veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Prije svega dobro došli...Ovaj Blog je ko i svaki drugi.. Svašta ćete doznati vezano uz my life... Uživajte....thumbupwavecerekkiss
Image hosting

Image hosting


























Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ivonchy- Super cura, obavezno posjetite njezin blog
Nirvana
Fly
Blog od Palčice i mene, OBAVEZNO ga posjetite
Palčica- naj frendica, posjetite, obavezno
Renci - best frendica, super je, obavezno na njezin blog,odma...








IRINCHYcoolsmijeh
nutName- Irina.. aha
Nadimak- Pa sad... Ima ih, jedan od njih je Irinchy...naughty
Na svijet sam došla- jednog lijepog sunčanog lipnja, dana 28., godine 92.
SLUŠAM: Rock i punk.......yes
OBOŽAVAM: svoju family, pizzu, muziku, igrati se na kompjutoru, televizor, svoje prelude Frendice( Palčicu- best frendica, preluda je, Mimi- isto best frendica, Ivona- super (naj) frendica, Nellu, Renatu, Tajči, Maju, Leu(hahaha) i sve moje frendice s košarke...) košarku, zakon braće, i svog dečka...
NE VoliM: laž, ljude koje su umišljeni, nasilje, pesimistične ljude, dvolične.... i sve tipa toga...
JA sam jedna jako pozitivna osobanut! Volim se zabavljati i zezati drugezujo( ne pretjerano), volim izlazitiyes... A ostalo prosudite sami... cerekdeadnjamithumbupwavenutnaughtywinkrolleyeskisswavecoolgreedyludsmijehparty

Ocean Avenue Video
Ocean Avenue lyrics - Yellowcard lyrics














Yellowcard Music Videos
Music Video Codes by VideoCure











nedjelja, 18.02.2007.

Back again....

Pips... Vracam se ja... Na onom blogu mi je nešt štekalo nije se dalo ništa promijeniti, tako da sam odlučila napraviti novi i bolji blog... Puno bolji... Puno promijena... !!! DA... Ostavljajte mi komentare... Uskoro novi post... Pozzz Sanji....
By. IrInchY

Pogledajte ovaj "filmic"....

- 18:47 - Komentari (20) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.