Punctum Vivimus

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivi linkovi
Planet Incubus
Blog.hr :)
Launch Music Videos

kontakt:
karrat2003@yahoo.com

Blogovi koje pratim
Moj Drug Ratko :)
Cimeri
MT mafija
Deponij Rariteta
1001 Nebuloza

Beyond the Sea

Somewhere beyond the sea
Somewhere waiting for me
My lover stands on golden sands
And watches the ships that go sailing

Somewhere beyond the sea
She's there watching for me
If I could fly like birds on high
Then straight to her arms
I'd go sailing

It's far beyond the stars
It's near beyond the moon
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon

We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon
We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

No more sailing
So long sailing
Bye bye sailing

09.06.2005., četvrtak

nije ni ponoc ....

.. a ja vec odo polako u krpe. Jest da se u 6 moram ustati, ali nije da me to u zadnje vrijeme sprecavalo ;).
Seka mi je veceras otisla za Tuzlu, ja nisam otisla na Nova Rock festival jer pljusti i ful je hladno, a i FUL sam umorna...

da.. jucer se Jeca i setamo po Becu i - ni pet ni sest naletimo direktno pred Serja, pjevaca System Of A Downa! Malo smo pricali s njim.. tip je totalno opusten, ludnica. I naravno ja moram (standardno) izvalit neku glupost. Pricamo sad nesto, slikali se, i sad kao pitam ja dal' mu treba preporucit gdje za ici u Becu.. i on govori za ovaj muzej moderne umjetnosti - a ja ono 'da da.. MUMOK .. da, on ti je sad besplatan - a ima i Albertina, muzej, extra, da da.. odma ovdje, sad je od Goye do Picassa, i Mondrian, samo sto se za taj mora platit ulaz.. ' ...

.... hehhe.. jebiga.. studentski zivot, ajmo u ovaj muzej i ovo.. a onda mozemo poslje i pivu popit ;)))). Al' eto.. bilo je jako ugodno, fora..

Kupili smo TV i Surround ... sad gledam *tj. slusam Rock Am Ring na MTV-u.. bila sam upalila da gledam The Machinist jer mi se totalno gleda, i hrabro sam ga pocela, ali posto sam sama doma odjednom me trta i paranoja uhvatile pa sam ga jos hrabrije ugasila :))))). Eto.. dosta za sad. Pa pa svima. Odo u krpe :)
- 23:50 - Komentari (12) - Isprintaj - #