I Love My Chucks
< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentare oću/neću da vidim

~ blogovi koje čitam.....mislim trudim se, samo da ne ostanem trudna....;-) ~

malo moje, veliko ka veliko.....KSARA:-)

Image Hosted by ImageShack.us

kajem se što sam ju zaboravila staviti u linkove.....al sad je tu....fabrička greška ili ti IVANA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sam da se zna ovo je preko veze... FILIP:-)

Image Hosted by ImageShack.us

e napokon smo se upoznale, ajme kolko nam je trebalo....ANJA:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i dalje meni najdraži dubrovčanin, koji gotovo da ne piše.... šmrc...:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jedno veliko dijete, koje jako često piše postove.....:-)

Image Hosted by ImageShack.us

mala starkica koja ide do kraja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dođi u Vinkovce.....a ako ne možeš pitaj nju što ima novog...ANITA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedno dijete koje ne voli kemiju....a nisam ja....LIDIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prije je bila kompletno nekompletna osoba, a sada je.... nemam pojma, za mene NINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mala Šuša koja živi život 100 na sat.....MARIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ zapamtite samo veliki ljudi daju intervju ~

IME: Ana

GRAD: Slavonski Brod

ŠKOLA: Matematička gimnazija

RAZRED: najnesložniji ali najbolji 4g

GODINA: 18

IZLAZIM: zapravo skoro više i ne izlazim jer mi je grad dosadio...ali ako sam vani onda sam u Derbiju,Rupa-dobrovoljno ili Pivari-reda radi

VOLIM: sebe, sebe i još jednom sebe i ono šta sam ja smisliladead.....

NE VOLIM: copy-paste tehnologiju; čitaj 100% furanje na nekoga

MRZIM: narodnjake i roznu boju....

SLUŠAM: SOAD, PHCP, Franz Ferdinanda, Coldplay, six pack, debelog precjednika,HP, elemental, Balaševića, Bajagu.... i još puno toga

NE SLUŠAM: dosadne ljude, jer mi se baš ne da, iako se nekad i potrudim da ih slušam, ali brzo izgubim volju...

NAJDRAŽA PJESMA: Oasis-Woderwall.... jako dobra pjesma, poslušajte sizujo


Za boljše storitve in izdelke

Image Hosted by ImageShack.us

Hm…. Evo me, malo puno obaveza, malo volje i nastane ovakva stanka od gotovo tjedan i pol….Uglavnom svima vam hvala na komentarima, a ponajviše anji,aniti iz vinkovaca, curi koja se potpisuje sa ŠUŠA,vlatkinom braci, malom vraniću, tri iksića ili sanji, ivani ili ti curki koja želi mjenjati svijet, osobi od koje sam ukrala najljepšu sliku koju sam vidjela u životu (ovu gore), kompletno nekompletnoj osobi, mojoj, KSARI, tekilli i svima koji ćitaju moj blog.... nadam se da nisam nikoga izostavila
Uglavnom, u učionici za vjeronauk sam ovo našla i prepisala…. Jako zanimljivo....a šta se tiće spota mala sprdačina na sve postojeće, al je pjesma presuper za malo se razbacat…..e da i dok ne budem imala 50 komentara neću pisati…. Koja ucjena…. Ajd sad nemojte se previše veseliti da nećete čitati moje dosadne postove…



OSMIJEHroflroflroflroflrofl
Osmijeh ništa ne košta, a djeluje čudesno.
Obogaćuje onoga kome je namijenjen, a ne osiromašuje onoga, koji ga poklanja.
Nitko nije tako bogat, niti tako siromašan, da si ga ne bi mogao priuštiti.
S njime svatko samo dobija.
Osmijeh unosi sreću u dom.
Pozdrav je prijatelju, pomoć pri sklapanju poslova.
Osmijeh je kao odmor za umornoga, putokaz izgubljenome, sunčana zraka za žalosnoga i najbolji prirodni lijek protiv ljutnje.
Ne može ga se kupiti, posuditi ili ukrasti, jer ima pravu vrijednost samo kad ga se poklanja!


13ŽIVOTNIH FRAZA

1.VOLIM TE,NE ZBOG TOGA ŠTO SI,VEĆ ZBOG TOGA ŠTO SAM JA KAD SAM PORED TEBE.
2.NIJEDNA OSOBA NE ZASLUŽUJE TVOJE SUZE,A ONA KOJA IH ZASLUŽUJE NIKAD TE NEĆE RASPLAKATI.
3.SAMO ZATO ŠTO TE NETKO NE VOLI ONAKO KAKO BI VOLJELA,NE ZNAČI DA NISI VOLJENA ČITAVIM NJEGOVIM BIĆEM.
4.PRAVI PRIJATELJ JE ONA OSOBA KOJA TE DRŽI ZA RUKU I DODIRUJE TVOJE SRCE.
5.NAJGORI NAČIN DA TI NETKO NEDOSTAJE JE DA SJEDIŠ PORED NJEGA I ZNAŠ DA GA NIKAD NEĆEŠ IMATI.
6.NIKAD SE NE PRESTAJ SMIJATI,ČAK NI KADA SI TUŽNA,NETKO ĆE SE MOŽDA ZALJUBITI U TVOJ OSMJEH.
7.MOŽEŠ BITI SAMO OSOBA NA OVOM SVIJETU,AL ZA NEKOG TI SI CIJELI SVIJET.
8.NEMOJ PROVODITI VRIJEME S NEKIM KOME NIJE STALO PROVODITI GA S TOBOM.
9.MOŽDA TREBAŠ UPOZNATI MNOGO POGREŠNIH LJUDI PRIJE NEGO UPOZNAŠ PRAVOG I NA TOME ČEŠ,KAD SE DOGODI,BITI ZAHVALNA.
10.NE PLAČI ZATO ŠTO JE ZAVRŠILO,SMIJ SE JER SE DOGODILO.
11.UVIJEK ĆE BITI LJUDI KOJI ĆE TE POVRIJEDITI,NASTAVI VJEROVATI,SAMO BUDI OPREZNIJA.
12.POSTANI BOLJA OSOBA I BUDI SIGURNA DA ZNAŠ TKO SI PRIJE NEGO ŠTO SRETNEŠ NEKOG NOVOG,A NADAJ SE DA TA OSOBA ZNA TKO SI.
13.NE OPIRI SE TOLIKO,NAJBOLJE STVARI SE DOGAĐAJU KADA IH NE OČEKUJEŠ!!!



brijem da sam to napisala 21.11.2006. (utorak)

| a šta raja kaže (51) | ispiši ovo | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.