva čekam da odem iz ove proklete škole i odem u srednju,nadam se da će tamo stvari biti bolje...ČAO!!!

P.S.VELIKA PUSA SVIMA I HVALA VAM KAJ ME PODRŽAVATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))

- 21:20 - Reci kaj imaš (25) - Bezveze troši boju,vrijeme,struju i novac - #

05.11.2005., subota

ŽAO MI JE...

Obrisah neke komentare koje ne želim na svom blogu...Time ne želim nikoga uvrijediti,nego porućujem:NEMOJTE MI SRAT PO BLOGU!!!Ako imaš nešto protiv mene ili mog bloga,ili ti se ne sviđa moj blog (ili ja),nemoj pisat sranja nego otiđi!

P.S.punkboy,kliky,barisha,keka!!,Black soul,+hakerica+,zaboravljenaa ,nirvanagirl4ever ispričavam se vama i svima ostalima koji niste srali po mom blogu,ovo se,naravno,ne odnosi na vas i HVALA VAM što posjećujete moj blog,čitate moje postove :)) i ostavljate komentare!!!!
(uhvatio me trenutak...)

- 19:49 - Reci kaj imaš (7) - Bezveze troši boju,vrijeme,struju i novac - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Jedna igra koju morate probat...LINK

O MENI:
Ja sam Matea,idem u 8.a razred OŠ Antuna Mihanovića u Zagrebu.Slušam sve osim narodnjaka,njih ne podnosim no nemam ništa protiv ljudi koji ih slušaju.Trenutno preferiram punk i metal.Naj grupe su mi:Good Charlotte,Simple Plan,Green Day,Saratoga,The Rasmus,Avril Lavange,Nirvana,Bon Jovi,HIM,The Exploited,Oi!Polloi,Rancid,NOFX,Papa Roach...No slušam i Jessea McCartneya,Blue(koji se raspao),Ushera,Maria,Eminema...
Imam brata i setru koja ima psa Alfija.Mrzim povijest i Profu iz zemljopisa,a najdraži predmet mi je...hm...sat razrednika.Prolazim s 4.,luda sam za adrenalinom,obožavam brze aute i motore (tipa oni u przim i žestokim)i sanjam da jednog dana skoćim iz aviona padobranom.Ima još puno toga o meni,ovo je ukratko!
PEACE!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkići:
Neopets-ako vam je dosadno i nemate kaj radit posvojite ili kreirajte svog virtualnog ljubimca!Vrlo zabavna stranica s puno igara.ISTRAŽUJTE!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NOFX

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rancid

GOOD CHARLOTTE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

We Believe

There's a woman crying out tonight
Her world has changed
She asks God why
Her only son has died
And now her daughter cries
She can't sleep at night

Downtown
Another day for all the suits and ties
Another war to fight
There's no regard for life
How do they sleep at night
How can we make things right?
Just wanna make this right

We believe
We believe
We believe
We believe
We believe
We believe
In this love

We are all the same
Human in all our ways and all of pain
(So let it be)
There's a love that could fall down like rain
(Let us see)
Let forgiveness wash away the pain
(What we need)
And no one really knows what they are searching for
(We believe)
This world is crying for so much more

We believe
We believe
We believe
We believe
We believe
We believe
In this love

We believe
We believe
We believe
We believe
We believe
In this love

So this world
Is too much
For you to take
Just lay it down and follow me
I'll be everything you need
In every way

We believe
We believe
We believe
We believe
We believe
We believe
In this love
(In this love)
We believe
(In this love)
We believe
(In this love)
We believe
(In this love)

I Just Wanna Live

I need an alarm system in my house
So I know when people are
Creeping about
These people are
Freaking me out (these days)

It’s getting hectic everywhere that I go
They won’t leave me alone
There’s things they all wanna know
I'm paranoid of all the people I meet
Why are they talking to me?
And why can’t anyone see

I just wanna live
Don’t really care about the things that they say
Don’t really care about what happens to me
I just wanna live
Just wanna live [x7]

I rock a
Lawsuit when I’m going to court
A white suit when I’m gettin’ divorced
A black suit at the funeral home
And my birthday suit when I’m home alone
Talkin’ on the phone
Got an interview
With the rolling stone
They’re saying
“Now you’re rich and
Now you’re famous
And fake ass girls all know your names and
(Lifestyles) of the rich and famous
Your first hit are you ashamed?”
Of the life [x2]
Of the life we’re livin’

I just wanna live
Don’t really care about the things that they say
Don’t really care about what happens to me
I just wanna live

Stop your messin’ around boy
Better think of your future
Better make some good plans boy
Said everyone of my teachers

Lookout
You better play it safe
You never know what hard times will come your way
We say
Where we’re coming from
We’ve already seen
The wealth that this life can bring

Now we’re expected everywhere that we go
All the things that they say
Yeah we already know

I just wanna live
Don’t really care about the things that they say
Don’t really care about what happens to me
Just wanna live [x3]

I just wanna live
Just wanna live [x3]

I just wanna live
Just wanna live [x3]
Don’t really care about the things that they say
Just wanna live [x3]
Don’t really care about what happens to me

I just wanna live

World is Black

Turn on channel seven at a quarter to eight
You see the same damn thing it's just a different day and
No one really knows why this is happening
But it's happening
And everywhere you go it's just a different place
You get the same dark feeling
See the same sad faces
No one really cares that this is happening

We come into this world
And we all are the same
In that moment there's no one to blame

But the world is black
And hearts are cold
And there's no hope
That's what we're told
And we can't go back
It won't be the same
Forever changed
By the things we say, say

Living in this place it's always been this way
There's no one doing nothing so there's nothing changed
And I can't live when this world just keeps dying
It's dying
People always tell me this is part of the plan
That God's got everybody in his hands
But I can only pray that God is listening
Is he listening?

We're living in this world
Growing colder everyday
Nothing can stay perfect now I say

But the world is black
And hearts are cold
And there's no hope
That's what we're told
And we can't go back
It won't be the same
Forever changed
By the things we say, say, say

We come into this world
And we all are the same
And in that moment there's no one to blame
But we're living in this world
Growing colder everyday
Nothing can stay perfect now I say

The world is black
And hearts are cold
There's no hope
That's what we're told
And we can't go back
(We can't go back)
It won't be the same
(It won't be the same)
Forever changed
(What will ever change)
By the things we say, say, say

Turn on channel seven at a quarter to eight
You see the same damn thing it's just a different day
And no one really knows why this is happening