I Love My Chucks
< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentare oću/neću da vidim

~ blogovi koje čitam.....mislim trudim se, samo da ne ostanem trudna....;-) ~

malo moje, veliko ka veliko.....KSARA:-)

Image Hosted by ImageShack.us

kajem se što sam ju zaboravila staviti u linkove.....al sad je tu....fabrička greška ili ti IVANA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sam da se zna ovo je preko veze... FILIP:-)

Image Hosted by ImageShack.us

e napokon smo se upoznale, ajme kolko nam je trebalo....ANJA:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i dalje meni najdraži dubrovčanin, koji gotovo da ne piše.... šmrc...:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jedno veliko dijete, koje jako često piše postove.....:-)

Image Hosted by ImageShack.us

mala starkica koja ide do kraja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dođi u Vinkovce.....a ako ne možeš pitaj nju što ima novog...ANITA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedno dijete koje ne voli kemiju....a nisam ja....LIDIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prije je bila kompletno nekompletna osoba, a sada je.... nemam pojma, za mene NINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mala Šuša koja živi život 100 na sat.....MARIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ zapamtite samo veliki ljudi daju intervju ~

IME: Ana

GRAD: Slavonski Brod

ŠKOLA: Matematička gimnazija

RAZRED: najnesložniji ali najbolji 4g

GODINA: 18

IZLAZIM: zapravo skoro više i ne izlazim jer mi je grad dosadio...ali ako sam vani onda sam u Derbiju,Rupa-dobrovoljno ili Pivari-reda radi

VOLIM: sebe, sebe i još jednom sebe i ono šta sam ja smisliladead.....

NE VOLIM: copy-paste tehnologiju; čitaj 100% furanje na nekoga

MRZIM: narodnjake i roznu boju....

SLUŠAM: SOAD, PHCP, Franz Ferdinanda, Coldplay, six pack, debelog precjednika,HP, elemental, Balaševića, Bajagu.... i još puno toga

NE SLUŠAM: dosadne ljude, jer mi se baš ne da, iako se nekad i potrudim da ih slušam, ali brzo izgubim volju...

NAJDRAŽA PJESMA: Oasis-Woderwall.... jako dobra pjesma, poslušajte sizujo


kad hodamo po špici ja i kraj mene avion

Image Hosted by ImageShack.us


Prije nekoliko dana dodijeljene su EMA (MTV Europe Music Awards) za ovu godinu…..pa evo tko je što dobio….iako se ja s tim ne slažem….
Kao najveći slavljenici iz ovog su showa izašli Justin Timberlakezijev (ujedno i voditelj showa) i Gnarls Barkleyblabla osvojivši oboje po dvije nagrade. Justin je potukao Kanye Westa, Pharrella, Robbiea Williamsa i Seana Paula u kategoriji za najboljeg muškog izvođača, a u kategoriji za best pop porazio je Christinu Aguileru, Shakiru, Robbiea Williamsa i Madonnu. Gnarls Barkley je osvojio nagradu za najboljeg novog izvođača te najbolju pjesmu ("Crazy") porazivši time Nelly Furtado, Rihannu, Shakiru i RHCP.
Spomenuti Red Hot Chilli Pepersrolleyes imali su najviše nominacija (četiri), a osvojili su jednu nagradu - za najbolji album "Stadium Arcadium" (po mome mišljenju najvažnija nagrada….jer lako je imati pjesmu, ali čitav album već je problem) .
Najbolji ženski izvođač je Christina Aguilerabang, koja se na dodjeli nije pojavila, već je puštena njezina zahvala na video zidu. Rihanna je izvela svoj veliki hit "SOS", a dobila je i nagradu za najboljeg r&b izvođača. Osim Rihannerofl nastupili su još Nelly Furtado (izvevši moderniziranu verziju svog hita "Maneater"), Justin Timberlake, Lordi, Snoop Dogg, Muse, Keane i mnogi drugi.
Shakira, Madonna i Nelly Furtado su imali po tri nominacije, ali su ostale bez ijedne nagrade, što me je iznenadilo po drugi put, jer se nešto slično dogodilo i na ovogodišnjim VMA. Među prezenterima su se između ostalih pojavili Kelis, Sugababes, Adrien Brody, Tiziano Ferro, Timbaland i Cassie. Vrhunac večeri je vjerojatno bio Leigh Franci odjeven u Madonnu (s facom Miss Piggy). Izvodivši akrobacije slične Madonninim, bio je okružen s nekoliko osoba obučenih u djecu. Provokativno, skandalozno i jako zločesto prema Madonni! (sam da se zna podržavam Madonnu i njen čin usvajanja djeteta, bez obzira na skrivene namjere…..iskreno ja smatram da te namjere i ne postoje, a samo usvajanje smartam činom ljubavi, i ako ikad budem imala novaca i ja ću to učiniti)
Što se tiče Adria nagrade, od naših su izvođača nominirani bili Edo Maajka i Let 3 ali nagradu je odnijela srpska pjevačica Aleksandra Kovačparty. Mislim da je nagradu trebao dobiti Edo Maajka….nema tu domoljublja…realno gledajući
Moje mišljenje o ovom događaju: OPET ništa posebno! Malo smijeha su nam ponudili "Madonna" i Borat, a nagrade su osvajali uglavnom neki anonimci tipa Muse ili Justice vs Simian. Tko je to, dovraga?!
Popis svih dobitnika:
Najbolji novi izvođač: Gnarls Barkley
Najbolja grupa: Depeche Modethumbup
Najbolja pjesma: Gnarls Barkley - "Crazy"bang
Najbolji ženski izvođač: Christina Aguilerabang
Najbolji R&B izvođač: Rihannarofl
Najbolji album: Red Hot Chilli Pepers - "Stadium Arcadium"thumbup
Najbolji alternativni izvođač: Musethumbup
Najbolji rock izvođač: The Killersthumbup
Najbolji pop izvođač: Justin Timberlakebang
Najbolji video spot: Justice vs Simian - "We Are Your Friends"rofl
Najbolji muški izvođač: Justin Timberlakebang
Najbolji Adria izvođač: Aleksandra Kovačbang
Najbolji Afrički izvođač: Freshlygroundzujo
Najbolji Baltički izvođač: Brainstormrolleyes
Najbolji Danski izvođač: Outlandishgreedy
Najbolji Nizozemski i Belgijski izvođač: Anoukgreedy
Najbolji Finski izvođač: Poets Of The Fallgreedy
Najbolji Francuski izvođač: Diam'sgreedy
Najbolji Njemački izvođač: Bushidonamcor
Najbolji Talijanski izvođač: Finleygreedy
Najbolji Norveški izvođač: Marit Larsengreedy
Najbolji Poljski izvođač: Blog 27greedy
Najbolji Portugalski izvođač: Moonspellgreedy
Najbolji Rumunjski izvođač: DJ Projectgreedy
Najbolji Ruski izvođač: Dima Bilangreedy
Najbolji Španjolski izvođač: La Excepcióngreedy
Najbolji Švedski izvođač: Snookgreedy
Najbolji Britanski i Irski izvođač: The Kooksgreedy

greedy-ovaj znači da nemam pojma ko je to..... uglavnom iako nije dobio MTV EMA, znam da će biti jako zadovoljan kad shvati da je na ovom fensi blogu...EDO MAAJKA...bomba....poosa



brijem da sam to napisala 07.11.2006. (utorak)

| a šta raja kaže (10) | ispiši ovo | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.