< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Prije svega dobro došli...Ovaj Blog je ko i svaki drugi.. Svašta ćete doznati vezano uz my life... Uživajte....thumbupwavecerekkiss
Image hosting

Image hosting


























Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ivonchy- Super cura, obavezno posjetite njezin blog
Nirvana
Fly
Blog od Palčice i mene, OBAVEZNO ga posjetite
Palčica- naj frendica, posjetite, obavezno
Renci - best frendica, super je, obavezno na njezin blog,odma...








IRINCHYcoolsmijeh
nutName- Irina.. aha
Nadimak- Pa sad... Ima ih, jedan od njih je Irinchy...naughty
Na svijet sam došla- jednog lijepog sunčanog lipnja, dana 28., godine 92.
SLUŠAM: Rock i punk.......yes
OBOŽAVAM: svoju family, pizzu, muziku, igrati se na kompjutoru, televizor, svoje prelude Frendice( Palčicu- best frendica, preluda je, Mimi- isto best frendica, Ivona- super (naj) frendica, Nellu, Renatu, Tajči, Maju, Leu(hahaha) i sve moje frendice s košarke...) košarku, zakon braće, i svog dečka...
NE VoliM: laž, ljude koje su umišljeni, nasilje, pesimistične ljude, dvolične.... i sve tipa toga...
JA sam jedna jako pozitivna osobanut! Volim se zabavljati i zezati drugezujo( ne pretjerano), volim izlazitiyes... A ostalo prosudite sami... cerekdeadnjamithumbupwavenutnaughtywinkrolleyeskisswavecoolgreedyludsmijehparty

Ocean Avenue Video
Ocean Avenue lyrics - Yellowcard lyrics














Yellowcard Music Videos
Music Video Codes by VideoCure











nedjelja, 25.03.2007.

Don't stop me now... =)

.... Weee... EVo i mene nakon malo dužeg vremena... Oprostite, ali jednostavno nisam imala vremena za pisanje posta! Moram učiti, pa sam u petak bila S ANG na preddržavnom natjecanju iz košarke... Bilo je super. Krenuli smo u 6 ujutro, i fakat je super bilo. Sanja i ja smo u povratku gluposti izvađale. Pa, smo stali u Mc Donaldsu i najela sam se ko... Jooj.. SAd mi se jede jedan Mc' Country.. Mljac.. :)))
Uglavnom bilo je zakon, malo mi je žal kaj su bie druge, ali kaj je tu je... Da smo mi prošli na županijskom, pobijedili bi Varaždin, dada... Ali imala sam gripu na dan županijskog, i Jasmina je bila bolesna i Joja, tak da su se ove male borile... Ah.. Šmrc...
I tak..

Ako izgubim tebe ja izgubit ću ljubav
ovu beskrajnu sreću koju pružaš mi ti
Ako izgubim tebe, ja izgubit ću nježnost
i toplinu tog gnjezda koje svili smo mi
Ako izgubim tebe ja izgubit ću sve


Ljudi ja više neznam kaj da radim no... Neznam dal sam zaljubljena još uvijek... joooj... Neznam kaj da više mislim o jednom decku tj. o svom decku. Zbunjena sam. Neznam dal ga još uvijek volim...rolleyes
Moram dobro razmisliti o svemu...

How could this happen to me
I've made my mistakes
got nowhere to run
The night goes on as I’m fading away
I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me



Evo to bi bilo za sad sve od mene... Hvala svima koji mi ostavljate komentare, volim vas sve.. Pozdrav Palčici... mahkiss

image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file

- 13:54 - Komentari (191) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.