I Love My Chucks
< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentare oću/neću da vidim

~ blogovi koje čitam.....mislim trudim se, samo da ne ostanem trudna....;-) ~

malo moje, veliko ka veliko.....KSARA:-)

Image Hosted by ImageShack.us

kajem se što sam ju zaboravila staviti u linkove.....al sad je tu....fabrička greška ili ti IVANA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sam da se zna ovo je preko veze... FILIP:-)

Image Hosted by ImageShack.us

e napokon smo se upoznale, ajme kolko nam je trebalo....ANJA:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i dalje meni najdraži dubrovčanin, koji gotovo da ne piše.... šmrc...:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jedno veliko dijete, koje jako često piše postove.....:-)

Image Hosted by ImageShack.us

mala starkica koja ide do kraja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dođi u Vinkovce.....a ako ne možeš pitaj nju što ima novog...ANITA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedno dijete koje ne voli kemiju....a nisam ja....LIDIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prije je bila kompletno nekompletna osoba, a sada je.... nemam pojma, za mene NINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mala Šuša koja živi život 100 na sat.....MARIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ zapamtite samo veliki ljudi daju intervju ~

IME: Ana

GRAD: Slavonski Brod

ŠKOLA: Matematička gimnazija

RAZRED: najnesložniji ali najbolji 4g

GODINA: 18

IZLAZIM: zapravo skoro više i ne izlazim jer mi je grad dosadio...ali ako sam vani onda sam u Derbiju,Rupa-dobrovoljno ili Pivari-reda radi

VOLIM: sebe, sebe i još jednom sebe i ono šta sam ja smisliladead.....

NE VOLIM: copy-paste tehnologiju; čitaj 100% furanje na nekoga

MRZIM: narodnjake i roznu boju....

SLUŠAM: SOAD, PHCP, Franz Ferdinanda, Coldplay, six pack, debelog precjednika,HP, elemental, Balaševića, Bajagu.... i još puno toga

NE SLUŠAM: dosadne ljude, jer mi se baš ne da, iako se nekad i potrudim da ih slušam, ali brzo izgubim volju...

NAJDRAŽA PJESMA: Oasis-Woderwall.... jako dobra pjesma, poslušajte sizujo


Bolovanje zbog blagdana i zbog nogometa i zbog.....

Image Hosted by ImageShack.us

Da ne bi bilo, vidi nje nije se sjetila nas za Božić… e svi koji su to pomislili, krivo su pomislili, jer sam se ja sjetila….:-) Zapravo želim vam reći da svrha Božića nije čestitati ga i okititi bor, ima tu nešto više, nešto vrjednije, a ja vam želim da za ovaj Božić to shvatiti…da otkrijete više vrijednosti od bora, djeda božičnjaka ili ti mraza, poklona i lampica…. Kako lijepa čestitka…..( kao da sam ju ja pisala )
A kada smo kod lampica koje su čisti američki običaj gotovo u svim europskim zemljama po tako i u lijepoj našoj Hrvatskoj, zanimljivo je da i lampice mogu biti korisni, a kao po običaju jedini koji su se toga sjetili bili su Njemci pa kaže jedan članak sa Vip portala:
Božićno drvce postavljeno u njemačkom gradu Koelnu ukrašeno je s najviše svjećica - čak 150 tisuća, objavila je njemačka televizija RTL.

Drvce koje se nalazi ispred slavne Koelnske katedrale ukrašeno je s rekordno velikim brojem električnih žaruljica i ući će u Guinnessovu knjigu rekorda.

Božićno drvce postavljeno je u sklopu donatorske kampanje RTL-a u kojoj svatko može s 0,99 eura sponzorirati jednu svjećicu do srijede. Prihod će ići za razne projekte pomoći djeci.



A ja neću i dalje tipkati jer mi se spava, iako imam puno toga što bi vam još htjela istipkati, uglavnom kao i zadnji put želim vam reći da se čuvate, ne ogovarate i volite se ( ali ne samo u prosincu, nego svaki mjesec), ljubim vas…mah, mah



brijem da sam to napisala 25.12.2006. (ponedjeljak)

| a šta raja kaže (24) | ispiši ovo | # |


oprosti, hvala, molim, izvoli----->čarobne riječi, a zašto ih i vi ne koristite

Evo napokon, nakon gotovo, sam da izračunam, 17 dana pišem novi post…. Nije da nisam imala volje i inspiracije za ove dubokoumne postove, nego nisam imala slobodnog vremena, a kada sam ga imala potrošila sam ga uz spavanje ili gledanje BIG BRADERA, mislim sramota me reći, ali redovito sam gledala i navijala za Violetu i Danijela, sam što mi je Violeta ispala pa sam navijala za Danijela, a na kraju mi bilo žao Tome….zapravo koliko sam gledala svi su mi postali ultra_-mega dragi…..e da i da objasnim da zašto prije nisam spominjala BB, da ne bi podizala gledanost toj najglupljoj emisiji na svijetu…Pa reko ako ja moram biti ovisnik ne moram i vas gnjaviti….
Što se još dogodilo…. Nemam pojma….joj Božić dolazi, hvata me trema….ali stvarno---jedva čekam…..pa mali poklončić od mene za vas….spot BB kuće…i sam da znate za danas su najavili snijeg jeeeeeeeeee




Da, da ne smijem zaboraviti pohvaliti se, iako nije za pohvalu…. Za sv. Nikolu sam dobila šibu, od Šemera, kak je lijepa…istina zvuči čudno, šiba lijepa…. Stavit ću vam sliku šibe kad napunim mob i prebacim na računalo. Sli stavit ću vam i slike iz Slovenije. Da bila sam u Mariboru i jednom malom mjestu Remšniku blizu austrijske granice ovaj vikend…. Ajme kako mi je bilo lijepo---- nekako u toj Sloveniji uvijek mi se nešto lijepo događa i želje mi se ostvaruju…. Zadnji put kad sam bila za imendan sam dobila buket s suncokretima, a to sam tako željela, i sad sam se popela na zvonik i zvonila na zvona---- a to sanjam od kad sam čitala knjigu ZVONAR CRKVE NOTER DAMM…. Jao koji osjećaj, iskreno pre dobar vikend i pre genijalno ostvaren, a za to hvala mojoj mami koja me odvela u Maribor i Toniju koji ovo neće pročitati, no on zna da mu ja zahvaljujem i da ga puno, puno volim…. Hvala vam…..
Isto će biti slike kasnije a sad vam stavim ovu, da, da na tom sam zvoniku bila i na ova zvona zvonila…..

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


Hahhah da slučajno ne zaboravim mala moja Sarice nisam te ja zaboravila, tu si ti meni u glavici, i ovaj tjedan IDEMO sto posto na kafu….da sam se hvalim ali moram, upoznala sam Anju, i stvarno mi je drago… a joj i sebi postajem dosadna… ode a vi mi se čuvajte, nemojte ogovarati i volite se….. ljubim vas sve ….mah, mah



brijem da sam to napisala 18.12.2006. (ponedjeljak)

| a šta raja kaže (27) | ispiši ovo | # |


uh pa on ima 2 i pol godine znači jedno 2-3 mjeseca manje od toga

Image Hosted by ImageShack.us


Eeeeeeeeeee…… prvo da sama sebi, pa onda i vama čestitam na 51 komentaru….hm relativno brzo sam ih skupila…. U svakom slučaju hvala vam….
A sad kako….ovako…
nadam se da ste ćuli da se od 15.11 do 15.12 održava mjesec borbe protiv ovisnosti…. I nadam se da znate da je kod mladih najzastupljeniji alkohol….. prije sam rekla tj. napisala svoje mišljenje o pod navodnim znacima „pijanima“, no daleko su veći problem oni, koji uživaju alkohol u neograničenim količinama, i još ti na kraju kažu nisam pio….Naravno i droga je sve prisutnija, bila ona prisutna kao marihuana (trava), inhalanti, amfetamini, ecstasy, LSD, kokain ili heroin….sve su to ovisnosti koje možemo sresti i u našem društvu, zato djelujte preventivno možda baš vaš razgovor s ovisnikom promjeni njegov/njezin život….
Htjedoh reći da je danas i dan crvene vrpce, što bi u prijevodu značilo danas je dan borbe protiv HIV-a, svi znamo kako se HIV prenosi, zato pazite što radite….



Sad sam ispisala onaj službeni dio koji sam sama sebi obećala da ću napisati, a sad moj mali lijepi život ispunjen ogromnom radošću…… da kad bi još bilo i istinito….
Shvatila sam da sam čudna osoba, drugačija sam...
Drugačije pristupam nečemu, zanimaju me druge stvari...
Razne situacije me drugačije pogađaju...
Nisam više temperamentna kao prije, iako plamena još ima...
Ali svakim danom sve više blijedi...
Ono što sam prije bila, sada je samo blijeda slika u nekom tuđem očima...
Ne mome svijetu... više nisam hrabra da kažem svoje mišljenje i zato šutim u strahu da bi se neko mogao naljutiti na mene…..Izgubila sam vjeru u ljude oko mene...
Više im ne pristupam kao prije...
Možda sam se ipak ja sama izgubila među njima i ne prepoznajem
Samu sebe upravo zbog toga što sam se promijenila? Ali dobri su oni, oni su pravi prijatelji, prisutni uvijek kada te treba izbaciti iz takta….. ma zafrkavam….
Samo me živcira kad me neko pita ANA zašto si ti takva? Koje pitanje, kao da nikad nije čula za genetsku osnovu i utjecaj okoline…. Možda sam taka upravo zato što se pokušavam u tvom društvu prilagoditi tebi…..zato što želim biti drukčija od drugih i ne odbaciti te kao što su svi učinili…. Al kad tražiš eto ti druži se sa svojim savršenstvom nadam se da ti nikad više neću zasmetati….zato što sam takva (samo sam se oduvijek pitala kakva)
Bez obzira što ljudi rekli ja znam da sam ja dobra, i nitko, ali nitko mi neće nabiti na nos da sam… iskreno ako im se ne sviđam pa pa…. Mislim ne želim ispasti užasno bezosjećajna osoba, jer svaki put kad se s nekim posvađam bude mi žao, ipak družila sam se s tom osobom jer mi je stalo do nje, ali ljudi se mijenjaju odlaze i prolaze, a samo

Heroji ne plaču
I kad gube pobjeđuju
Heroji ne mole
Zube stisnu i prebole.


A ja bar u ovoj situaciji želim biti heroj…..



brijem da sam to napisala 01.12.2006. (petak)

| a šta raja kaže (43) | ispiši ovo | # |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.