četvrtak, 14.09.2006.

ah

bok ekipa, evo da i ja konačno napišen post. nije baš da mi se da, ali dugo nisam pisao, pa... vrijeme mi je. kod mene sve po starom. počela je škola, treninzi atletike i sve je manje slobodnog vremena. sad se planiram upisat na gitaru, to mi je velika želja. u razred nam je trebala doć nova čenica lucija, ali ništa od toga. nije se pojavila. jedvo smo je čekali vidit, a onda smo dobili obavijest da je prešla u drugu školu. mi, muški iz razreda malo smo se razočarali. ali nema veze...
kako još nije počelo ono pravo učenje, svaku večer izlazim u ulicu. tu se skupi naše društvo, pa se zezamo sa ženskima. i za kraj jedan crni humor-vic:
došao mujo kući bez ruke i oka.
fata ga ugrožena pita:" bolan mujo, di su ti ruka i oko?"
a mujo će joj:"ma šuti, ne pitaj.
kladio sam se s hasom po oko da mi neće iščupat ruku."
hahahaahahahhahahahahhahahha

ovo srnje san kupija sebi prije nekoliko dana

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 19:08 - komentari (8) - print - ah -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.