PUNK

26.06.2004., subota

Današnja Generacija!

zdravo ljudi!!! ovako ja imam 14. godina i Punkerica sam. došlo mi je da filozofiram o današnjem svijetu i o prokletim, jadnim, sjebanim ljudima. Npr. zašto nas Punkere pljuvaju i govore da smo vandali, sotonisti, buntovnici i koji već kurac??? samo zato što imamo svoje mišljenje i svoje stavove a pogotovo svoj stil odjevanja.???!! mislim prolazim cestom i babe tračaju o današnjoj mladeži i kakvi smo mi to i BLA BLA BLA. a kakve su to današnje babe molim vas lijepo. serete o današnjim tinejđerima. neznate ni tko smo ni šta smo. neznate koliko smo isfrustrirani od škole i ludih profesora. nemamo vremena za igru ni za ništa samo za zadaču i učenje, učenje i učenje. nemožemo se upisat ni u jednu poštenu školu jer nam profesori snižavaju ocjene s bezbroj kontrolna na kraju godine. sad ona budala došla iz amerike pa nam raspolovila praznike 1.9 stavila početak škole, da po ovoj vručini dok se još možemo kupati neka hodamo po školi sa debelim knjižurinama na leđima, neka trpimo isfrustrirane i živčane profesore, zar nas ni malo ne razumijete???? i još ta crkva u školi vjerunauk, vikendom u crkvu ,inače nema krizme PA DAJTE NAS MALO PUSTITE DA ŽIVIMO!!!!!!! i da, ovo je poruka nekoj babi, Ja sam Punkerica, buntovnica rekla bi ti ,to si rekla mojoj frendici kad je stala filozofirat o crkvi. da mi punkeri smo sami protiv svih ali se zato držimo zajedno, i nemoj mi srat sam ja mala ili ne jer za svoje godine znam i previše YOU BITCH............. zbog ovakvih kao vi zamalo sam odustala od Punka i nošenje svoga stila mislila sam opet postat povučena glupača koja se ne usudi reči svoje mišljenje ali nema šanse ostat ću ovakva dok ne crknem kome krivo kome pravo. sad ću prestat srat jer sam ŽIVČANA i kompjuter će mi eksplodirat koliko sam bijesna ali čut će te još za mene!!!!!
peace with Benji!!!
punk is not dead!!! anarhija zauvijek!!!!

- 17:42 - Komentari (35) - Isprintaj - #

  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DESTROID PEOPLE & WORLD, BE YOU AND FUCK ALL

ovo je blog za sve one koji žele i jesu drugačiji!!!

Linkovi