I Love My Chucks
  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentare oću/neću da vidim

~ blogovi koje čitam.....mislim trudim se, samo da ne ostanem trudna....;-) ~

malo moje, veliko ka veliko.....KSARA:-)

Image Hosted by ImageShack.us

kajem se što sam ju zaboravila staviti u linkove.....al sad je tu....fabrička greška ili ti IVANA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sam da se zna ovo je preko veze... FILIP:-)

Image Hosted by ImageShack.us

e napokon smo se upoznale, ajme kolko nam je trebalo....ANJA:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i dalje meni najdraži dubrovčanin, koji gotovo da ne piše.... šmrc...:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jedno veliko dijete, koje jako često piše postove.....:-)

Image Hosted by ImageShack.us

mala starkica koja ide do kraja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dođi u Vinkovce.....a ako ne možeš pitaj nju što ima novog...ANITA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedno dijete koje ne voli kemiju....a nisam ja....LIDIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prije je bila kompletno nekompletna osoba, a sada je.... nemam pojma, za mene NINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mala Šuša koja živi život 100 na sat.....MARIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ zapamtite samo veliki ljudi daju intervju ~

IME: Ana

GRAD: Slavonski Brod

ŠKOLA: Matematička gimnazija

RAZRED: najnesložniji ali najbolji 4g

GODINA: 18

IZLAZIM: zapravo skoro više i ne izlazim jer mi je grad dosadio...ali ako sam vani onda sam u Derbiju,Rupa-dobrovoljno ili Pivari-reda radi

VOLIM: sebe, sebe i još jednom sebe i ono šta sam ja smisliladead.....

NE VOLIM: copy-paste tehnologiju; čitaj 100% furanje na nekoga

MRZIM: narodnjake i roznu boju....

SLUŠAM: SOAD, PHCP, Franz Ferdinanda, Coldplay, six pack, debelog precjednika,HP, elemental, Balaševića, Bajagu.... i još puno toga

NE SLUŠAM: dosadne ljude, jer mi se baš ne da, iako se nekad i potrudim da ih slušam, ali brzo izgubim volju...

NAJDRAŽA PJESMA: Oasis-Woderwall.... jako dobra pjesma, poslušajte sizujo


madonna

vau ćak 6 komentara; jao osjećam se kao madonna sam što ja ne mogu napraviti špagu, headbanga ona je starija od mene za 30 god.a de život nije ferbang Inaće mrzim sve nijanse ljubićaste,al kad se govori o Madonni onda moraš koristit moderne boje....
E baš bi voljela biti jedan dan Madonna i voljela bi ići na Exit u Novi Sad ako sam dobro skužila, ali naravno neću jer u novćaniku imam samo hrpu nićega; i da opet je Madonni bolje ona može otići na Exit kad poželi a ja moram 4 mjeseca prvo skupljati za ulaznicu pa još 2 za kartu do novog sada i dok ja skupim pare FF odgudio svoje.
A daj život nije fer još kad se sjetim da oni narodnjaci imaju svaki dan koncert,a ja nikad onda se još više uvjerim da život nije ferblabla
E da PUŽ (pokret urbanog življenja) 13.5 organizira nešt na korzu dođite; ak mislite da pripadate subkulturi mladih koji žele promjeniti ovaj svjet i ućiniti ga boljim, ljepšim i u svakom slućaju muzikalnijim
I TATO PREBACITE SA RADIJO DUNGLE (narodnjaćki radio) NA CD od SISTEMA ILI SIX PACKA, DEBELOG....
LJUDI SLUŠAJTE GLAZBU i perite zubemouthwash



brijem da sam to napisala 30.04.2006. (nedjelja)

| a šta raja kaže (7) | ispiši ovo | # |


zašto

de ajd ljudi komentirajte,podržite meeeeeeeeebang
ev ja još u ovoj rupiod grada umirem iz jednog jedinog razloga jer vani već 24 h pada kiša, i nije da pada nego sipi mrzim to. Bolje da se ispada i gotovo neg ovako....cool
ode sad na iskon na chat možda upoznam nekog pametnog....
e da za kraj SLUŠAJTE GLAZBU A NE NARODNJAKE
ajd bar jedan komentar.....njamiwavemahzujokiss



brijem da sam to napisala 29.04.2006. (subota)

| a šta raja kaže (6) | ispiši ovo | # |


hvala

zujoe ljudi hvala šta ste komentirali, aaaaaaaaaaaaaaaa baš sam sretna....
e sretan vam uskrs naravno ak ga slavite.
neda mi se sad pisati romane pa vrlo jednostavno ode sad igrat tenisazujo
jer ipak klasije su jeddino što valja u ovom broduwink
i da egiću ak ćitaš blog vidiš da sam i ja sustigla modu,ili je možda ona menerofl
e da bila sam vani u subotu i bilo je zakon u glupu pivaru nisam ni ušla....inaće kafić se zove pivnica, a imaju samo karlovaćko 0,25 P.S. ja inaće ne pijem pivo da nebi pomislili da sam pijanicayes
e k tome nisam potrošila u gradu ni kune svi su me ćastili de zamisli sreće sad ću možda i uštediti za reket, jer ovaj je u blago ironićnom stanjupuknucu
e da slušajte glazbu a ne narodnjake
ak ja ovako nastavim past će meni mrak pa ništ od tenisa ode.....greedy



brijem da sam to napisala 17.04.2006. (ponedjeljak)

| a šta raja kaže (0) | ispiši ovo | # |


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.