nedjelja, 03.09.2006.

škola.......fuj!!!!

dok jedem osijećam mučninu, a zašto zbog glupe škole koja počinje sutra. ja sam 5. razred i obuzmu me trnci kad promislim da ću dobit nove nastavnike i razrednicu. bit će mi iz hrvatskog, ta ista mi je i sestri bila. a šta da kažem?!?!

moja sućut svima kojima sutra počinje škola

evo vam malo slika od moje najdraže grupe the doors

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 20:05 - komentari (13) - print - škola.......fuj!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.